Suhde ongelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apppp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apppp

Vieras
En tiedä mistä aloittaisin. En tiedä onko oikea aika erota vai pitäisikö suhteelle antaa mahdollisuus parantua? Meillä lapsiakin ja tuntuu etten yksinhuoltajana jaksaisi. Kärsin lisäksi masennuksesta mihin en ole saanut oikeaa hoitoa. Mies ei vaan ymmärrä minua eikä yritä. On myöhään töissä työmatkojen takia ja sen takia että vie lapset aamulla. Joskus ei jaksa nousta vaan vie lapset ja käy uudestaan nukkumaan. Tulee yleensä myöhään vasta töistä. Itse kärsin vielä luottamuspulasta. Vaikka mies miten vakuuttelee että rakastaa minua ja ei pettäisi niin silti kalvaa vanha tapaus mikä tod. Näk. Viaton. Ainakin miehen mukaan. Olen vain lopussa koska yhteistä aikaa niin vähän ja senkin mies käyttää netissä.

Kuulostaahan tuo siltäkin, ettei miehelläkään herkkua ole. Väsynyt fyysisesti ja henkisesti hänkin. Ei ne työmatkat ole lomaa; matkailukin voi olla rasite. Olettaisin, että hänkin olisi mieluummin enemmän pois töistä ja perheen parissa, mutta ilmeisesti sinä et ole työkuntoinen ja hänen täytyy elättää koko perhe ja pitää se pystyssä lasten kuljetuksia myöten. Mitä tässä kohtaa eroamalla saataisiin? Sivallettaisiin raipalla rangaistus ihmiselle, joka sitä ei todellakaan tunnu ansaitsevan.

Sinun pitää nyt vaan saada asiaankuuluvaa hoitoa itsellesi ja mitä jos tekisit hieman helpotusta miehen suuntaan, ikään kuin avausta parempaan. Sen kun voi aloittaa itsestäkin, eikä vain odottaa toiselta. Joku pieni juttu, vaikka kortti työmatkaeväisiin, miten hänestä tykkäät.

Yhteistyössä