Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Sillä on mies ja kaksi poikaa,mut nyt on kuulema rakastunut johki toiseen,heidän yhteiseen tuttuunsa..Pettänyt jne..
Sori,mut mä en tosiaan tätä asiaa tuonut julki..Nyt on vaan kiinnostus kova et jääkö naikkonen tyhjän päälle vai kuin käy..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Sillä on mies ja kaksi poikaa,mut nyt on kuulema rakastunut johki toiseen,heidän yhteiseen tuttuunsa..Pettänyt jne..
Sori,mut mä en tosiaan tätä asiaa tuonut julki..Nyt on vaan kiinnostus kova et jääkö naikkonen tyhjän päälle vai kuin käy..![]()
Et ehkä julki tuonut ensimmäistä kertaa mutta nostit aiheen pinnalle kuitenkin.Fiksummankin aloituksen olisi voinut tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Sillä on mies ja kaksi poikaa,mut nyt on kuulema rakastunut johki toiseen,heidän yhteiseen tuttuunsa..Pettänyt jne..
Et ehkä julki tuonut ensimmäistä kertaa mutta nostit aiheen pinnalle kuitenkin.Fiksummankin aloituksen olisi voinut tehdä.
Jah,itseppähän toi tämän asian täällä julki..ja säkin jatkoit ketjua..En tiedä,multa ei heru sympatiaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Sillä on mies ja kaksi poikaa,mut nyt on kuulema rakastunut johki toiseen,heidän yhteiseen tuttuunsa..Pettänyt jne..
Jah,itseppähän toi tämän asian täällä julki..ja säkin jatkoit ketjua..En tiedä,multa ei heru sympatiaa..
Mutta en ole tehnyt siitä aloitusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Sillä on mies ja kaksi poikaa,mut nyt on kuulema rakastunut johki toiseen,heidän yhteiseen tuttuunsa..Pettänyt jne..
Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
niin kannattas pelata varman päälle ja olla vaan hiljaa,sitä kun ei ikinä tiiä mitä sitä elämä eteen nakkaa ite kullekkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
Alkuperäinen kirjoittaja hoolla se alkaa:Ja kun nainen levittää anteliaasti muhvia ...
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja hoolla se alkaa:Ja kun nainen levittää anteliaasti muhvia ...
Muhvi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoolla se alkaa:Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
Mies on sika ja hirviö kun pettää kahden pienen lapsensa äitiä, omaa vaimoaan tämän erittäin läheisen ystävän tai serkun kanssa.
Ja kun nainen levittää anteliaasti muhvia lastensa isän läheiselle niin ymmärtäkäämme häntä, elämä on...
Alkuperäinen kirjoittaja hoolla se alkaa:Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
Mies on sika ja hirviö kun pettää kahden pienen lapsensa äitiä, omaa vaimoaan tämän erittäin läheisen ystävän tai serkun kanssa.
Ja kun nainen levittää anteliaasti muhvia lastensa isän läheiselle niin ymmärtäkäämme häntä, elämä on...
Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:muuhun kun siihen, että mitä rakentavaa tällaisessa aloituksessa on? Kyllä tämä selvästi kettuiluviestiltä vaikuttaa. Mulla ei ole tarvetta ketään tuomita edes täällä. Onko ap ja muut sitä mieltä, että heistäkin voi kirjoittaa tähän sävyyn? Jos näin OIKEASTI on, niin sitten toki antakaa mennä! Itse en halua, että mua täällä solvataan, en luonnollisesti silloin muitakaan solvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja hoolla se alkaa:Ja kun nainen levittää anteliaasti muhvia ...
Muhvi![]()
Ihan samalle repeilin täällä!![]()