Stalkkasin nuoren rakastajani tietoja netistä ja mitä paljastuikaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "puuma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"puuma"

Vieras
Seksichatissa sovittiin erään avoliitossa elävän nuoren miehen kanssa tapaamisesta hänen kodissaan, kun avovaimo oli matkoilla. Seksi sujui mukavasti ja nyt mies haluaa lisää eli vakkarisuhdetta olisi tarjolla. Itse olen 44 v ja mies 24 v.

Netin kautta sain löysin kuvia miehen avovaimosta ja vau, mikä upea nuori kaunotar hänellä onkaan kotona. Mikä ihme saa miehen käymään vieraissa, vaikka itsellä on jo maailman upein nainen? Omien sanojensa mukaan, ei saa riittävästi kotona. Mahtaakohan olla myös joku fantasia vanhemmasta naisesta kyseessä. Olisin ymmärtänyt paremmin, jos oma nainen olisi ollut joku pönäkkä tavis, mutta tämä missikaunotar sai minut ihmettelemään.

Vaihtelu. Jännitys. Kokeilunhalu.

Ja siks toisekseen, ulkonäkö ei jelpi hippuakaan ellei toinen olekaan seksuaalisesti yhtä aktiivinen.

Ja joo, on olemassa miehiä jotka ovat varsin viehättyneitä vanhemmista naisista, mutta eivät kuitenkaan näitä puolisoksi halua.

Nuoret missikaunottaret saattavat olla vielä siinä elämänvaiheessa että tärkeintä on näyttää seksikkäältä ja käyttäytyä seksikkäästi, mutta välttämättä eivät vielä osaa erityisesti nauttia itse seksistä.

Minä luulin nuorena jo nauttivani seksistä, ja mielestäni nautinkin... mutta täytyy sanoa että vasta tässä puumaikäisenä olen vallan intoutunut :D

Eikä se päälle päin kaunis kakku välttämättä ole mikään herkku...Voihan tuo olla kiukkunen ku mikäkin. Tai vastaavasti, nii tahtomaton "voi ei voi ei, en mää osaa enkä tiedä mistään mitään." nii mies kaipas vähän itsevarmempaa seuraa

Yhteistyössä