sperman määrästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesäheinätär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska sperman ts. siittöiden kehittyminen hidastuu (tai jopa loppuu?) pidemmän, jo parin päivän, tauon aikana. Käytännössä siis jos joka päivä laukeaa kerran "satsi" on samanlainen eikä suurempi jos laukeaa vain 2-3 päivän välein.

Ja mitä tarkoitetaan puutteella :) Mies varmaan hoitaa homman itse jos ei saa tarpeeksi usein.

Kyllä sitä spermaa vaan enemmän ja enemmän päivä päivältä kertyy. Kai se rajakin tietty jossain vaiheessa tulee vastaan ja sillonhan yleensä ne setit roiskuu nukkuessa pois.

Itse ainakin usein tarkoituksella olen laukeamatta joitain päiviä että on sitten mitä roiskia.

Ennätys on 2 viikkoa kun olin reissussa. Kyllä se tahdonvoimaa vaati ja öitä sai pelätä vahinkojen takia, mutta oli se sen arvoista kun sai tyttöystävän päälle ruiskautella sitten (vatsalle tähtäsin mutta rinnoille, poskelle ja pään vierestä lakanoille lensi :) Oli kyllä sen ilme näkemisen arvoinen.

Kyllä mulla ainakin jo 3 päivän pidättelyn jälkeen ihan näkyvästi enemmän spermaa tulee, ja varsinkin jos runkatessa pidättelee sitä tulemista pidempään niin roiskuu paineella. Harmi että toi on naidessa aika vaikeeta toi pidättely, kun siellä olisi eniten minusta käyttä noille roiskeille ;).

Heh, nytkin on taas neljäs päivä menossa. Oon kyllä tänä aikana runkkaillut paljon mutten loppuun asti. Se alkaa olla aika tuskaista, mutta jollain lailla ihan mielyttävällä tavalla. Saiskohan sitä tänään päästellä paineet tyttöystävän auttavan käden toimesta.
Juuri naisen katsellessa se kunnon tuleminen on kaikista parasta. Varsinkin jos hän on innoissaan touhussa mukana.