sormikkaat vai lapaset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyl ne sormikkaatki käy, mut kylmemmillä ilmoilla ovat kylmät (ku sormet on erillään). Ite käytän et laitan ensin sormikkaan ja päälle lapaset ni jo tarkenee (siis pakkasilla).
Jos itse pukee käsineet ni silloin sormikkaat vaatii vähän opettelua ja pitkää pinnaa, mut taas toisaalta niillä on mukavampi touhuta ulkona. Mä ostaisin ite kummatki..

Olipas kysymys?Ihan kannattaa kokeilla jos vielä tuohonikään ei ole kokeiltu.
Ohuita lapasia kannattaa jokatapauksessa hankkia koska menevät myös rukkasten sisään tarvittaessa.
Ilman rukkasia ei kuitenkaan 3v. pärjää jos yleensä ulkoilee....alkoi vähän tuosta kysymyksestä mietityttämään tuo ulkoilupuoli.

[QUOTE="päivi";21888291]Olipas kysymys?Ihan kannattaa kokeilla jos vielä tuohonikään ei ole kokeiltu.
Ohuita lapasia kannattaa jokatapauksessa hankkia koska menevät myös rukkasten sisään tarvittaessa.
Ilman rukkasia ei kuitenkaan 3v. pärjää jos yleensä ulkoilee....alkoi vähän tuosta kysymyksestä mietityttämään tuo ulkoilupuoli.[/QUOTE]

vai oli kysymys. mitäs sitte vastasit...siis tähän asti käytetty lapasia ja talvella tietty rukkasia myös...ULKOILEE ja melkein päivittäin!!!

Lapaset on lämpimämmät, sormet lämmittävät toisiaan.

Yhdenkoon sormikkaiden pukeminen tuon ikäiselle on hankalaa, aina joku sormi tahtoo eksyä väärään koloon, kankaiset tukevat menevät paremmin. Jos ne kankaiset taas on vähänkään isot, niin niillä on vaikea ottaa kunnon otetta mistään, kun ylimääräinen tyhjä sormenpää on vähän tiellä. Mutta kannattaa ostaa sellaiset halvat kokeiltavaksi. Tosin kun tulee vähänkään märkää, niin rukkaset vetävät aina voiton.

Meillä villaiset sormikkaat, ja menevät jo hyvin käteen 3vuotiaalla. jos hiekkalaatikolla ollaan yms. niin saa olla jo kosteudenpitävät rukkaset siinä päällä, joko sormikkaiden kanssa tai ilman.

jos mun lapselta kysyy, niin 4vuotias on halunnut jo kauan ensisijaisesti sormikkaat (villa tai puuvillaa kelistä riippuen). Toimintakyky on paljon parempi. Osasi ihan hyvin 3vuotiaana auttaa pujottamaan sormet. Kivat-merkin sormikkaita on käytetty jo kauan.

märällä ilmalla on tumppumalliset kosteussuojatut käytössä. Millähän merkillä olisi hanskoja pienemmissä koossa (ei mitään 6vee...)

Yhteistyössä