Suhteen alussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TiiaMariia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TiiaMariia

Vieras
Tutustumisvaihe menossa. Mietin, kun mies pyytää minun soittavan ja hän ei itse soita. Mitä tämä kertoo? Onko mies ihan tosissaan. Luulen, että jos mies olisi tosissaan minusta, hän soittaisi itse eikä pyytäisi naista tekeen.
Mitä mieltä olette?

Soittele ihmeessä reilusti! Naiset ovat liian monimutkaisia ja ärsyttäviäkin kun eivät näytä rehellisesti innostustaan.
Peesi. Mikä vittu siinä on että naiset aina odottavat miehen soittavan? Kerran baarissa tuli yksi mennävuotinen nainen vouhkaamaan, että et sitten viitsinyt soittaa. Kyseessähän oli sellainen tapaus että käytiin muutamilla treffeillä ja vehdattiin, ajattelin että jos sitä kiinnostaa nähdä lisää niin se varmaan soittaa.

Joten baarissa keskustelu meni jotakuinkin näin:
"Aika tylyä, et sitte soittanu enää!"
"Et sinäkään."
".."

Että turha valittaa naisen jos mies ei soita, jos ei itsekään saa puhelinta käteen. Ei siis mitenkään erityisesti aloittajalle kohdistettu viesti, kunhan pohdiskelin tätä sosiaalista normia.

Peesi. Mikä vittu siinä on että naiset aina odottavat miehen soittavan? Kerran baarissa tuli yksi mennävuotinen nainen vouhkaamaan, että et sitten viitsinyt soittaa. Kyseessähän oli sellainen tapaus että käytiin muutamilla treffeillä ja vehdattiin, ajattelin että jos sitä kiinnostaa nähdä lisää niin se varmaan soittaa.

Joten baarissa keskustelu meni jotakuinkin näin:
"Aika tylyä, et sitte soittanu enää!"
"Et sinäkään."
".."

Että turha valittaa naisen jos mies ei soita, jos ei itsekään saa puhelinta käteen. Ei siis mitenkään erityisesti aloittajalle kohdistettu viesti, kunhan pohdiskelin tätä sosiaalista normia.

Pitää soitella joskus ;)