Suhde vasta alussa ja miehellä vaikeuksia seksissä - paheneekohan ajan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olemme seurustelleet vasta muutaman kuukauden. Itse olen tottunut, että suhteen alkuhuumassa seksiä on joka tapaamisella 2-5kertaa, läheisyyttä ja koskettelua jatkuvasti. Tämän miehen kohdalla on seksiä max. kerran päivässä, eikä muutakaan seksuaalista koskettelua sen enempää. Tilanne todella turhauttaa, ja mietin, kuinka haluton mies tulee olemaan vaikkapa viiden vuoden kuluttua?! Kannattaako muutoin hyvää miestä laittaa tämän asian takia jo alkutaipaleella vaihtoon? Tarvitsen siis itse paljon enemmän seksiä kuin mies. En haluaisi tyytyä siihen, että omatkin haluni sitten pikkuhiljaa hiipuvat ja tyydyn kohtalooni. Mies on itse huolissaan, että tulen jonain päivänä pettämään häntä asian takia.

Kerran päivässä voi olla hyvä ehkä sitten viiden vuoden kuluttua. Kummallakaan ei ole aikeita pettää, mutta mies pelkää, ettei tule haluttomuutensa vuoksi riittämään minulle.

No ihan oikeassahan mies on tuon pelkonsa kanssa ettei tunne riittävänsä, kun ei selvästikään sinulle riitä.
Suhde on kompromisseja ja jos sinulle on äärimmäisen tärkeää panna kuin aropuput monta kertaa päivässä, niin eiköhän se ole eron paikka.
Parempi erota nyt kuin alkaa miehen kanssa millekään, jos hän ei riitä sinulle.

Ja lisäyksenä vielä, ei mies ole "haluton" tai hänellä ole "vaikeuksia seksissä" jos hänelle riittää sekstailu kerran päivässä.
Se on hänelle riittävä määrä(kuten monille muillekin), sinä taas haluaisit enemmän seksiä.

No nyt menee jo aika hurjaksi. 2-5 kertaa.
Ap kirjoittaa alkuhuumasta. Mä jäin miettimään että tarkoittaako ap sitä, että hänelläkin halut vähenevät alun jälkeen. Odottaako ap että miehen "alkuhuuma" sitten laantuisi samaan tahtiin?
Jaksaako ap sitten viiden vuoden päästä vaikkapa 5 kertaa päivässä, koska miehellä ei ole huuma vielä laantunut?

Kaipaisn arviolta ekan vuoden, siis ihan suhteen alkuhuuman ajan jatkuvasti seksiä. Siinä sitten arjen astuessa kuvioihin ja alkuhuuman tasaantuessa arkiseksiä vähintäänkin kerran päivässä. Veikkaan miehen pystyvän alkuhuumassaan seksiin kerran päivässä ja suhteen tasaantuessa max. 2-3 kertaa viikkoon..

Kaipaisn arviolta ekan vuoden, siis ihan suhteen alkuhuuman ajan jatkuvasti seksiä. Siinä sitten arjen astuessa kuvioihin ja alkuhuuman tasaantuessa arkiseksiä vähintäänkin kerran päivässä. Veikkaan miehen pystyvän alkuhuumassaan seksiin kerran päivässä ja suhteen tasaantuessa max. 2-3 kertaa viikkoon..

Ette ole sopiva pari mitä libidoon tulee.

ap oikeesti..

kun meillä oli seksiä 4-7kertaa viikossa olin tyytyväinen.. mutta kun miehen takia kerrat väheni 1-3krt kuussa.. minä kärsin. ja tulin torjutuksi 99% itse kun halusin edelleen päivittäin..olispa ollut edes 2kertaa viikossa seksiä,mut ei.

Yhteistyössä