Stockan hullut päivät ja meno sen mukaista :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johan on menoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ihmettelevä";29086641]Tällaisesta asiasta? Koska se ei ole aikuisille niin iso asia niin se ei saisi olla lapselle jota isä puolustaa?
Ja olen sitä mieltä, että isä teki ehdottomasti myös väärin, mutta miksi kaikki vähättelevät asian suuruutta? Miksi tällaisista asioista ei saisi nostaa mitään juttua?[/QUOTE]

Siksi koska koko asia on täysin älytön.

Mä häpeäisin silmät päästäni jos mun mies olisi käynyt kiukuttelemaan ilmapallosta Stockmannilla ja laittanut asian Faceen sekä saanut sen vielä iltapäivälehtiinkin :D

[QUOTE="Ihmettelevä";29086641]Tällaisesta asiasta? Koska se ei ole aikuisille niin iso asia niin se ei saisi olla lapselle jota isä puolustaa?
Ja olen sitä mieltä, että isä teki ehdottomasti myös väärin, mutta miksi kaikki vähättelevät asian suuruutta? Miksi tällaisista asioista ei saisi nostaa mitään juttua?[/QUOTE]

Lapselle, joka ei näyttänyt mitenkään raivostuneelta tai edes pettyneeltä, vaan lähinnä hämillään olevalta.
Lapsen isälle tämä näytti olevan suurempi asia.

Mun mielestä kukaan fiksu ihminen ei tee tällaisesta numeroa, vaan tajuaa tosiaan viimeistään siellä infopisteellä, ettei palloja nyt vielä jaeta ja kertoo tämän lapselleen.
Jos lapsi ottaa asian raskaasti, niin voidaan yhdessä sopia vaikka niin, että tullaan sitten sunnuntaina hakemaan tai ostetaan vaikka jostain kaupasta oma ilmapallo tmv.

Mun mielestä tuon isän käytös tässä tapauksessa on aika huonoa kasvatusta siinä mielessä, että lapsi oppii tuossa olemaan vähän sellanen erityistapaus, jota säännöt eivät koske.

Täysurpo isä.
Opetetaan lapselle, että aina pitää saada kaikki mitä haluaa, oli se ostettavissa tai ei, viis siitä, vaikka olisi kampanjamateriaalia, kun pitäähän meidän saada, mitä halutaan. Ja sitten vielä jää märehtimään ja itkemään asiaa ja yrittää saada omalle lapselleen pahan mielen. Jonkun pitäis kertoa tuolle ääliölle, miten aikuiset toimii tässä maailmassa.
Toinen Urpo oli se myyjä, joka antaa kaupan matskua vastoin ohjeita pois. Pitäis hänen arvata, että sitten 800 muutakin lasta haluaa ison ilmapallon..
Vartija ja infon tyttö toimi oikein.

Voi vittu oisko tästä pallosta pitänyt tehdä kirjallinen sopimus sen käyttöehdoista. Ihan oikeesti oisko? Se on yks vitun ilmapallo ja se teki lapsen onnelliseksi...praisles

[QUOTE="Anatolia";29086649]Isä kirjoitti, että pyysi palloa käyttöön. Ei omaksi...

Ja isä myös ensin kirjoitti myyjien antaneen ilmapallon, sitten kertoi irrottaneensa sen itse lavan tms reunasta. Eli antoiko ne, vai ottiko isä?

Eikä ihan tosiaan mee yksiin isän kirjoitus vartijasta joka repii lapselta pallon ja kovistelee kaksivuotiasta & se mitä videolla näkyy.

Isän muisti on vissiin hiukan hatarahko. Kävi näin, eiku niin, ei vaan sittenkin noin.[/QUOTE]

Että akat viitsivätkin SAIVARRELLA.

Isä on varmaan pyytänyt palloa ja hänelle on se luvattu. Kun myyjä on ollut sitä antamassa, ei hän (myyjä) olekaan saanut sitä irti, jolloin isä itse tarjoutuu irrottajaksi. Olisiko ihan mahdoton skenaario?

Itse myös tulkitsen tuon "ottaa käyttöön" niin, että isä on pyytänyt pallon lapsellensa huomiomerkkinä käytettäväksi.

Ei kyllä kävisi pienessä mielessäkään palautella mitään ILMAPALLOJA, jos joku (henkilökunnasta) jo olisi antanut luvan sellaisen ottoon. Arvaan myös, millainen rouvashenkilö siinä infotiskillä on töissä ollut ja rehellisesti sanottuna, en kyllä minäkään sellaiselle (jos arvaukseni osuu oikeaan) juoruisi yhtään, keneltä pallo mahtaa olla saatu, koska arvaan myös, ettei hän mihinkään hyvään sitä tietoa tulisi käyttämään.

