Stockan hullut päivät ja meno sen mukaista :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johan on menoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29084784:
Vartija oli aivan asiallinen. Sanoi lapselle, että sunnuntaina saat sitten tulla hakemaan ja lapsi oli aivan myötämielinen. Moikkasi vielä lähteissä. Miksiköhän video on katkaistu tuossa kohdassa, ei kai vaan lapsi alkanut hymyillä? Sehän olisi ollut dramatisoinnin kannalta epäedullista...

Minusta näytti siltä, että lapsella oli kaikki ihan ok, mutta sitten vanhemmat sanoivat jotain, että "sulle annettiin ilmapallo ja nyt ne otti sitten sen pois". Ihan kuin olisi haluttu että lapsi alkaa itkemään.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29085068:
Minusta näytti siltä, että lapsella oli kaikki ihan ok, mutta sitten vanhemmat sanoivat jotain, että "sulle annettiin ilmapallo ja nyt ne otti sitten sen pois". Ihan kuin olisi haluttu että lapsi alkaa itkemään.

Näinpä! Isä oli se pikkulapsi tuossa!

Näin asiakaspalvelijan näkökulmasta olen sitä mieltä, että väärin tuossa toimi vain ja ainoastaan se harppu, joka pallosta alkoi kiukkuamaan ja hälytti vartijankin.

Ymmärrän isän huolen, että lapsi voisi kadota, koska vaikka kuinka tarkkana olisi, voi 2v päästä karkuun. Ne vaan on sellasia. Enkä usko että hän hetkeäkään ajatteli, että se yksi pallonpahanen olisi noin isolle ketjulle mikään menetys. Missään en havainnut mainintaa siitäkään, että pallo olisi annettu vain LAINAKSI, vaan kyllä käsitin lapsen saaneen sen omaksi.

Vartijaa ymmärrän myös, koska hän teki vain työtä käskettyä. Jotkut vaan ON niin selkärangattomia, etteivät uskalla käyttää yhtään omaa päätään, vaan tottelevat vain sokeasti.

Eikä kukaan tuosta potkuja tule saamaan, HALOO! Ei Suomessa ole edes mahdollista antaa kenkää noin pienestä.

Saanko ottaa nämä ostoskärryt KÄYTTÖÖN, jotta saan ostokset hyvin kuljetettua. Ja lopuksi lähden niiden kanssa kotiin tietenkin.

Ymmärrän kyllä, että isä ajatteli pallon olevan heidän omansa. Ilmapallot yleensä annetaan omaksi. Mutta lietsoo lapsen harmia tai oikeastaan siirtää omaa harmiaan lapseen.

Ikävästi tekee muuten vartija kun hakee ostoskärryt aina tosta meidän pihalta. Kun kaupasta on parisataa metrii kotiin niin kivasti tulee ne ostokset siin omil ostoskärryil. Mut aina joku sieltä tulee ne sittarin kärryt hakee takas sinne sittariin. Mut en oo viel tajunnukaan että kun paan mun eskarilaisen siihen itkeen ja sit laitan veisbuukkiin linkin nii sitte varmaan saan pitää ne kärryt. Kun onhan ne ihan kivat muutenki, esimerkiks halkojen siirtämiseen ja näin.

Tais isää nolottaa tuossa tilanteessa niin paljon, että piti väen vängällä kääntää se niin, että Stockan henkilökunta on nyt tehnyt pahankin virheen. Stockalta toki pahoitellaan ja sovitellaan tuollaista, koska se nyt vaan on parempaa julkisuutta heille.

[QUOTE="idea";29085142]Ikävästi tekee muuten vartija kun hakee ostoskärryt aina tosta meidän pihalta. Kun kaupasta on parisataa metrii kotiin niin kivasti tulee ne ostokset siin omil ostoskärryil. Mut aina joku sieltä tulee ne sittarin kärryt hakee takas sinne sittariin. Mut en oo viel tajunnukaan että kun paan mun eskarilaisen siihen itkeen ja sit laitan veisbuukkiin linkin nii sitte varmaan saan pitää ne kärryt. Kun onhan ne ihan kivat muutenki, esimerkiks halkojen siirtämiseen ja näin.[/QUOTE]

Ompas sama asia...

Vartijahan kohteli lasta ystävällisesti ja lapsikin oli ihan OK, mutta isä itse tuli videon lopussa oikein lietsomaan lasta kysellen, et eiks ollu aika niuhoo jengii.

Isälle alapeukkua nyt tästä kyllä, typerästi toimittu. En ymmärrä kohun nostamista tuollaisesta asiasta.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
Mä olen kyllä on perheen puolella. On todella pikkumaista ottaa pallo pois lapselta. Se on ilmapallo ei mikään puhelin vaan ILMAPALLO. Niitä pitäisi jakaa siellä niin lapsetkin viihtyisi, sehän on vaan hyvää mainosta liikkeelle, kun katukuvassa näkyy ilmapalloja ja iloisia lapsia.

