Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Annastiina69:no entäs mumman "flanellipaitaviskitujaus"...taitaa sopia samaan pinoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Puol pulloa koskenkorvaa ment :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Toka sidukka! Itseni tuntien en kyllä enempään pystykään vaikka kaks ois vielä jääkaapissa... Hassua muuten, mekin käytetään stringikänni sanaa naisten kalsarikänneistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Puol pulloa koskenkorvaa ment :xmas:
no etkö sä sit mennykkään viihteelle???kun sillon päiväl kyselit..
Alkuperäinen kirjoittaja eräs::wave: täällä tissutellaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:pitäisköhän korkata toi aito shamppanja pullo ku siideri loppuu kun nyt alkaa päästä vauhtiin kun samalla kuuntelen youtubesta musiikkia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Alkuperäinen kirjoittaja ammis:pitäisköhän korkata toi aito shamppanja pullo ku siideri loppuu kun nyt alkaa päästä vauhtiin kun samalla kuuntelen youtubesta musiikkia.![]()
Äläs persana!! Tule tule seuraksi! *tarjoo bansku-armanjakki-pepsiä*.
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Alkuperäinen kirjoittaja ammis:pitäisköhän korkata toi aito shamppanja pullo ku siideri loppuu kun nyt alkaa päästä vauhtiin kun samalla kuuntelen youtubesta musiikkia.![]()
kuis? sain sen töistä yheltä myyntitykiltä vappujuomaks vuos sitte ja tossa se töllöttää mua kirjahyllys, siin näyttäis olevan vielä oikeen prince of wales logo laatikon yläreunas. täs vois mennä alas ihan mitä vaan ku kuuntelen thalian biisejä ja kiusaan naapureita kun konees äänet melki täysil![]()
tällai juomis himo ei oo kyl ihan normaalia mulle, yleensä 1 riittää. kaiken lisäks alkaa tehä miel tupakkaa, nyt on jotain outoa tekeillä.
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Alkuperäinen kirjoittaja ammis:Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Alkuperäinen kirjoittaja ammis:pitäisköhän korkata toi aito shamppanja pullo ku siideri loppuu kun nyt alkaa päästä vauhtiin kun samalla kuuntelen youtubesta musiikkia.![]()
kuis? sain sen töistä yheltä myyntitykiltä vappujuomaks vuos sitte ja tossa se töllöttää mua kirjahyllys, siin näyttäis olevan vielä oikeen prince of wales logo laatikon yläreunas. täs vois mennä alas ihan mitä vaan ku kuuntelen thalian biisejä ja kiusaan naapureita kun konees äänet melki täysil![]()
tällai juomis himo ei oo kyl ihan normaalia mulle, yleensä 1 riittää. kaiken lisäks alkaa tehä miel tupakkaa, nyt on jotain outoa tekeillä.
son sitä elämän sietämätöntä julmuuttaJumatsuikka, varmaan kahdesmiljoonas kerta kun kuuntelen http://www.youtube.com/watch?v=QpEnMOMXo1w
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Alkuperäinen kirjoittaja ammis:Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Alkuperäinen kirjoittaja ammis:pitäisköhän korkata toi aito shamppanja pullo ku siideri loppuu kun nyt alkaa päästä vauhtiin kun samalla kuuntelen youtubesta musiikkia.![]()
son sitä elämän sietämätöntä julmuuttaJumatsuikka, varmaan kahdesmiljoonas kerta kun kuuntelen http://www.youtube.com/watch?v=QpEnMOMXo1w