Täysurpo isä.
Opetetaan lapselle, että aina pitää saada kaikki mitä haluaa, oli se ostettavissa tai ei, viis siitä, vaikka olisi kampanjamateriaalia, kun pitäähän meidän saada, mitä halutaan. Ja sitten vielä jää märehtimään ja itkemään asiaa ja yrittää saada omalle lapselleen pahan mielen. Jonkun pitäis kertoa tuolle ääliölle, miten aikuiset toimii tässä maailmassa.
Toinen Urpo oli se myyjä, joka antaa kaupan matskua vastoin ohjeita pois. Pitäis hänen arvata, että sitten 800 muutakin lasta haluaa ison ilmapallon..
Vartija ja infon tyttö toimi oikein.

Vituttako kun sun lapses ei saanu palloa..no jos sun ei saanu niin ei saa kukaan mukaakaan..perkele kukaan ei saa mitään. Ny pitää kaikkien olla niin saatanan masentuneita ja kaikkien pitää pettyä koko ajan koska ei ole suomi jos ei tarpeeksi ihmisiä tapa itseään. Täällä kuuluu kaikkilla olla paska olo ja varsinkin sykysisin, kaikkien kuuluu lihota ja olla niin saatanan surkeita. Mä ny juon mun3 siiderii ja odotan sitä ylläri käytiä ensiapuun et pääsen puhalutukseen jotta mun lapsi voidaa huostaan ottaa multa, mut iha sama kun mun mies on ollu jo 5 päivää ryyppyreisulla, mut en voi kysyy mis se on etten vaan utele toisen asioita. Ja miks tää ananas ei toimi tässä kalakeitossa yhtää.

Info ja vartija oli vähän kökköjä, mut isä oli ihan megalomaaninen idiootti.

Huomaatteko muuten miten rauhallisesti poika seisoo paikoillaan koko ajan ja siinä ihan Mannerheimintien vilkkaan liikenteen vieressä. Meillä on oikeesti vilkas lapsi, eikä todellakaan käyttäytyis noin, enkä ikinä seisois parin askeleen päässä vilkkaan kadun reunassa, kun voi lähteä juoksemaan hetkellä millä hyvänsä, jos näkee vaikka koiran, hienon rekan tms. Eli Se tausta tarina nyt vähintään on ihan keksittyä tuubaa, Se varmaan on totta, että kuka tahansa 2 v ilahtuu pallosta.

Miten must tuntuu, et ens vuoden hullareille ei tuu palloja ollenkaan. Niistä on likaa häiriötä, jos jaetaan koko ajan, joten ainoa keino varmistaa, ettei vastaavaa farssia tule, on jättää pallot pois kokonaan. Parempi muutenkin, etteivät ole muistuttamassa ketään näistä otsikoista. Joten kiitti vaan ääliö iskä kun veit käytökselläsi tämän ilon kaikilta muiltakin.

[QUOTE="Nana";29086808]Joo Urpo isä mut kenellä aikuisella miehellä on pokkaa ottaa ilmapallo lapselta[/QUOTE]

Niinpä. Jos paska sataa jonkun niskaan niin se sataa juuri tuon vahtimestarin joka joutui tekemään likaisen työn. Isällä ei tilanteessa ole mukamas mitään vastuuta vaan vastuu on ihan joillain muilla henkilöillä...

Pahin idiootti = vanha myyjä
semi-idiootti= isä
lievä idiotismi= vartija

Vanhan myyjän ei todellakaan olisi pitänyt laittaa vartijaa perään, se on vain ilmapallo. Olisi välittänyt tiedon vastaavalle, että palaverissa tulee selventää ettei ilmapalloja MISSÄÄN tilanteessa tule antaa asiakkaille.

Isä on tyhmä kun hyväksikäyttää lastaan oman agendansa vuoksi.

Ja vartija olisi voinut käyttää aivojaan ja kieltäytyä viemästä kaksivuotiaalta ilmapalloa, mutta hiukan saa armoa koska sen vanhemman myyjän käskytettynä on toiminut ja silloin on helpompi olla itse ajattelematta ja mennä niin kuin käsketään.

Niinpä. Jos paska sataa jonkun niskaan niin se sataa juuri tuon vahtimestarin joka joutui tekemään likaisen työn. Isällä ei tilanteessa ole mukamas mitään vastuuta vaan vastuu on ihan joillain muilla henkilöillä...

Tiedätkö, vartijan tulee kyllä käyttää ihan omia aivoja työssään, se on sitä ammattitaitoa.
Vartijan on oltava näissä asioissa vielä perehdytetympi kuin myyjän, mm. kiinniotto-oikeus, näpistyksen tutkintaan liittyvät seikat ym.

