Sontalaatikko Suomi24...

Onko muuten totta, että suomi24:ää pidetään kaikkien palstojen pohjasakkana? Kuulin moista ja kun en itse pahemmin muualla pyöri, niin alkoi kiinnostamaan että miksi, jos näin on.

Siellä on ihan uskomatonta moderointia joillain keskustelupalstoilla. Ihan turhaa yrittää aloittaa mitään asiallista keskustelua aiheesta, kun joku pissipää alkaa heittää jotain typerää perään ja sitten poistetaan koko aloitus. Samalla sitten ihan älyttömät avaukset saa olla ihan rauhassa.

Mä ainakin pidän sitä pohjasakkana.

Mä olen ennen ajatellut että se olisi mukava palsta kirjotella, mutta tein sinne pari ihan asiallista aloitusta ja heti alkoi tulla sontaa. Jopa tämä palsta on asiallisempi kuin se!:D

Täälläkin saa asiallisen vastauksen jos kysymys liittyy persekarvojen ajeluun yms. Jos kysyy lastenhoitoon liityvää niin heti vitsikkäimmät vastaa että LS ilmo!

Suomi24:ssa ärsyttävintä onkin se että se asiallinen aloituskin lähtee välittömästi jos joku heittää jotain sontaa perään, ja tuntuu että sitä sen vuoksi tehdään tarkoituksellisesti. Taitaa olla pelkkä apinatarha koko Suomi24, jos ei keskustelun tasolla ole mitään väliä.

On se melkoista shaissea, mutta kaksplussan mitäs nyt tulee kyllä hienosti perässä ;) Se on vitsi siistimmillä vauvapalstoilla. Ja silti tulee vierailtua molemmilla edellä mainituista, se kertookin minusta kaiken tarpeellisen!

• Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta

Yhteistyössä