Me saadaan soskusta rahat suksien ostoon tai käytännössä se tapahtuu niin että me ostetaan sukset, viedään kuitti soskuun ja saadaan sitten rahat tilille. Suksia etsiessäni huomasin että meidän on mahdotonta ostaa lapselle käytettyjä suksia koska kirppari kuittiin ei tule mitään merkintää mitä ollaan ostettu. Sosku taas vaatii että kuitissa lukee mitä on ostettu eli tässä tapauksessa siinä pitäisi hinnan lisäksi olla "sukset, monot, sauvat". Meillä päin siihen kirppari kuittiin tulee vaan kirpparista riippuen hinta tai sitten itsepalvelukirpparilla tulee pöytänumero ja hinta. Kysyin kirpparin kassalta et voisko ne kirjoittaa mulle oman kuitin vaikka käsin missä ilmenisi mitä olen ostanut mutta se ei kuulema ole mahdollista. Mun pitäisi kysellä sitä kuittia siltä pöydän vuokraajalta ja sitä vuokraajan puhelinnumeroa he eivät valitettavasti voi antaa. Eli mistäs mä sen pöydänvuokraajan tavoittaisin? En pysty päivystämään kirpalla koko sen aukioloaikaa jos se pöydänvuokraaja vaikka tulis käymään siellä siivoomassa pöytäänsä.. Harmittaa vaan kun löysin kirpparilta just oikean kokoiset sukset & monot lapselle, olivat ihan uudenveroisessa kunnossa ja maksoivat vaan 35e. Mä sitten jätin ne ostamatta ja marssin kauppaan josta sain sitten tarjouksesta sukset, monot ja sauvat 125e. Ja kuitissa lukee mitä ostin eli se kelpaa soskuun. Sama se tietty mulle on paljon ne sukset maksoi kun niitä ei tarvitse itse maksaa mutta oishan tuo ollu pieni säästö yhteiskunnalle..