A
Anniina28
Vieras
Olen tavannut miehen, jonka kanssa käy kaikki asiat yksiin. Olemme seurustelleet muutaman kuukauden. En ole aikaisemmin monivuotisissa suhteissani tuntenut tällaista intohimoa, rakastellaan joka kerta kun nähdään. Fyysinen veto on siis hirmuinen. Aikaisemmissa suhteissa olen ollut todella haluton, ei ole seksi kiinnostanut. En ole tavannut ketään ihmistä, joka ajattelisi asioista niin paljon samalla tavalla kuin minä. Hänen kanssaan on hyvä olla ja en haluisi tämän ikinä loppuvan. Minusta ei ole koskaan tuntunut tältä aiemmissa suhteissa- hänkin on sanonut ettei hänestäkään. Ongelmaksi muodostuu nyt minun asioista stressaaminen, koska mies tuntuu niin uskomattoman hyvältä. Alan omassa päässäni pohtimaan asioita liikaa ja olen epävarma rakastaako hän minua jos hän ei sitä minulle koko ajan kerro. Miten tämän epävarmuuden ja asioista stressaamisen saisi loppumaan? En haluisi ahdistaa häntä pois. Haluisin rentoutua ja lakata pohtimasta liikaa. Olemme lähes 30-vuotiaita, joten mistään teineistä ei ole enää kyse.