Mun mielestä siellä ei tarvitse kannustaa yhtään lasta viihtymään, se ei ole lasten paikka. Tänäänkin näin ihan turhan paljon pieniä,itkeviä lapsia siellä tungoksessa.

Helvetti sentään.Tuo isä on pytänyt palloa lainaksi eli se olis pitänyt palauttaa sitten myös takaisin eikä tuo vartija sitä repinyt lapsen kädestä.Taitaa olla iskä joku viherpiiipertäjä joka on sitä mieltä että kaikkea saa tehdä.
Noita palloja saa sunnuntaina sitten jos niitä tahtoo.
Eikä 2v. todellakaan muista 10v. päästä että "paha vartija-setä repi pallon mun kädestä ja nyt mulla on traumoja siitä hyvästä".

Stockka on pahoitellut asiaa ja lapsi varmaan saa lahjakortin tms.

Nolo iskä. Niin nolo.

Ja kaiken lisäksi oli itse irroittanut sen ilmapallon & lapselleen antanut. Niinhän se kertoi.

Lapsihan oli ihan cool asian suhteen. Isipappa sai traumat. Ja tekemällä yritti tehdä myös lapselleen mielipahaa. Ei antanut palloa pois lähtiessä, vaikka pyydettiin. Vartijallekin piti inistä. Onks se joku kansalaistottelemattomuus-kytät on sikoja-tyylinen ituhippi-iskä?

Ja vieläpä kirjoittaa, että vartija tuli kovistelemaan kaksivuotiasta ja häntä. Missä? Ei ainakaan tuolla videolla. Vartija hoiti tilanteen tosi hienosti, pointsit sille :)

Urpoa porukkaa. Se iskä nääs.

No, ne anto sen pallon käytettäväksi kaupassa "merkkinä".

Musta tää on aika naurettava juttu. Eniten mua säälittää isä, joka kuvaa tilanteen ja lietsoo vielä lapsem pahaa mieltä. Väärinkäsityksiä ja ylireagointia kaikilta osin.

Mun täytyy kyllä nyt sanoa etten kyllä olisi uskonut ilmapallon olevan noin tärkeä Stockmannille. Siis ILMAPALLO!?! Ihan oikeastiko? En olis kyllä itekkään tajunnu ettei lapsi sitä olisi itelleen saanu jos myyjä on sen antanu. Huoh.. kaikkea sitä kuulee. Ja mulle on ihan sama jos niitä vasta sitten sunnuntaina kuuluisi jakaa, mutta siis ilmapallo ja oikein vartijan kans hakemaan pois..

En kyllä olis siitä tuollaista juttua tehny niinkuin tuo isä teki. Olisin varmaan nauranut ja makeasti...

Asian nostaminen nettiin kun kohdellaan väärin on hyvä keino saada pieni äänensä kuuluviin pienissä kuin suurissakin jutuissa.
Ei ollut oikein "stokkamaista" ensin antaa palloa ja pyytää sitä sitten pois pikkulapselta, mutta sitä ihmettelen itsekin, että isä yrittää pahentaa lapsen harmia kun olisi hyvin voinut reippaasti piristää tilanteessa ja laittaa sitten palautetta.

Ja sekin vielä, että jossain luki "lainata" ja toisessa "antaa", että kumpikohan se nyt oli? No oli miten oli, stokkalta tuli anteeksipyyntö joka on ihan kohtuullista tuossa vaiheessa kun asiakaspalvelu on ristiriitaista toistensa kanssa.

Viimeksi muokattu:
Ja ei tämä edes ole pikkuasia vaikka se meidän aikuisten maailmassa varmaan onkin. Pienelle lapselle se on hyvinkin suuri asia ja hän on ihan yhtä paljon ansainnut hyvän asiakaspalvelun kuin me aikuisetkin. Joten ihan on kohun arvoista. Muistakaa ettei tämä ole vain meidän aikuisten maailma harmeineen.
No kuitenkin, eniten kohdeltiin pientä väärin, asiakaspalvelu ja oma isä myös lietsoessaan harmia.

Tunnen suurta myötähäpeää tuota isää kohtaan :ashamed: tuo antaa vaikutelman lapsen "hyväksikäytöstä" oman typeryyden peittelemiseksi. Isä taitaa olla tottunut saamaan aina kaiken minkä haluaa, että oliskohan se kasvatus alkanut mennä vinoon jo hänen lapsuudessaan?
Suloinen pikkupoika ja fiksusti ja ystävällisesti työnsä tehnyt vartija. Toivottavasti Stockman tajuaa antaa jonkun palkanlisän vartijalle joka työnsä kautta altistuu moiselle julkisuudelle.