Sormien/nyrkin syömisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimra

Vieras
Miten mä saan tuon tytön luopumaan tuosta nyrkkien ja sormien syönnistä ? Siis tyttö on vajaan 3 kk ja ottaa tutin suuhun kyllä (eikä hankalaa ) mutta sitten hetken päästä naurahtaa ja tiputtaa tutin (työntää kielellä pois ) ja laittaa sormet suuhun |O Mä en vaan halua, että syä sormia :headwall: Mikä neuvoksi ?

onneksi olkoon.vauvasi on löytänyt sormensa.ei ole mitään kauheeta. vauva tutustuu asioihin tuossa iässä oraalisesti eli työntämällä kaiken suuhun. anna jatkaa tutustumistaan.

lussutti peukaloakin jonkin aikaa tuossa vaiheessa. Öisinkin heräsin siihen ääneen ja ajattelin että nyt alkoi sitten peukunsyönti. Se on nyt nelikuisena kuitenkin jäänyt koko ajan vähemmälle, öisin ei esim. enää syö kättään.

Noi nyrkit on välillä aikas inhan "limaisen" oloisia :whistle: kun niitä se maiskuttaa heti, kun nälkä loppuu :ashamed: Nauraa ja jokeltaa sit kun laitan tutin niin imee hetken tosiaan sit nauraa ja kertoo tarinaa jokellellen ja sit mennään taas sormien ja nyrkkien varassa :xmas:

jos hirveesti haittaa niin voithan silloin tällöin vaihtaa sen nyrkin johonkin leluun tms(ei tuttiin) mitä voi jäystää..myös ikeniä voi kutittaa ja sen takia järsii nyrkkiään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Mistä tuo ikenien kutina sit johtuu ? Ei kai kuitenkaan vielä tule hampaita :o :o ?

ne hampaiden alut siellä puskee ikenien läpi. ei ne vältäämättä tule vielä näkyviin kuukausiin mutta siellä ne hampaiden alut kuitenkin on.
ja kun niihin ikeniin tulee valkoista pilkkua tms niin ne on niitä hampaita jotka sieltä ihon läpi paistaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Kiitos sinulle unikuu mun täytyy nyt sitten kuitenkin tarkkailla :whistle: Tuota auttaisiko sellainen "viilentävä" purulelu vielä tässä vaiheessa ?

ei siitä ole ainakaan haittaa. voithan koklaa, mä en saanut poikaa syömään mitään niitä vaika oli minkälaisia/mallisia. kaikki muu kiinnosti enemmän.

Meillä on sellainen purulelu, missä on jänskät nystyt. Sen koko pään saa suuhun ja se on ihan ikenien muotoinen. Hankala selittää, hitsi kun muistaisin sen merkin niin vois netistä löytyä vastaava. :headwall:
Eikä sitä tietenkään tähän hätään löydy koko lelua. Sellainen kukan mallinen se on.
*muoks* ja siitä vauva todella tykkäsi siinä ienten kutiamisvaiheessa.

Yhteistyössä