Suhteessa eteneminen rupesi ahdistamaan, koska mulle on joskus tehty seksuaalista väkivaltaa. Miehen reaktio oli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "AaPee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"AaPee"

Vieras
Mulle tehtiin seksuaalista väkivaltaa pari vuotta sitten. Tekijä oli mies jota tapailin ja tekopaikka miehen koti. Luulin pääseeni asiassa eteenpäin ja henkisesti olen voinut ihan ok:sti jo pitemmän aikaa.
Nyt olen tapaillut jonkun aikaa toista miestä. Mies on fiksun ja ihanan oloinen kaikinpuolin. En yksinkertaisesti löydä miehestä mitään vikaa. Meillä on hauskaa yhdessä. Olen toki ihastunut mieheen.
Mies pyysi mua käymään luonaan. Yhtäkkiä mulle tuli ihan hirveä paniikki. Kaikki parinvuoden takainen nousi pintaan. Olen ollut nyt ihan arvilla ja itkenyt. Kaikki se tapahtunut pyörii mielessä, olen herännyt painajaisiin.
Aamulla heräsin siihen, että itken pelosta.

Maanantaina mä sanoin miehelle jotakin tuosta tapahtumasta. Kerroin tapailleeni miestä, käyneeni hänen kotonaan, jossa tapahtui sitten vähän kurjasti. En sen tarkemmin selittänyt, mutta luulisi nyt urpoimmankin tajuavan?
Sanoin, että "pidän sinusta todella paljon ja en haluaisi, että katoat elämästäni mihinkään". Kerroin kuitenkin olevani vähän arvilla ja peloissani.

MIehestä ei ole kuulunut enää tiistain jälkeen mitään? Normaalisti kuulunut joka ilta. Eilen laitoin fb:ssä jotakin viestiä. Mies vastasi jotenkin ylimielisesti tasan siihen mitä kysyin.

Missä vika? Syytän kaikesta yhä itseäni, vaikka tiedän olevani syytön. Mua harmittaa, kun menin kertomaan miehelle tästä. Musta tuntuu, että hän joko luulee mun keksineen jutun tai sitten pitää mua jonakin "helppona hupakkona" jolle tottakai sattuu tällaista, koska olen niin saamarin uunotettava?

Otanko mieheen itse yhteyttä vielä ? Annanko olla?

Oisit kertonu suoraan koko tarinan, eikä tollein vähän sinnepäin salaillen. Nythän se mies ei tiedä mitä on tapahtunu ja mitä missä millon, kelle. Eli jätit ilmeisesti liikaa arvuuteltavaa eikä mies ymmärtänyt yhtään! Et voi miestä siitä syyttää, miehet ei ajattele kuten me naiset. Ne kuuntelee ja ymmärtää kyllä, mutta olisit kertonut kaiken ja suoraan, eikä kierrellen.

Mies (tämä nykyinen) siis kyllä kysyi itse sillon jotakin "tehtiinkö sulle jotakin pahaa" yms. Unohdin tuossa aloituksessa mainita. OLetettavasti siis kyllä tajusin suurin piirtein.

Mieskin tarvitsee varmaan sulatteluaikaa ja hän saattaa miettiä, että otat häneen yhteyttä sitten kun sinusta siltä tuntuu. Ei halua painostaa. Tai sitten hän pohtii, haluaako alkaa suhteeseen henkilön, joka ei selvästikään ole työstänyt menneisyyden tapahtumia.

Mulle on käynyt joskus vähän samoin. Valitettavasti monen miehen on vaikea käsitellä tuollalista. Yllättävän moni luulee, että olet vaan draamaqueen, joka on keksinyt koko jutun. Miehet eivät ymmärrä, että tuollaista noin vakavaa juttua ei kukaan edes puoliksi keksi.
Toinen puolisko on sitten niitä, jotka pitävät sua halpana ja luulevat, että olet itse itseäsi tyrkyttänyt ja olet niin höynäytettävä, että mies oli löytänyt sopivasti jonkun helpon kevytkenkäisen uhrin.

