U
Ulkosuomalainen
Vieras
Enään ei kiinnosta mikään, ei ole kiinnostanut pariin vuoteen, elämä kulkee vain alamäkeä. Itkettää joka ilta, aamu ja päivä...
Ahdistaa, rinnassa kipua, sellainen olo kuin minua olisi petetty, tämä sama olo koko ajan...
Mistä apua?
Olen kokeillut Cipralexia ja xanoria, ei auta. Onko kenelläkään mitään ehdotusta? Lääkäriin en voi mennä, (en asu suomessa) toki täälläkin voin käydä lääkärissä, ja olenkin käynyt mutta heitä ei paljon mikään kiinnosta, ja lääkkeitä täältä saa resepti vapaasti.
Onko kenelläkään mitään yhtään mitään ehdotusta mitä kannattaisi kokeilla?
Toivon että jonain päivänä voisin edes hymyillä, edes kerran.
Ikää on vasta 25 v joten en halua elämääni ihan hukkaan heittää ja siksi kaipaan apua. Netistä etsin mutta en löytänyt mitään oleellista tietoa.
Joskus tekisi mieli tappaa itseni... en jaksa enään.. AUTTAKAA.
Ahdistaa, rinnassa kipua, sellainen olo kuin minua olisi petetty, tämä sama olo koko ajan...
Mistä apua?
Olen kokeillut Cipralexia ja xanoria, ei auta. Onko kenelläkään mitään ehdotusta? Lääkäriin en voi mennä, (en asu suomessa) toki täälläkin voin käydä lääkärissä, ja olenkin käynyt mutta heitä ei paljon mikään kiinnosta, ja lääkkeitä täältä saa resepti vapaasti.
Onko kenelläkään mitään yhtään mitään ehdotusta mitä kannattaisi kokeilla?
Toivon että jonain päivänä voisin edes hymyillä, edes kerran.
Ikää on vasta 25 v joten en halua elämääni ihan hukkaan heittää ja siksi kaipaan apua. Netistä etsin mutta en löytänyt mitään oleellista tietoa.
Joskus tekisi mieli tappaa itseni... en jaksa enään.. AUTTAKAA.