Sorrutteko heräteostoksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XXS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

XXS

Aktiivinen jäsen
19.04.2007
4 997
1
36
Taas se sitten tänään tapahtui. Menin Marimekon myymälään ihan vaan katselemaan ja kuten on käynyt ennenkin, poistuin liikkeestä kassin kanssa, johon oli pakattuna Marimekon beige Unikko -farkkutakki, meikkipussi ja T-paita. No, kokemuksesta tiedän,että käytän niitä paljon ja pitkään ja mies kehui sen farkkutakin sopivan minulle erittäin hyvin. Silti hiukan rahanmeno hirvitti.

pakko myöntää että jopa ruokakaupasta tulee tehtyä heräteostoksia vaikka oliski etukäteen tehny ostoslistan. eiköhän se jokainen ole joskus siihen syyllistyny... :snotty:

Joskus kyllä, mut yleensä tiedän mitä tarvitsen ja ostan sen sit kun eteen tulee. Munkin pitäs käydä Marimekolla mut taidan odottaa pari viikkoa et tulee tili ja kesälomarahat... paidan varmaan ostan... meil kun on tehtaanmyymälä paikkakunnalla. Nyt tiistaina ostin edullisen mustan pidemmän neuletakin (ohut) minkä voi laittaa aamulla päälle kun on viileää töihin mennessä ja menee pieneen tilaan kuljettaa sit päivällä...

Ennen en taatusti tehnyt: opintotuella tai minimiäippärahalla ei ostella ylimääräisiä. Nyt taas ansiotyössä ollessani on tullut vissiin otettua menneiden vuosien vahingot takaisin... :ashamed:

Joskus joo, joskus en. En kyllä murehdi niitä heräteostoksia ollenkaan, kun yleensä niihin menee niin vähän rahaa ja usein ostankin jotain mitä kuitenkin sitten käytän ja tarvitsen. Yleisin "heräteostos" taitaa olla alushousut :D eilenkin piti yhdet ostaa, kun oli niiiiin söpöt ja tarjouksessa B) ainahan niitä tarvitsee, joten miksipä en ostais.

Takki kustansi 69 euroa. Mulla on samanlainen sinisenä ja olen käyttänyt sitä viimeiset viisi vuotta kesäisin ulkotakkina ja talvella sisällä jakkuna. Että eiköhän hintansa hauku tämä uusikin ostos. Yhteensä meni rahaa pyöreästi 100 ?.

Yhteistyössä