V
vierailija
Vieras
Joo tämä juttu on tosi.
Olen 22v poikamies,perjantai ilta ja lähden baariin.
Mulla on tapana ollut kulkea yksin viihteellä.
Niin nytkin. Istuskelen oluen kanssa pöydässä ja seurailen ihmisiä.
Jossain vaiheessa jutuille tulee kolme naista saisikohe istumapaikan pöydästäni,tottakait lupaan.
Yksi naisista..olkoon hän Terhi alkaa jutteleen kanssani hän on noin 35v.
Juteltuamme tovin hän haluaisi mun lähtevän sokkotreffeille ikäiseni kaverinsa kanssa..innostun mikäs ettei.
Tanssimme Terhin kanssa sillain aikuismaisesti tangotyyliinkin.
Kun valomerkki tulee niin Terhi pyytää mua luokseen.Hänellä on ulkomailta juomia..on ollut lähetysavussa siellä,samalla hän kertoo opiskelevansa teologiaa..okei..
Menemme hänen luokse,istumme lattialle porinoimaan..seinillä on jotain uskonnollosia tauluja.
Juomme pusseist viskiä,kuulemma näitä saa ulkomailta.Pieniin pusseihin pakattuja annoksia.
Yhtäkkiä Terji kääntyy ja suutelee mua..”oli pakko kokeilla ootko hyvä suuteleen”.
Katsotaan toisia ja kohta avaankin Terhin paidan nappeja..
Muutta hän sammuttaa valot ja menee vaihtaan vaatteet. ..sellaisen normi flanelliyöasun.
Mä voisin jäädä yöksi..hänen viereen..peiton alla meillä alkaakin kiihkeä käsipeli ja Terhi sukeltaa peiton alle..saan sanottua voisiko hän maistaa mua..
Terhi sanoo ottavansa suihin koko ajan,ehkä kännistä johtuen en tunne sitä..hän nousee päälleni ratsastaan..
Aikansa touhuttuamme lopetamme..kännikalu ei laukea
Seuraavana päivänä juomme kahvit ja menen kotiiin..mulla on Terhin numero ja laitan viestiä voisinko tulla käymään illalla.
Terhi lupautuu että voisi teet keittää.
Tulen hänen luokseen..juttelemme. Yritän ottaa hänet kainaloon mutta hän torjuu.
Hetken katselee mua ja ottaa mut kainaloon.Toinen käsi aukaisee farkkujeni vetoketjun ja ottaa penikseni käteen.
Hän alkaa hivellä sitä ja runkata kalun kovetessa.
Hän kiihdyttää tahtia ja alkaa suuteleen mua..laukean aika nopeaa hänen käsille ja farkuilleni.
”saithan sä” terhi sanoo..yritän viedä käden hänen paidalleen mutta hän estää.
”E ei..samperin nuori ja innokas” Terhi vain hymyilee..
Emme nähneet sen jälkeen
Tällainen kaunis muisto..ehkä sitten olin liian nuori hänelle
Olen 22v poikamies,perjantai ilta ja lähden baariin.
Mulla on tapana ollut kulkea yksin viihteellä.
Niin nytkin. Istuskelen oluen kanssa pöydässä ja seurailen ihmisiä.
Jossain vaiheessa jutuille tulee kolme naista saisikohe istumapaikan pöydästäni,tottakait lupaan.
Yksi naisista..olkoon hän Terhi alkaa jutteleen kanssani hän on noin 35v.
Juteltuamme tovin hän haluaisi mun lähtevän sokkotreffeille ikäiseni kaverinsa kanssa..innostun mikäs ettei.
Tanssimme Terhin kanssa sillain aikuismaisesti tangotyyliinkin.
Kun valomerkki tulee niin Terhi pyytää mua luokseen.Hänellä on ulkomailta juomia..on ollut lähetysavussa siellä,samalla hän kertoo opiskelevansa teologiaa..okei..
Menemme hänen luokse,istumme lattialle porinoimaan..seinillä on jotain uskonnollosia tauluja.
Juomme pusseist viskiä,kuulemma näitä saa ulkomailta.Pieniin pusseihin pakattuja annoksia.
Yhtäkkiä Terji kääntyy ja suutelee mua..”oli pakko kokeilla ootko hyvä suuteleen”.
Katsotaan toisia ja kohta avaankin Terhin paidan nappeja..
Muutta hän sammuttaa valot ja menee vaihtaan vaatteet. ..sellaisen normi flanelliyöasun.
Mä voisin jäädä yöksi..hänen viereen..peiton alla meillä alkaakin kiihkeä käsipeli ja Terhi sukeltaa peiton alle..saan sanottua voisiko hän maistaa mua..
Terhi sanoo ottavansa suihin koko ajan,ehkä kännistä johtuen en tunne sitä..hän nousee päälleni ratsastaan..
Aikansa touhuttuamme lopetamme..kännikalu ei laukea
Seuraavana päivänä juomme kahvit ja menen kotiiin..mulla on Terhin numero ja laitan viestiä voisinko tulla käymään illalla.
Terhi lupautuu että voisi teet keittää.
Tulen hänen luokseen..juttelemme. Yritän ottaa hänet kainaloon mutta hän torjuu.
Hetken katselee mua ja ottaa mut kainaloon.Toinen käsi aukaisee farkkujeni vetoketjun ja ottaa penikseni käteen.
Hän alkaa hivellä sitä ja runkata kalun kovetessa.
Hän kiihdyttää tahtia ja alkaa suuteleen mua..laukean aika nopeaa hänen käsille ja farkuilleni.
”saithan sä” terhi sanoo..yritän viedä käden hänen paidalleen mutta hän estää.
”E ei..samperin nuori ja innokas” Terhi vain hymyilee..
Emme nähneet sen jälkeen
Tällainen kaunis muisto..ehkä sitten olin liian nuori hänelle