Voisitko jättää miehesi tälläisen perusteella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vähän vaikea tuntea kun missä tahansa liikutaankin niin hänen katseensa paikantaa kaikki naiset joita hän sitten "vaivihkaan" kyttäilee ihan kun en näkisi. ja sitten kehtaa kirkainsilmin valehdella ettei muka katsele vaikka minä seison saatana siinä vieressä

No minä kyllä ihan saan katsella muitakin naisia vaikka avokki olisi käsikynkässä. Kunhan vain en jää leuka auki kuola suupielestä valuen tuijottamaan. Samoin saa tehdä hänkin. Se kummaltakaan pois ole.

ja mitä hienoa tossa on?? mitä hyvää sä siitä saat? miks sulla on tarve katsella? miks miks miks??

Silmä lepää...

no ei oo teillä kovin terve suhde. tollasien sikojen ei pitäisi edes seurustella

Silmä lepää...

no ei oo teillä kovin terve suhde. tollasien sikojen ei pitäisi edes seurustella

:laugh:
Mikäs musta nyt sian tekee? :o

pelkästään jo toi sun asenne. miksi sä haluat elää parisuhteessa jos sä kumminkinhaluat kuolata muita?? sulla on niin kuvottava asenne tähän ja todellisuudessa en usko et sun avovaimolles ok mitä sä touhuat.

Silmä lepää...

pelkästään jo toi sun asenne. miksi sä haluat elää parisuhteessa jos sä kumminkinhaluat kuolata muita?? sulla on niin kuvottava asenne tähän ja todellisuudessa en usko et sun avovaimolles ok mitä sä touhuat.

Mutta jos vaimo kuolaa miesten perään ja mies naisten perään eikä kumpikaan sen enempää hommaile ja tämä järjestely (katsoa saa muttei koskettaa) molemmille ok niin mikä on ongelma? Vakka on kantensa löytänyt ja happy happy joy :)

Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
Silmä lepää...

Mutta jos vaimo kuolaa miesten perään ja mies naisten perään eikä kumpikaan sen enempää hommaile ja tämä järjestely (katsoa saa muttei koskettaa) molemmille ok niin mikä on ongelma? Vakka on kantensa löytänyt ja happy happy joy :)

mutta jospa se ei olekaan molemmille ok. vaimo voi vaan sanoa. minusta se on jokatapauksessa niin kuvottavaa ja toista loukkaavaa tuollainen käytös etti tuollaisten ihmisten pitäisi olla minkäälaisessa parisuhteessa kenenkään kanssa.

mutta jospa se ei olekaan molemmille ok. vaimo voi vaan sanoa. minusta se on jokatapauksessa niin kuvottavaa ja toista loukkaavaa tuollainen käytös etti tuollaisten ihmisten pitäisi olla minkäälaisessa parisuhteessa kenenkään kanssa.

Kiristääkö pipo pikkaisen? :o

Totuus on se, että 99% naisista ei sokeudu mieskomeudelle ja 99% miehistä ei sokeudu naiskauneudelle, vaikka olisikin parisuhteessa. Onnellisesti. Pettämättä. Partneriaan kunnioittaen ja rakastaen.

Kun sen tosiseikan ymmärtää ja hyväksyy, ja tajuaa että toisen ajatuksia ei voi eikä saa hallita, niin elämä on paljon hauskempaa.

Avoimuus on suhteessa tärkeää. Jos vaimo sanoo, että mies saa katsoa muita (en tajua, miten tuon voisi edes kieltää - sokeuttamalla miehen?) ja tarkoittaa että oikeasti mies ei saisi katsoa muita, niin se on sitten ihan vaimon oma ongelma. Ei kannata sanoa kyllä jos tarkoittaa ei.

Eipä tämä tuota avokkia tunnu loukkaavaan. Tietää kyllä että vaikka katson niin en koske. Simple as thät. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Kiristääkö pipo pikkaisen? :o

Totuus on se, että 99% naisista ei sokeudu mieskomeudelle ja 99% miehistä ei sokeudu naiskauneudelle, vaikka olisikin parisuhteessa. Onnellisesti. Pettämättä. Partneriaan kunnioittaen ja rakastaen.

Kun sen tosiseikan ymmärtää ja hyväksyy, ja tajuaa että toisen ajatuksia ei voi eikä saa hallita, niin elämä on paljon hauskempaa.

