stay upit / polvisukat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona kysyn

Vieras
Kertokaas kummat olis paremmat stay upit vai polvisukat? En ole juurikaan hametta pitänyt ja nyt aattelin ruveta pitämään mutta juhliin kun en mene ilman sukkia niin kummat hommaisin. Onko hinnassa isoja eroja? Tietty varmaan riippuu siitä millaset ostaa.

Riippuu juhlista ja hameen pituudesta. Minusta stay upit on jotenkin hienommat. Varmaan myös kalliimmat, toisaalta, et varmaan ihan halpis polvisukkia juhliin olisikaan laittamassa.

Esim. omissa häissäni mulla oli stay upit. Polvisukat voisin laittaa esim. kaverin synttäreille. Ihan minihameen kanssa polvisukat on hyvät, jos sukat on pakko laittaa.

Kaikki näköjään on stay upien puolesta. Musta se riippuu vielä kelistäkin. Stay upit hiostaa, ainakin mua siitä kuminauhan kohdalta. Ja sit tosiaan alkaa helpommin pudota.

Siis stay upit ostan. Jo senkin takia, että mies tykkää (otan Omnia vincit amorin vinkistä vaarin) :) Mulla kun ei ole ollut kuin sukkiksia ja en todellakaan viihdy niissä. Ne ahistaa ja kiristää ja puristaa ja hiestää (ovat kyllä oikeaa kokoa).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis stay upit ostan. Jo senkin takia, että mies tykkää (otan Omnia vincit amorin vinkistä vaarin) :) Mulla kun ei ole ollut kuin sukkiksia ja en todellakaan viihdy niissä. Ne ahistaa ja kiristää ja puristaa ja hiestää (ovat kyllä oikeaa kokoa).

Mäkään en viihdy yhtään sukkahousuissa, inhottaa kun ne pitää vetää about kainaloihin asti että pysyy, ja jos et jostain syystä halua niitä sinne asti vetää niin sitten ne valuu haaroista. :kieh:

Stay upeille vinkki: Kostuta se silikoninauha kun lyöt sen iholle, ei taatusti valu! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nasa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mäkään en viihdy yhtään sukkahousuissa, inhottaa kun ne pitää vetää about kainaloihin asti että pysyy, ja jos et jostain syystä halua niitä sinne asti vetää niin sitten ne valuu haaroista. :kieh:

Stay upeille vinkki: Kostuta se silikoninauha kun lyöt sen iholle, ei taatusti valu! ;)

Ja mua ainakin sukkahousuissa inhottaa, kun ne roikkuu ja valuu. Ja sitten saa vessassa käydessä pelkää, että tekee reijän housuihin...

Yhteistyössä