U
uuteenkotiin
Vieras
Hei. Olen kesällä 17 vuotta täyttävä nuori naisenalku, joka muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Joudun vaihtamaan koulua, koska hengitystieni ei kestä olla nykyisessä koulussani ja vaihdan lukiosta ammattilukioon. Paikkakunnalla on asuntola, mutta olen kuullut sen meiningeistä vain huonoa, joten en pysty siellä opiskelemaan ahkerasti, sillä otan koulut tosissani. Enkä myöskään halua jakaa huonetta kenenkään kanssa, koska kimppakämppä ei ole minun juttuni, eikä asuntolassa saa olla viikonloppua vaan pitäisi lähteä parin sadan kilsan päähän kotiin aina. Äitilläni on hyvin pienet tulot ja haluaisin omaan kotiin, koska muuten koulunkäynnistäni ei tule mitään.
Maksaako sossu tai joku nuorille vuokran tai laskuja? Olen kuullut parilta kaveriltani, että heille maksaisivat juuri pienien tulojen, koulunkäyntiongelmien ja terveyssyiden takia.
Maksaako sossu tai joku nuorille vuokran tai laskuja? Olen kuullut parilta kaveriltani, että heille maksaisivat juuri pienien tulojen, koulunkäyntiongelmien ja terveyssyiden takia.