Sopiiko tälläinen rimpsu nimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olivia Martta Lilia

Isommat sisarukset Joonas ja Juulia.

Itse tahtoisin etunimeksi tuon Lilian mutta kun se ei vaan näytä menevän läpi niin tahtoisin ympätä tuon Lilian perään. Martta tulisi suvusta. Muutakin saa ehdottaa... miten toi Lilia siis toimis kans.

Ja tuleeko tosiaan Oliviasta monellekin mieleen oliivit? Itse en ole koskaan moista yhteyttä hoksannut ajatella...

Ihan hyvin sopii, vaikka Olivia ja Lilia melko samanlaiset, mutta haitanneeko tuo. Ei mulla ainakaan oliivit tule mieleen, kun Olivia nimen kuulen...ennemminkin se Kippari Kallen tyttöystävä :) ...no ei vaan, nätti nimi on.

Mulle tulee Oliviasta ja Oliverista oliivit mieleen, mutta ei se negatiivinen mielikuva ole =)

Mä tykkään (edelleen ;) ) tuosta Liliasta tosi paljon, mutta Olivia Martta Lilia on erittäin hyvä ratkaisu jos ja kun mies ei Liliaan suostu.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mulle tulee Oliviasta ja Oliverista oliivit mieleen, mutta ei se negatiivinen mielikuva ole =)

Mä tykkään (edelleen ;) ) tuosta Liliasta tosi paljon, mutta Olivia Martta Lilia on erittäin hyvä ratkaisu jos ja kun mies ei Liliaan suostu.

Eilen sanoin miehelle, että mua häiritsee se, että tyttö näyttää ihan Lilialta mutta ei Olivialta. Mies ei tajua sitä, että se voi muka jo näyttää joltain nimeltä ja totesi vain, että no se alkaa näyttää Olivialta kyllä.

Mulla on viä kaksi viikkoa aikaa painostaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eilen sanoin miehelle, että mua häiritsee se, että tyttö näyttää ihan Lilialta mutta ei Olivialta. Mies ei tajua sitä, että se voi muka jo näyttää joltain nimeltä ja totesi vain, että no se alkaa näyttää Olivialta kyllä.

Ja kaksi viikkoa aikaa kysellä mielipiteitä.Joku aika sitten muistan kun pähkäilit nimien kanssa.Ei ole sitten vielä löytynyt hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ja kaksi viikkoa aikaa kysellä mielipiteitä.Joku aika sitten muistan kun pähkäilit nimien kanssa.Ei ole sitten vielä löytynyt hyvää.

No niinpä! Tai on löytynyt, mutta ei mene läpi. Vahvasti näyttää Olivia tytöstä tulevan ellei jotain ahaa-elämystä tule jostain ihan muusta nimestä tai jos Josefiina tai Lilia sattuis menemään sittenkin läpi. Eilen vielä oli ehdoton ei.

Kahden viikon päästä viimeistään lopetan teidän kiusaamisen. :D

Yhteistyössä