stressiä seksistä

  • Viestiketjun aloittaja aikuinen nainen
  • Ensimmäinen viesti
aikuinen nainen
Onpa meikäläisellekin tullut ongelma...
Tapasin miehen, aivan ihanan ja olemme tapailleet, mutta seksi ei vaan tunnu sujuvan. Emme hypänneet heti sänkyyn vaan tapailimme ennen sitä ja toki eka kerta jännitti aina vaan enempi varsinkin, kun mies kertoi aikaisemmista seksisuhteistaan jne... ja hänellä oli tietyntyyppinen maine sillä saralla( lue: paljon kumppaneita)
No mies mainitsi myös jotain entisten naisten kropista ja itsekin on hyväkroppainen.
Menimme loppujen lopuksi sänkyyn ja tämän jälkeen mies paukautti suoraa, että eihän se sujunut ollenkaan ja arvosteli tiettyjä juttuja siellä, mutta haluaa yrittää parantaa sitä ja eihän se välttämättä aluksi suju kaikkien kanssa... Siis luoja, ennen ei ole ollut ongelmaa tuollakaan saralla eikä kukaan ole ennen taitojani arvostellut, mutta nyt minulle on tullut ihan kauea stressi asiasta enkä osaa olla ollenkaan luonteva sängyssä. Mies on selvästi nyt yrittänyt olla huomauttelematta ja on jopa yrittänyt rohkaista, mutta helkutti, kun en vaan osaa enää relata.

Luulen, että miehestä seksi meillä on surkeaa, niinkuin onkin ja uskon, että tämä koituu suhteemme turmioksi vaikka muuten löytyy välittämistä jne..., mutta pääseekö tälläisen ylitse, itse ainakin mietin vaan tätä helkutin asiaa....
 
nainen1966
Hei jos tossa vaiheessa seksi on jo noin vaikeaa, niin mietipä mitä se on vuosien päästä! Ei tuu toimimaan, sanon suoraan.

Tollanen arvostelu jne. on mun mielestä tosi epähienoa ja kertoo ihmisestä hyvin paljon.

 
Jan
Ei tuu toimimaan ? Voi vittu! Mies alkoi puhua seksistä , ja nainen katosi kuoreensa... Kuvaa todella realistisesti suomalaisen naisen käytöstä... Seksissä kaikki toiminta tapahtuu miehen tekemänä , ja kaikki puhe(arvostelu)valta on passiivisella naisella.
 
Speaker
Vahinko on jo tapahtunut. Tyyppi on kommenteillaan paljastanut oman luonteensa. Et pysty koskaan unohtamaan noita sanoja, erityisesti suhteen herkässä vaiheessa lausuttuina. Ei noin intiimiä asiaa tuolla tavalla hoideta eikä kehitetä. Lisää ongelmia tulossa. Käännä seuraava lehti elämässäsi.
 
n
Mies on omahyväinen paska..kertoilee entisistä naisistaan (=vertailee)..sysäsi syyt sun niskoille kun seksi ei sujunut..
Saat lisää stressiä jos jatkat sen hyypiön kanssa..tuskin pystysit tämän jälkeen rentoutumaan ja olemaan luonteva sen kanssa..""ei jatkoon"" - vaihtoon vaan.
 
Jan
Unohtuiko alkuasetelmasta jotain? Jos 2 RAKASTUNUTTA ihmistä on kysymyksessä, miksi suora puhe pitäisi tarkoittaa jotain negatiivistä? Rehellinen ja suora ihminen on helpompi kumppani, kun molempien itsetunto on kunnossa ja rakk...
 
aikuinen nainen
Niinpä, mietinkin, että mitä ihmettä mies oikein halusi sillä, että lähtee huomauttelemaan siitä kuinka minun pitäisi opetella tiettyjä juttuja.
Olen päälle kolmekymmentä ja pitkä suhde on takana, en ole mikään noviisi noissa asioissa ja sitten äkkiä tulee joku helkutin mies joka kyseenalaistaa taitoni sängyssä monella tavalla.
Hitto, aikaisemmassa suhtessa seksi oli ihanaa ja tiedän etten ole mikään huono noissa hommissa, onpa jopa ollut seksisuhteitakin pelkästään, mutta tämän miehen kanssa on kaikki mennyt puihin.
Olemme puhuneet asiasta ja mies väittää, että ei tarkoita mitään sillä, että sanoi, mutta pakostihan hänen on täytynyt ymmärtää, etten ainakaan ilahdu siitä, että minut ikäänkuin leimataan ""lahnaksi"" vaikka ei suoraan sanota. Sitten huomautellaan, että taidat olla aika ujo sängyssä, no kai nyt sellaiseksi tulee kun tuntuu koko ajan siltä, että olisi jonkun mikroskoopin alla.
Se perusluontevuus on aivan kadoksissa ja huomaan olevani tämän asian kanssa ihan hermokimppu ja kammoan kaikkia seksiyrityksiä miehen puolelta...
 
Kesä
Älä kiusaa itseäsi,unohda tämä mies.Jos miehen pitää retostella entisillä jutuilla ja arvostella sinua,eiköhän se kerro miehen omasta heikosta itsetunnosta,Hän on epävarma itsestään,kaikesta huolimatta.Terveen itsetunnon omaava ihminen ei käyttäydy tuollain.Kerroit että olet ihan ok.pakkaus(hyvän näköinen),jos,,jos,,hän jännittää sinua,minun mielestä se on näinpäin.
 
aikuinen nainen
Joo ei minussa ole mitään vikaa, päinvastoin, olen ihan tavoiteltava nainen.... Voihan se olla, että tämä juttu lähtikin miehen epävarmuudesta tai ainakin sanoin miehelle, että itse en lähtisi häntä mistään näin alussa arvostelemaan vaan yritän ottaa hänet sellaisena kuin hän on...
 

Yhteistyössä