Avoimuus on suhteessa tärkeää. Jos vaimo sanoo, että mies saa katsoa muita (en tajua, miten tuon voisi edes kieltää - sokeuttamalla miehen?) ja tarkoittaa että oikeasti mies ei saisi katsoa muita, niin se on sitten ihan vaimon oma ongelma. Ei kannata sanoa kyllä jos tarkoittaa ei.

ole sinä vapaansuhteen kannattaja hiljaa ja jaa tavaraas muillekkin jos susta siltä tuntuu mut älä tuputa sitä tapaa muile vaan ole yksin säälittävä ainainen "palkinto"

Mustasukkaisuus voi oikeasti joskus olla sairaalloista ja johtaa vaikeuksiin parisuhteessa. Se on rankkaa molemmille osapuolille oli sitten kyseessä mies tai nainen. Usein siitä seuraa tarkistelua, vahtimista, kiukkua toista osapuolta kohtaan ym. Toinen aikansa vakuuttelee, kunnes väsyy olemaan "syytettynä". Kannattaa hakea apua. Ja nyt sai Isä_ kyllä ihan turhaan ilkeilyä osakseen. On ihan ok nähdä ympärillään kauniita tai hyvännäköisiä ihmisiä. Niin minäkin näen ja olen 111% uskollinen miehelleni :). Ei se, että katsoo, tee kenestäkään pettäjää.

Joillain naisilla on parempi takamus, kuin avokillani. Joillakin paremmat tissit. Joillakin nätimpi pärstä. Joillakin paremman koivet. Joillakin houkuttelevampi hymy.

Mutta vain hänellä on kokonaisuus paketissa just niinkuin pitää :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Oletko saanut millaisen kiintymys-suhteen lapsena? Onko sun oma lapsuus ollut ok? Jotenkin tuo sun ajattelu kuullostaa siltä,etttä sulla on oma ongelma mikä on todella syvällä sinun sisälläsi....

Tämä sama ajatus tuli minullekin mieleen.

ole sinä vapaansuhteen kannattaja hiljaa ja jaa tavaraas muillekkin jos susta siltä tuntuu mut älä tuputa sitä tapaa muile vaan ole yksin säälittävä ainainen "palkinto"

Mikä ihmeen vapaan suhteen kannattaja mä olen? En todellakaan ole. Mun mielestä parisuhteessa ollessa ei muiden kanssa hommailla.

Mutta totuus on (ihan oikeasti) se, että ei puolisonsa ajatuksia ja vaikkapa unia voi hallita. Ei kuulukaan hallita. Kyllä jokaisen naisen itsetunnon pitäisi kestää se, että mies toteaa vaikka uutistenlukijan olevan nätti, tai kesäterassilla kaverin kanssa istuessaan toteaa että "niin onkin" kun kaveri sanoo että hyvännäköinen muija.

Säälittävä on mun mielestä sellainen, joka on niin epävarma itsestään, niin huonon itsetunnon omaava, että on pakko alkaa toisia nimittelemään. Sellainen, joka itkee ja suunnilleen suunnittelee itsemurhaa jos mies raasu erehtyy sanomaan että naapurin Virpillä on nätti uusi kampaus, ja kuvittelee että mies panee Virpiä. Sellainen, joka ei tajua, mitä eroa on ajatuksilla, unilla, fantasioilla yms (joihin jokaisella on oikeus) ja oikealla elämällä, parisuhteella. Sellainen, jonka puolisolle ei entiset luokkakaverit saa edes moi sanoa, jos sattuvat olemaan vastakkaista sukupuolta. Sellainen, joka itkee kun miehellä stondaa kun mies nukkuu: varmasti se näkee toisesta naisesta unta, yhyy, mä en riitä sille. Ei se ole elämää, se on henkinen helvetti, vankila.

Mä olen viimeiset 7 v ja risat jakanut tavaraani vain miehelleni. Ja mieheni on, ainakin mun tietääkseni, jakanut vaan mulle. Mutta totta hitossa me molemmat ollaan huomattu että ympärillämme elää ihan kivan näköisiä ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin.

Ap:n teksti oli kuin suoraan mun näppikseltä. Välillä tulee sellainen tunne, että mies pettää, vaikkei sinänsä mitään todisteita ole. Paitsi, että sen kännykästä oli pikkujoulujen jälkeen hävinnyt ainakin yksi tekstiviesti, mutta välitystiedot oli tallella. Viesti oli lähetetty naispuoliselle työkaverille. :(

Alkuperäinen kirjoittaja samoilla linjoilla:
Ap:n teksti oli kuin suoraan mun näppikseltä. Välillä tulee sellainen tunne, että mies pettää, vaikkei sinänsä mitään todisteita ole. Paitsi, että sen kännykästä oli pikkujoulujen jälkeen hävinnyt ainakin yksi tekstiviesti, mutta välitystiedot oli tallella. Viesti oli lähetetty naispuoliselle työkaverille. :(

Jösses mikä Sherlock :o
Toi on oikeasti jo aika...pelottavaa :|

Niin, toisaalta mietin miksi mies lähetti tälle naiselle viestin. Sehän oli samoissa juhlissa. Ja naisen kaveri toimi kuskina tälle työkaverille ja miehelle. Niin ja työkaveri on perheellinen.

