Suhteellisuusteoria

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

22

Vieras
Jos sun nenä on mun perseessä ja mun perse on sun nenässä, niin silloin meillä molemmilla on nenä perseessä, mutta suhteellisesti ottaen mulla on helpompi olla kuin sulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 22:
Jos sun nenä on mun perseessä ja mun perse on sun nenässä, niin silloin meillä molemmilla on nenä perseessä, mutta suhteellisesti ottaen mulla on helpompi olla kuin sulla.

Hienoa! Joku on oppinut tuon. Teekkarien viisauksia, joita olen teille täällä jakanut. Papa opetti tuonkin. ;)
 

Yhteistyössä