solumuutos klitorksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liina 52
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liina 52

Vieras
Olen jokusen vuoden olut seurannassa erilaisten gyn.vaivojen takia.
Suuri ja askarruttavin on nyt tämä viimeinen "ruljanssi" >>>>> ulkosynnyttimissä "muutoksia".
Muutin 2 vuotta sitten H:kiin.(takaisin)
Keskustelin ent. asuinpaikkani lääkärini kanssa ja hän oli sitä mieltä, että kyllä siellä on tietotaitoa, että muuta huoleti vaan :) Jo siellä pohtdittiin laserhoitoa tai leikkausta, mutta sanoi , että kun on niin hankalassa paikassa, että ota siellä heti puheeksi.
NNNO...Tuli sitten kutsu seurantaan tänne (oli tullut paperit sieltä ent. paik.) Naistenklinikalle. Siellä oikein kahden miehen voimin katselivat värkkiäni ja totesivat, ettei mihinkään toimenpiteisiin syytä.
Hienovaraisesti huomautin, että jos kiinnittäisitte huomiota "ulkopuoleen", mutta ei mitään erikoista kuulemma näy.
En sitten enempää sillä kertaa jaksanut/viitsinyt sitä lääkäriä kovistella, olin vaan mielissäni, että hyvä on sitten ....
NNNo... sitten tuli seuraava tarkastus. Siellä oli sitten asiallinen naislääkäri ja hänelle sitten sanoinsiitä ulkopuolesta. No löytyihän sieltä tietysti muutoksia, mihinkäs ne olis hävinnyt (ei edes muuttokuormasta) :D. Hän otti koepalan ja kuvat. Sanoi niin mainiosti, kun mainitsin siitä edellisestä kerrasta, että sanotaan nyt näin: MINÄ olen niin huono lääkäri, täytyy ottaa kuvat ja koepalat, en osaa silmämääräisesti sanoa juuta ei jaata;)
Pääsin laserointiin ja eihän se onnistunut. Soitin tuloksista, mutta sanottiin vaan, ettei heiltä soiteta, tulee sitten kutsu jos aihetta. Jos kaikki hyvin ei ilmoiteta mitään< tuota kyllä ihmettelin. Onhan se hurjaa olla epätietoisuudessa 5-6 viikkoa, niin kuin sieltä sanottiin.
Seuraavana päivänä soitti tämä "asiallinen naislääkäri" ja kertoi tuloksen. Mietittiin siinä vaihtoehtoja. Lupasi näyttää vielä kollegoilleen ja tuumailevat. (Olin sattumalta silloin samassa talossa tikkejä poistattamassa rinnasta, mutta se on toinen tarina....)
Voisi vielä kokeilla laseria "jos löytyy taitava kirurgi" !!!
Toinen vaihtoehto on sitten sen alueen poisto. Tuntuu pahalta, kummalta ihmeelliseltä, KARMEALTA vaihtoehdolta. Ymmärrän kyllä, paikka on hankala, ihan klitoriksen alla ja kiinni siinä, mutta, mutta...
Nyt tuli kllä ylipitkä sepustus, mutta olisin kiitollinen jos jollakin jotain tietoa.
Meinaa olla vitsit vähissä, vaikka en ihan pienistä piittaa

Nimim: Tissipuoli ja ...v-puoli :D

Tosiasiassahan klitoris on paljon isompi kuin mitä päälle näkyy. Se on muutaman sentin mittainen ja paisuu kiihottuessa.
Oletetaan, että solumuutosta on vain näkyvässä osassa tai sen lähellä.

Joissain kulttuureissa edelleen ympärileikataan naisia. Laajimmillaan nuorilta tytöiltä viedään jopa klitoris.

Oletan, että sinulta lähtisi pieni osa klitoriksen näkyvästä osasta. Kuitenkin ajattelen, että muutosalue kannattaisi yrittää poistaa ilman klitorikseen kajoamista.

Mahdollisuuksien mukaan kannattaisi vielä kysellä lisätietoja siltä mukavalta naislääkäriltä.

Juu, tänään ajattelin soitella tälle naisihmiselle.
Kyllä nämä perus-ym. asiat ovat tiedossani. Minulta on vaan vähän usko mennyt noihin lääkäreihin. On tosiaan muutama tosi läheltä piti tilanne kohdallani. Tiukkana vaan on ollut oltava, sitten hoitoa tullut. Mutta ne ovat ihan eri asia nyt.
Vielä <> jos kokemuksia, niin ovat kovasti tervetulleita.

Itsellä todettu solumuutoksia kohdunsuussa,menen tänään tutkimuksiin,voi olla Kondylooma viruksen aiheuttama.Joten voisiko olla samasta viruksesta kyse kohdallasi kun klitoriskin sijaitsee samalla suunnalla.

Yhteistyössä