Minun mieheni on aina epäillyt ja kysellyt petänkö. Milloin on muut miehet punastelleet ja milloin mitäkin. Jos olen vaihtanut lakanat miehen poissaollessa, niin sekin on jo epäilyn aihe. Olenkin miettinyt, että pettääkö mieheni minua vai miksi hän niin kovasti epäilee vuosikaudet ilman minkäänlaista aihetta.

Nyt syy sitten selvisi. Mieheni pääsi tutkimuksiin vakavan masennuksen vuoksi. Hänellä todettiin olevan epävakaa persoonallisuus, joka johtuu rankoista lapsuuden kokemuksista. Olen lukenut netistä aiheesta ja sieltä opin, että hylätyksi tulemisen pelko on tyypillinen oire. Monesti epävakaan persoonallisuuden omaavat jättävät ensin, koska hylätyksi tulemisen pelko on niin suuri.

Kuvauksesi sopisi tähän. Tuo muiden naisten kyttäys, jota oikeasti ei todennäköisesti ole lainkaan, ja mahdolliset muut aiheettomat epäilyt sopisivat kaikki tilanteeseen.

Niin, toisaalta mietin miksi mies lähetti tälle naiselle viestin. Sehän oli samoissa juhlissa. Ja naisen kaveri toimi kuskina tälle työkaverille ja miehelle. Niin ja työkaveri on perheellinen.

Sopi/kysyi, koska kyyti lähtee?
Poisti sen takia viestin, että et vetäisi siitä hikareita

Jotain tuollaista mäkin ajattelen.
Tiesi varmaan, että vaimo tarkistaa kännykän kuitenkin, ja poisti viestin.

Jotain tuollaista mäkin ajattelen.
Tiesi varmaan, että vaimo tarkistaa kännykän kuitenkin, ja poisti viestin.

Enemmän mä suutun, jos viestejä poistetaan. Enhän mä nyt siitä suutu, jos tuollaista kysyy. Mutta edelleen mietin, miksi lähetti naiselle viestin, kun olivat samassa paikassa. Eli viesti on lähetetty myöhemmin/kotona ollessa.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Enemmän mä suutun, jos viestejä poistetaan. Enhän mä nyt siitä suutu, jos tuollaista kysyy. Mutta edelleen mietin, miksi lähetti naiselle viestin, kun olivat samassa paikassa. Eli viesti on lähetetty myöhemmin/kotona ollessa.

Oikeesti, miksi mies ei saisi poistaa viestejä omasta kännykästään? :o

Mä en vaan ymmärrä tuollaista vahtimista :/

Miksi miksi miksi..

Siksi koska sinä et naisena ole sen jonka mukaan eri käytösmallit ja standardit asetetaan.
Samalla lailla voisi kysyä että miksi naisilla on mielentila muutoksia kuukautisten aikana tai jotain muuta yhtä tyhmää.

On ihan normaalia että ihmiset (mies) katselee kaupungilla ollessa muita ihmisiä(naisia). Se on luonnollista.

Uskomatonta että nykyaikana tuollaista asiaa yritetään paisutella ja antaa sille sellainen merkitys mitä sillä ei ole.

Paras puoli tässä on tietysti se että aikasi kun tenttaat ja kyselet mieheltäsi että pettääkö hän niin jossain vaiheessa saattaa vaikka tehdä niin.
Ja sinä voit huokaista sitten tyyliin: huoh, mä tiesin tämän. Naisen vaistoni oli oikeassa sittenkin*

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Paras puoli tässä on tietysti se että aikasi kun tenttaat ja kyselet mieheltäsi että pettääkö hän niin jossain vaiheessa saattaa vaikka tehdä niin.
Ja sinä voit huokaista sitten tyyliin: huoh, mä tiesin tämän. Naisen vaistoni oli oikeassa sittenkin*

Juuri näin :flower: , tuo on se kuuluisa "ajoin siippani toisen syliin"- juttu :| . Kun joka tapauksessa jo epäillään ja syytetään, niin samapa se vaikka pettäisikin, kun siitä kuitenkin jo nalkutetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Oikeesti, miksi mies ei saisi poistaa viestejä omasta kännykästään? :o

Mä en vaan ymmärrä tuollaista vahtimista :/

No sen takia vaan epäilyttää, että mies ei ikinä poista viestejä. Tai poistaa, mutta ehkä puolen vuoden päästä.
Mutta kyllä mä tiedän, että ongelma on enemmän mun korvien välissä. Huono itsetunto jne. Mutta ei se mieskään ole sitä mun itsetuntoa paljon kohottanut; kerran halusi mennä ilman mua baariin, että voi rauhassa katsella muita naisia. Se todella loukkasi. Enkä muista, koska on viimeksi edes sanonut rakastavansa mua. Siitä taitaa olla aikaa yli 2 vuotta.

Yhteistyössä