Soneran netistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelkkiä vikoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelkkiä vikoja

Vieras
Mulla on nyt pari päivää ollut nokian mokkula+soneran liittymä, kone näyttää että yhteydet on kunnossa mutta netti tökkii silti tosi pahasti ja hermo menee kun ei sivut aukee välillä ollenkaan :/ Onko kellään tuota soneraa? Onko toiminut hyvin vai tökkiikö?
Toinen juttu... aina kun avaan yhteyden niin tulee teksti: Sonera Finland 11 internet yhteys ja aina kun avaan yhteyden uudestaan niin tuohon perään tulee aina isompi numero, eli seuraavaks tulee varmaanki S F 12 :O Mitähän tuo tarkoittaa?

Mokkulassahan on se inhaa että mitä useampi tyyppi käyttää samalla alueella mokkulaa, sitä hittaampi sulla netti on... Mulla ylleensä toimii tosi hyvin, liekö siksi ettei täälä korvessa varmaan kellään muulla mokkulaa ole ko mulla :D Yhteyshommista en ossaa sanoa mittään...

Mulla ainakin ollut ihan riittävästi ongelmia tämän Soneran liittymän kanssa. Edellisessä asunossa oli DNA eikä koskaan (muistaakseni) pätkässyt netti. Tähän uuteen asuntoon muuttaessa päätin vaihtaa liittymää lähinnä tarjouksien vuoksi. Mutta on kyllä ollut pettymys. Varmaan ensimmäisen kuukauden pätki lähes päivittäin, sitten kerran viikossa. Nyt kestää kyllä katkeamatta pitempiä aikoja, mutta välillä on niin hidas että. Heti lähtee kyllä vaihtoon, kun vain maksamatta voi vaihtaa. Ja Soneran Internet Avustaja on täysin turha, kun itse pitää se vika kumminkin ettiä.

Yhteistyössä