No meille sisälle en huolisi kirveelläkään tuollaista, mutta antaisin lasten istuttaa siihen jotain ja viedä sen tuonne takapihalle, mielellään johonkin ei niin näkyvälle paikalle...
Parvekkeelle ja jotain yrttejä istuttaisin. Toisaalta ruma, mut toisaalta hupaisa. Jos olisi piha niin sopisi kuusen alle ja lasten haluamia kukkia laittaisin
Just sinne pihan perimmäiseen nurkkaan varaston taakse kaikilta katseilta piiloon ja kiitos otan ennemmin sen puutarhatontun kun tuon kukkaruukun :ashamed:
Heh, mä oon varmaan ainoo lapsellinen täällä... Mä kun tykkään tosta tosi paljon. Ihan itse siis osti, oli pakko saada kun näin. Ostin siihen kodinonnen. Yleensä en voi sietää tommosia posliinihärpäkkeitä, mutta tosta tykkäsin kamalasti, ja tiedän et monet ei tykkää, mut toisaalta sillähän ei oo merkitystä taas mun kotonani... Joten meillä toi pääsee ihan jopa olohuoneeseen asti, kun posliiniesineet on päässy suoraan roskiin.
Kamala. Kukkaruukun pitää olla sellainen yksinkertainen ja yksivärinen, jossa itse kasvi pääsee oikeuksiinsa. Tuo kammotus vie koko huomion siltä kukkaparalta.