Ja kaikkein tärkeimpänä, ihmisen omat arvot ja moraali. Lapselta ei olisi tarvinnut viedä sitä palloa.
Olisi selvittänyt tilannetta, mistä pallo on saatu jne. Vähäisen rahallisen arvon vuoksi on älytöntä alkaa väkisin ottaa palloa takaisin, vaikka asiakas valehtelisikin.

Verratkaas nyt mainetappio vrt. ilmapallon hinta, ehkä 2snt/kpl.

Anteeks koko maailman puolesta jos sun lasta ei ole kukaan koskaan ilahduttanut, se on muuten näky jota ei voi millään sanoin kuvaita. Kuulostat ikävältä ihmiseltä joka vaan halua, että kaikilla on yhtä huono fiilis niin kuin sulla on. Mut hei, ei se ole oikeesti sulta pois jos jollain on kivaa tai jos jotkut meistä poikkeaa normeista ja tekee joillekin kivan päivän. Koita hymyillä kyllä se onni sutkin joskus tavoittaa.

[QUOTE="jepjep";29086697]Vituttako kun sun lapses ei saanu palloa..no jos sun ei saanu niin ei saa kukaan mukaakaan..perkele kukaan ei saa mitään. Ny pitää kaikkien olla niin saatanan masentuneita ja kaikkien pitää pettyä koko ajan koska ei ole suomi jos ei tarpeeksi ihmisiä tapa itseään. Täällä kuuluu kaikkilla olla paska olo ja varsinkin sykysisin, kaikkien kuuluu lihota ja olla niin saatanan surkeita. Mä ny juon mun3 siiderii ja odotan sitä ylläri käytiä ensiapuun et pääsen puhalutukseen jotta mun lapsi voidaa huostaan ottaa multa, mut iha sama kun mun mies on ollu jo 5 päivää ryyppyreisulla, mut en voi kysyy mis se on etten vaan utele toisen asioita. Ja miks tää ananas ei toimi tässä kalakeitossa yhtää.[/QUOTE]

Olet aivan kahjo. Ei voi muuta sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29084769:
Isähän sai pallon lainaan käytettäväksi vain tavaratalossa, mutta oli varastamassa sitä kotiin asti. Idiootti vielä varasti tuon tänään uutta -pallon, joita on rajallinen määrä joka osastolla. Olisi nyt edes sitten pöllinyt haamupallon. Vartija toimi aivan oikein.

Vai menee Stockmannilla tosiaan noin huonosti, ettei ilmapalloihin ole enää varaa? :D

Tietenkin olisi pitänyt tietää juuri noiden pallojen olevan vähissä ja napata se haamupallo jota varastossa on yllinkyllin. ;D

[QUOTE="vieras";29086864]Tiedätkö, vartijan tulee kyllä käyttää ihan omia aivoja työssään, se on sitä ammattitaitoa.
Vartijan on oltava näissä asioissa vielä perehdytetympi kuin myyjän, mm. kiinniotto-oikeus, näpistyksen tutkintaan liittyvät seikat ym.

Ja kaikkein tärkeimpänä, ihmisen omat arvot ja moraali. Lapselta ei olisi tarvinnut viedä sitä palloa.
Olisi selvittänyt tilannetta, mistä pallo on saatu jne. Vähäisen rahallisen arvon vuoksi on älytöntä alkaa väkisin ottaa palloa takaisin, vaikka asiakas valehtelisikin.

Verratkaas nyt mainetappio vrt. ilmapallon hinta, ehkä 2snt/kpl.[/QUOTE]

Sä meinaat että vahtimestarilla ei ole työnantajan puolelta mitään toimintaohjeita Hullujen Päivien ajalle?? Jos vahtimestarilla olisi ollut pelivaraa tälläisessä "otetaan kaksivuotiaalta ilmapallo pois" -tilanteessa niin luultavasti se olisi sen myös käyttänyt!!

[QUOTE="vieras";29086887]Vai menee Stockmannilla tosiaan noin huonosti, ettei ilmapalloihin ole enää varaa? :D

Tietenkin olisi pitänyt tietää juuri noiden pallojen olevan vähissä ja napata se haamupallo jota varastossa on yllinkyllin. ;D[/QUOTE]

Oletko todella noin tyhmä? Et tuon pidemmälle osaa nähdä?

Anteeks koko maailman puolesta jos sun lasta ei ole kukaan koskaan ilahduttanut, se on muuten näky jota ei voi millään sanoin kuvaita. Kuulostat ikävältä ihmiseltä joka vaan halua, että kaikilla on yhtä huono fiilis niin kuin sulla on. Mut hei, ei se ole oikeesti sulta pois jos jollain on kivaa tai jos jotkut meistä poikkeaa normeista ja tekee joillekin kivan päivän. Koita hymyillä kyllä se onni sutkin joskus tavoittaa.

