V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärtänyt. aloitustasi. Mistä tuo kirja kertoo?
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Hitsit! Aivan pakko saada toi kirja!!! Rupes nyt kiinostamaan ja vaivaamaan ihan kauhiasti!!!
(jokuaika sitten ukko toi minulle toistakymmentä Kingin kirjaa. Osti kun kirpparilla oli euron kappale!!!)
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Hitsit! Aivan pakko saada toi kirja!!! Rupes nyt kiinostamaan ja vaivaamaan ihan kauhiasti!!!
(jokuaika sitten ukko toi minulle toistakymmentä Kingin kirjaa. Osti kun kirpparilla oli euron kappale!!!)
Oispa ostanu mulleki!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Hitsit! Aivan pakko saada toi kirja!!! Rupes nyt kiinostamaan ja vaivaamaan ihan kauhiasti!!!
Oispa ostanu mulleki!
![]()
Sorry!! Toi minulle kaikki mitä löys!![]()
(eikä ole aikaa lukemiseen tällä hetkellä)