suhde !?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen miettii

Vieras
mies haluaa seksisuhteen, sanoo sen olevan pelkkää seksiä.
naiselle sopii järjestely, vakipano aina paikallaan.
;)

mikä on miehen reaktio kun naiselle herääkin tunteita miestä kohtaan ja haluaakin enemmän ?????
mitä mies tekee tuossa tilanteessa ??
jos miehellä EI OLE tunteita naista kohtaan, laittaako suhteen heti poikki ??

vai jos miehellä onkin tunteita naista kohtaan niin jatkaako suhdetta vaikka vakavampaa ei lupailekaan ??

Minun tuntumani on, että tavallinen mies kyllä jatkaa suhdetta niin kauan kun vaan seksiä on saatavilla.

Jos mies kunnioittaisi naisen tunteita tuossa tilanteessa, hän sanoisi: "Ymmärrän että sinulla on enemmän tunteita minua kohtaan kuin minulla sinua kohtaan. En halua satuttaa sinua, joten on paras että emme tapaa".

Joku lähtee kiiruusti lipettiin siinä pelossa, että "pano" alkaa sotkea omaa elämää.

Toinen jatkaa hyödyntämistä. Höpisee mukavia, niitä joita nainen haluaa kuulla sen aikaa, että toimitus on tehty ja muistuttaa sitten heti sopimuksesta, jos toinen alkaa esittää muita toiveita vakiintumisesta. Sekä kulkee omia teitään ja tulee vain silloin, kun tarve yllättää eikä ole muita tarjolla.

Se kun on paljon halvempaa ja siistimpää mennä vakipanolle, kuin metsästää jatkuvasti uutta.

Mies vakiintuu ja alkaa vartioida reviiriään vasta sitten, kun hän itse ihastuu ja rakastuu. Ei hän pysy karsinassa pyytämällä tai tunteisiisi vetoamalla.

Riippuu myös naisesta, eli siitä, kuinka dominoiva hän on miestä kohtaan - eli kuinka hyvin mies päällisin puolin seuraa naisen tahtoa ja toisaalta kuinka paljon nainen on valmis valehtelemaan itselleen.

Olen tässä syksystä asti seurannut erään hieman "tossukamman" miespuolisen ystäväni "seksisuhdetta", joka on miehen tahtomatta lliukunut parisuhteeksi. Nainen on ollut koko ajan aktiivinen kehittämään suhdetta parisuhteeksi, eli tuonut miehen kämppään vaatteitaan, hammasharjan, vaatinut avaimia, halunnut esitellä miestä kavereilleen jne. Mies puolestaan on kertonut meille ystävilleen ahdistuneena, kuinka hän on päässyt jotenkin liukumaan siihen pisteeseen, että nainen kuvittelee heidän seurustelevan vaikka seksiähän sen piti vaan olla. Nyt nainen on alkanut jo puhumaan yhteenmuutosta ja ihmettelee miksi mies ei halua esitellä häntä ystävilleen ja perheelleen (kerran ollaan nähty tuo nainen yli puolen vuoden aikana, vaikka miestä näkyy useamman kerran viikossa). Viimeisin kuulemani mielestäni jopa huvittava juttu oli, kun nainen oli vaatinut yhteisiä viikonloppuja ja halunnut sitten katsella yhdessä jotain hääohjelmia.. Huhhuh, kuinkahan pian mies ryhdistäytyy ja saa dumpattua naisen, eihän tuollainen ole reilua, että annetaan toisen rakentaa pilvilinnoja, vaikka itsellä on vaan seksi mielessä. Toisaalta tämä on vain yksi esimerkki, mutta on kyllä valaissut näitten "pelkkien seksisuhteiden" vaaroja.

Eli itsekunnioitusta naiset ja kunnioitusta puolin ja toisin!

Alkuperäinen kirjoittaja Riioppuu kummastakin:
Olen tässä syksystä asti seurannut erään hieman "tossukamman" miespuolisen ystäväni "seksisuhdetta", joka on miehen tahtomatta lliukunut parisuhteeksi.

Onkohan tuo herra tossukka ikinä edes kertonut naiselle, että heillä on SEKSIsuhde. Herra tossukka on kyllä aikamoinen lapamato, jos ei pysty pitämään rajoja suhteellaan ja sitten valittaa naisen seläntakana. Tai sitten neiti on niin jäärä, ettei vaan kuule / halua ymmärtää. Herra tossukan homma lienee tehdä asia selväksi ja heittää hammasharja roskiin! Varsinainen vätys ;)