Kerrotko vielä kenellä on ollut kiva päivä tämän tapauksen suhteen?? Isällä, lapsella, vahtimestarilla, infotyöntekijällä, Stockmannin johdolla??? Tilannetta olisi voinut auttaa se JOS ISÄ OLISI ALUNALKAEN KERTONUT KENELTÄ LAPSI ON PALLONSA SAANUT.

[QUOTE="vieras";29086887]Vai menee Stockmannilla tosiaan noin huonosti, ettei ilmapalloihin ole enää varaa? :D

Tietenkin olisi pitänyt tietää juuri noiden pallojen olevan vähissä ja napata se haamupallo jota varastossa on yllinkyllin. ;D[/QUOTE]

No se on vähän kuin varastaisi plakutelineen. Tänään uutta -pallon on tarkoitus infota muita asiakkaita niistä tuotteista, mitkä ovat tulleet myyntiin sinä päivänä. Ei kai se, että joku informaatio on pallon muodossa, tarkoita, että sen saa automaattisesti varastaa? Voinko minäkin mennä pöllimään somisteita osastoilta?

Ja lasta voi ilahduttaa ainoastaan niin että vaaditaan kaupan 'sisustusta' tai koristelua matkaansa?
Eipä isää muuten kiinnostanut lapsen ilahduttaminen kun oikein tahallaan yritti lietsoa hälle pahaa mieltä. :/
Oikeesti toi isä ei ole normaali...

Sä meinaat että vahtimestarilla ei ole työnantajan puolelta mitään toimintaohjeita Hullujen Päivien ajalle?? Jos vahtimestarilla olisi ollut pelivaraa tälläisessä "otetaan kaksivuotiaalta ilmapallo pois" -tilanteessa niin luultavasti se olisi sen myös käyttänyt!!

Tietenkin on varaa. Voi ilmoittaa ettei aio ottaa lapsilta palloja pois, olisi vaikka pyytänyt isän sivummalle ja läksyttänyt tätä, mutta ihan hyvin voi sanoa ettei muutaman sentin arvoista ilmapalloa suostu viemään lapselta joka luulee sen hänelle annetun.
Koska se on väärin kostaa lapselle isänsä typeryys.

Meinaat että vartija tekee kaikki hölmöydet joita henkilökunta/johto typeryyksissään vaatii?
Typerää ainakin on vain mennä ottamaan se pallo pois, jos ei ole kartalla tilanteesta eikä halua selvittää se.
Ja jos tiesi tilanteen, niin miksi mennä viemään se pallo väkisin (vaikkakin nätisti)?

[QUOTE="vieras";29086902]Tietenkin on varaa. Voi ilmoittaa ettei aio ottaa lapsilta palloja pois, olisi vaikka pyytänyt isän sivummalle ja läksyttänyt tätä, mutta ihan hyvin voi sanoa ettei muutaman sentin arvoista ilmapalloa suostu viemään lapselta joka luulee sen hänelle annetun.
Koska se on väärin kostaa lapselle isänsä typeryys.

Meinaat että vartija tekee kaikki hölmöydet joita henkilökunta/johto typeryyksissään vaatii?
Typerää ainakin on vain mennä ottamaan se pallo pois, jos ei ole kartalla tilanteesta eikä halua selvittää se.
Ja jos tiesi tilanteen, niin miksi mennä viemään se pallo väkisin (vaikkakin nätisti)?[/QUOTE]

No, ei ole varaa ellei halua ottaa varoitusta tai alkaa etsimään uutta duunia. Vahtimestaria on turha syyllistää tässä tilanteessa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29086897:
No se on vähän kuin varastaisi plakutelineen. Tänään uutta -pallon on tarkoitus infota muita asiakkaita niistä tuotteista, mitkä ovat tulleet myyntiin sinä päivänä. Ei kai se, että joku informaatio on pallon muodossa, tarkoita, että sen saa automaattisesti varastaa? Voinko minäkin mennä pöllimään somisteita osastoilta?

Henkilökunta oli antanut pallon.

Olen itse saanut eräästä liikkeestä pahvilaatikoita ilmaiseksi, sekä toisella kertaa henkareita. Varkausko se oli, kun myyjä ne minulle antoi ? Onpas hyvä ettei tuo vartija ollut siellä töissä. :D

Miksi muuten niitä palloja oli niin vähän?
Yleensähän tuota materiaalia on saatavilla ihan reilusti, lasketaan jo se pakollinen hävikkikin mukaan, niin ei tarvitse jokaisesta pallosta hampaat irvessä taistella.