Sperman nieleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nielettekö miehet omaa spermaanne? Silloin kun mun mies laukeaa pillun huulille tai rinnoilleni, niin hän usein nuolee pillun ja rinnat puhtaaksi. Olen itsekin niellyt spermaa ja sen maku miellyttää mua ja siksi en ihmettele kun hän nuolee omat liemensä. Miten te muut miehet ja naiset suhtaudutte spermojen nielemiseen? Onko teillä siihen himoa?

Naidessa haluan ehdottomasti laueta naiseeni, kondomia on käytettävä koska hän on hedelmällisessä iässä vielä pitkään. Kulmilta maistuvaa en halua niellä.

Yksin r*nkatessa nielen kaikki, erittäin terveellistä. Ilmankos olen hyväkuntoinen enkä tarvitse lääkkeitä vaikka olen 60+

Dickey

Nielettekö miehet omaa spermaanne? Silloin kun mun mies laukeaa pillun huulille tai rinnoilleni, niin hän usein nuolee pillun ja rinnat puhtaaksi. Olen itsekin niellyt spermaa ja sen maku miellyttää mua ja siksi en ihmettele kun hän nuolee omat liemensä. Miten te muut miehet ja naiset suhtaudutte spermojen nielemiseen? Onko teillä siihen himoa?

Nautin spermaisista suudelmista. M49.

Omien spermojen pois nuolenta ei tunnu hyvälle heti nainnin päälle, mutta vaimon nautinnoksi teen sen. Maku pimpistä on jotenkin kitkerämpi, kuin suoraan vatsalla nuoltuna.

Kun runkkaan kaukaisen spermat lautaselle mistä nuolaisen spermat nieltäväksi . Pidän sperman mausta , yleensä runkkaa kolme kertaa päivässä ja nielaisen spermat.
M 64 CD💃

Vaimo on viime viikkoina pyytänyt ja suorastaan pakottanut tuohon. Ekaksi kiipesi naamalleni kun olin lauennut ja pyysi nuolemaan. En tykännyt mut nuolin ja nielin kun huomasin kuinka paljon se vaimoa kiihoitti. Nyt siitä on tullut meille normaalia, oma sperma ei enää niin pahaa olekkaan. Pääasia että vaimo nauttii. Syykin tuohon löytyi, löysin sattumalta läppärin selailuhistoriasta että vaimo oli lukenut aiheesta. En olis puoli vuotta sitten uskonut että nuolen ja nielen omia mällejä ja vielä vapaaehtoisesti😁.

Muutaman vuoden ilman seksiseuraa miehistä olleena bibtm-miehenä olen tietysti maistellut ja niellyt omaa spermaani kun toisen miehen spermaa ei ole ollut tarjolla.
Tai olisi ollut, mutta netin kautta seuran saanti tuntuu olevan niin vaikeaa. Sivustoilla feikkejä ja huijareita, harva mies tuntuu oikeasti olevan vailla tarvittaessa alistuvan ja vain toiselle miehelle nautintoa tarjoavan btm-miehen seuraa.

Yhteistyössä