sormuksista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmi

Vieras
meiet vihitää maistraatissa, ja vasta 2010 uudistetaan vihkivalat ja saan sen kunnon vihkisormuksen..
nyt pitäis joku edullinen sormus keksii joka sopis tuon kultaisen kapeen kihlasormuksen kanssa.. vinkkei? hopeinen ei kai soinnu tuon kultasen vieree? mitäs hintaluokkaa halvimmat kultaiset on?

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ööö.. mun mielestä se sama sormus tulee pysyä läpi elämän.. ei sitä vaihdeta uuteen vaikka kirkkosiunaus avioliitolle haluaisikin.

rahatilanteen vuoks ei tällä hetkellä varaa siihen unelma sormukseen ja kuitenkin haluan sen joskus.. mutta tahtois kuitenkin jonkun sormuksen..

timanttisormukset lähtee 60-70e, mut ei sellaisia rimpuloita kannata ostaa. 200-300 minimissään kanntaa sijoittaa, jos meinaa pitää kauemmin ku viikon....

Ja oliko sille tarvetta vasta 2010?

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Ööö.. mun mielestä se sama sormus tulee pysyä läpi elämän.. ei sitä vaihdeta uuteen vaikka kirkkosiunaus avioliitolle haluaisikin.

Miksi? Tavaraahan se vain on!

No siksi, että se on MUN mielipide! :headwall: Onko aina ihan pakko perustella kaikkea vai saako joskus ihan vaan kertoa mielipiteensä?

No, anyway, mun mielestä sormukset symboloi sitä avioliiitoa ja ikuista rakkautta, ja me ainakin haluttin sellaiset sormukset mitä käytetään koko elämän.
Eihän niitä sormuksia tarvii olla lainkaan, tavaraahan se vaan on :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

Sormus symboloi ikuista rakkautta siks mä en ainakaan vois kuvitella et heittäsin sen pois.

en ole mielestäni sanonut et heitän sen pois?
tuttu teki aikoinaan samalla tavalla kun mä nyt meinaan ja sillä on 3kapeaa sormusta sormessa ja ihan kivalta näyttää :) se sormus on kuitenkin VAIN sormus.. ja jokianen tyylillään..

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

Sormus symboloi ikuista rakkautta siks mä en ainakaan vois kuvitella et heittäsin sen pois.

Näin mäkin sen aattelen. Toi minkä aikoinani olen valinnu tulee olemaan nimettömässä loppuun saakka. Mies tosin kysy, et pitäskö ostaa hienompi..Mut ehä mä raaski tästä luopus, siinä on suuri määrä tunnearvoa.

ekanakin, sana edullinen on kamala ajatus vihkisormuksessa!
tokana: meillä on kummallakin 8mm kultainen kihlasormus ja vieressä valkokultainen vihkisormus, mulla 6mm, miehellä vähän leveämpi. passaavat hyvin olemaan vierekkäin. kihlasormukset.com -valikoimasta.

Mulla arkisormuksena kuviollisen kihlasormuksen kaverina ihan sileä, kultainen sormus ja sitten hienostelusormuksena paksu, kuviollinen jossa kolme erikokoista smaragdia. Tuo smaragdisormus on perintövihkisormus, mutta arkena todella epäkäytännöllinen.

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
tokana: meillä on kummallakin 8mm kultainen kihlasormus ja vieressä valkokultainen vihkisormus, mulla 6mm, miehellä vähän leveämpi. passaavat hyvin olemaan vierekkäin. kihlasormukset.com -valikoimasta.

no olkoot sun mielestä.. tajuatko että myös köyhät tahtoo naimisiin??

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:

Ja tuo leveyskö on käytännöllinen? Kivasti hautoo....

itellä kultainen sormus jossa hopeinen kukkakeskellä ja kukankeskellä timantti, maksoi 280e.´joskus jos vihkivala uusitaan haluan uuden sormuksen, jos en muuten niin sitten sen takia että ei ollut mahdollisuutta valita.. ;)

mulla olisi perintö sormus jonka vhkisormukseksi kelpaisi erittäin hyvin ja haluaisinkin, mutta.. on vaan hiukan pieni.. onnistuuko suurentaminen? ja paljo sellainen kustantaisi?

Yhteistyössä