Aina sama kaava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ""Nykymies""
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
> Missä päin teidän laiset miehet asustaa?

Muista en tiedä, mutta tämä yksilö asustaa jossainpäin etelä-Espoota. :-)

Baareista et tosiaan meikäläistä löydä, mutta jos vaikkapa heräät aikaisin ja omistat fillarin, saatat törmätä meikäläiseen kuntoilemassa rantateillä. ;-)

En tiedä,turska,kenelle viestisi osoitit,mutta vastaan omalta osaltani.En etsi lapsilleni elättäjää/isää,heillä on jo isä.Saan heistä elatustukea,en tarvitse myöskään rahoittajaa.Pitääkö minun luopua onnesta siksi,että minulla sattuu olemaan jo kaksi lasta aikaisemmasta liitosta?Joudun siis elämään yksin,kun tein nuoruudessa väärän valinnan?Kyllä sitä kuule yksinhuoltajatkin kaipaavat rakkautta ja toisen läheisyyttä siinä missä lapsettomatkin.Mutta en aio ketjua jatkaa tällä asialla,kun ap kirjoitti muusta

Kyllä minä fillarin omistan,mutta erittäin huonon kunnon myös,en taida perässäsi pysyä.Jos heittäydyn tiellesi makaamaan,ehkä pysähdyt auttamaan :-).Eihän täältä Vantaan puolelta nyt niin pitkää matkaa kerry...

Laisenne onnen etsijät , olette kuin juhlavieraita jotka yrittävät epätoivoisesti lusikoida pelkkää kermavaahtoa. Olette kärsineet niin paljon että nyt ansaitsette puhdasta ja pelkkää onnea. Onnea etsintään!

Fillarointi on siitä mukava laji, että se sopii myös huonokuntoiselle. :-) Eikä sitä nyt eteen suorastaan heittäytyä tarvitse, sanot vaikka eksyneesi ja kysyt tietä...

Jos oikein kovin alkaa kiinnostamaan, niin kaippa sulle joku tarkempikin yhteystieto järjestyy. ;-) Aurinkoa!

Tällä suunnistustaidolla sitä varmaan joutuukin ihan oikeasti reittiä kysymään,kunhan oikealta kysyypi ;-).Espoo ei hirveän tuttu paikka,ikänsä Vantaalla asuneelle...

Ehkä sinä voisit hieman skarpata. Luulen, että suurin osa naisista otta ""kaikki käy"" tyylisi siten, että sinua ei kiinnosta pätkääkään. Se.. .rupeaa v....maan pidemmän päälle. Nainen haluaa ilman muuta, että mies on hänestä / yhteisestä tekemisestä kiinnostunut. Tarkoitan skarppaamisella ihan totta: ei se nyt voi olla niin vaikeaa päättää haluaako mennä Suomenlinnaan vai Korkeasaareen. Jos sinulle on periaatteessa sama, niin valitse toinen. Ja sano, että sinne!

Toiseksi - oman kokemukseni mukaan ne, jotka toitottaa olevansa hyviä rakastajia ja vakaasti itse uskovat siihen, ovat aika usein paljon huonompia itseasiassa kuin ne, jotka omasta mielestään eivät ole ihan täydellisiä..... ;-)

Kyllähän tuo kiinnostus heräsi ;-).On vaan ilkeästi asiat kesken.Mutta jos maltat hetken niin saattaisin sinne sun pyörälenkki paikalle eksyäkin ;-). Tosin yhteyksissä voisin kyllä olla vai?

Jaa että kiinnostus heräsi? :-) Ainahan sitä voi yhteyttä pitää, ei siinä mitään.

Mutta mitäs keksisinkään ei-tunnistettaviksi yhteystiedoiksi... Joo, tässä sopiva s-postiosoite: nykymies-ellit@lycos.com.

Catch you later! ;-)

Jepsistä. Taas osoittautui, että suomalaisen naisen pillu on se viemäri, johon renttumiehet saavat ruilia spermansa ilman kondomia. Kun renttumiehet ovat niin jännittäviä ja niillä on pippelissä niitä jännittäviä sukupuolitautipöpösiä-pöpsykkäisiä, joita nainen haluaa pimppaansa söpösti pörisemään. Sitten kun naisella on jo lapsi ja klamydia, sitten se kiltti mies kelpaa äpärää elättämään.