sotkua varatun kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "itikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"itikka"

Vieras
Kertokaahan miten mun tulis toimia. On ollut vähän säätöä varatun perheellisen naisen kanssa. Lähinnä seksiin liittyvää. Loppuun asti ei olla menty. Huomaan naisen ihastuneen minuun, vaikka suoraan ei ole sitä sanonutkaan. Itse en tiedä mitä ajattelisin, koska tilanne on niin monimutkainen. Olen yrittänyt lopettaa touhun järjettömänä moneen kertaan, mutta kuitenkin olemme päätyneet taas samaan tilanteeseen. En halua lähentyä liikaa naisen kanssa, mutta en pääse irtikään, hän on niin kuuma...

Miten se voi niin monimutkaista olla? Jos nainen antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa niin lopeta homma siihen äläkä ikinä edes puhu hänelle. Jos nainen antaa niin sitten panet jos et ole impotentti tai hintti.

niin, mutta ku epäilen, että homma menee monimutkaiseksi, ku toinen kuiteski perheellinen ( ja minäkin varattu)...en halua kiintyä liikaa...ku toinen selvästi ihastunut...en halua itse ihastua varattuun naiseen...onnistuukohan pelkkä paneminen????

[QUOTE="itikka";26030618]helpommin sanottu ku tehty. Eiks kellään muulla oo samanlaista tilannetta? Että mieli tekis, mut sit toisaalta hirvittää, et mihin tää johtaa!![/QUOTE]

Sovitte selvät pelisäännöt heti, ja niillä mennään. Tai sitten otat etäisyyttä tilanteeseen ja lopetat koko touhun alkuunsa ennen kuin mitään ehtii tapahtuakaan enempää.

Täällä vähän samantyyppinen tilanne, itse tosin olen sinkkunainen ja kyseessä varattu mies. Seksiin asti ei olla päädytty mutta sähköä on ilmassa, ja pakko myöntää että mä olen vähän ihastunutkin... miehestä en tiedä. Huoh.

Tutustu naisen sisimpään, mitä kaikkea sieltä voikaan löytyä.. Anna itsesi ihastua.. Ja nauti siitä kauniista tunteesta.. Ainahan voitte alkaa vaikka salasuhteeseen..

Yhteistyössä