Sotkeminen yleisellä paikalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten toimit jos vahingossa sotket tai esim. lapsesi sotkee yleisellä paikalla? Kaadat esim. kahvit kahvilan sohvalle/nojatuolille tai lapsesi kaataa mehut tms? Tarjoudutko korvaamaan?

Korvaamaan?
No siivoan tietenkin.

Mun yks tuttu valitti Facessa kuinka huonoa palvelua sai eräässä ravintolassa, koska tarjoilija ei suostunut siivomaan lapsen oksenuksia lattialta vaan toi vanhemmille rätin ja pesuainetta.

Siivoan lastemme jäljet itse, ellei työntekijät vaatimalla vaadi että siivoavat. Juuri äsken käytiin kahvilla lasten kanssa, ja pidin huolen siitä, että astiat oli kerätty siististi päällekäin, ja vein itse kaikki roskat roskakoriin + pyyhin vedellä kostutetulla servetillä pöydän siistiksi muruista. Harava kai näin tekee? Itse en halua jättää sotkua jälkeemme.

Korvaamaan?
No siivoan tietenkin.

Mun yks tuttu valitti Facessa kuinka huonoa palvelua sai eräässä ravintolassa, koska tarjoilija ei suostunut siivomaan lapsen oksenuksia lattialta vaan toi vanhemmille rätin ja pesuainetta.

Siis tarkotin, että tarjoudutko korvaamaan jos esim. kahvilalle tulee kuluja siitä siivouksesta. Tuskin sais itte jotain kahvi- tai kokistahroja siivottua kokonaan pois.

Siivoan lastemme jäljet itse, ellei työntekijät vaatimalla vaadi että siivoavat. Juuri äsken käytiin kahvilla lasten kanssa, ja pidin huolen siitä, että astiat oli kerätty siististi päällekäin, ja vein itse kaikki roskat roskakoriin + pyyhin vedellä kostutetulla servetillä pöydän siistiksi muruista. Harava kai näin tekee? Itse en halua jättää sotkua jälkeemme.
Itse en mene kahvilaan tai ravintolaan siivoamaan, maksan siitä siivouksestakin jo annosten hinnassa.

Yhteistyössä