Sitten jossain on olemassa se yksi prosentti miehiä, jotka yrittävät ymmärtää tuskaasi ja haluavat olla rinnallasi kaikesta huolimatta. Meni kauan, että tällaisen miehen löysin.

Voihan myös olla, että mies ymmärsi sinun kaipaavan tilaa/ omaa aikaa/ että et halua oll amiehen seurassa.
Tai voi olla, että mies säikähti, ja ajatteli sinun tarvitsevan aikaa.

Ota nyt ihmeessä mieheen yhteyttä ja ehdota vaikka kävelyä. Etenette vähän hitaammin vaan!

En tiedä miksi, mutta mulle tuli todella nolo olo. Tuntuu, että olen täysi idiootti. Miksi menin kertomaan. Miksimiksimiksimiksi. Tuntuu, että olen nolannut itseni ja mun pitäisi kaivaa itseni maahan. Enkä siis osaa tarkalleen sanoa miksi tunnen näin.

Turhaa sä itseäsi syyttelet. Teko oli julma ja väärä joka tapauksessa.

Silti. En oikeasti usko, että Suomessa kukaan joutuu raiskatuksi, jos itse varoo. MIKSI sä menit jonkun miehen luo? Kyllä sun täytyy oikeasti todella sinisilmäinen olla, ettet mitään merkkejä osannut etukäteen havaita. Sulla on ilmeisesti todella heikko itseluottamus ja et arvosta itseäsi yhtään? Lähdet äijän kuin äijän mukaan, sillä siten saa hyväksyntää itsellesi? Kuvittelet olevasi jotenkin erityinen, kun joku susta kiinnostuu?
Faktahan on, että sua on seksuaalisesti kaltoinkohdeltu miehen kotona. Raahasiko mies sut sinne kotiinsa väkisin jossakin roskapussissa? Kidnappasi työmatkalta? Vai menitkö itse miehen kotiin? Etkö voinut lähteä ajoissa pois?
Normaalilla itsetunnolla varustettu, edes suht.koht kunnollinen nainen olisi välttänyt tilanteen. Ei millään pahalla.
Eli tämä uusi miestuttavasi todennäköisesti ajattelee samalla tavalla kuin minä. Ei halua itselleen huonolla itsetunnolla varustettua kevytkenkäistä naista, jota hivelee miesten huomio.

Tottakai olen siis sitä mieltä, että teko oli väärä ja törkeä, eikä kukaan meistä ansaitse sellaista. Voimia AP:lle.

PS: ensi kerralla tarkempi

[QUOTE="Mies";29055251]Turhaa sä itseäsi syyttelet. Teko oli julma ja väärä joka tapauksessa.

Silti. En oikeasti usko, että Suomessa kukaan joutuu raiskatuksi, jos itse varoo. MIKSI sä menit jonkun miehen luo? Kyllä sun täytyy oikeasti todella sinisilmäinen olla, ettet mitään merkkejä osannut etukäteen havaita. Sulla on ilmeisesti todella heikko itseluottamus ja et arvosta itseäsi yhtään? Lähdet äijän kuin äijän mukaan, sillä siten saa hyväksyntää itsellesi? Kuvittelet olevasi jotenkin erityinen, kun joku susta kiinnostuu?
Faktahan on, että sua on seksuaalisesti kaltoinkohdeltu miehen kotona. Raahasiko mies sut sinne kotiinsa väkisin jossakin roskapussissa? Kidnappasi työmatkalta? Vai menitkö itse miehen kotiin? Etkö voinut lähteä ajoissa pois?
Normaalilla itsetunnolla varustettu, edes suht.koht kunnollinen nainen olisi välttänyt tilanteen. Ei millään pahalla.
Eli tämä uusi miestuttavasi todennäköisesti ajattelee samalla tavalla kuin minä. Ei halua itselleen huonolla itsetunnolla varustettua kevytkenkäistä naista, jota hivelee miesten huomio.

Tottakai olen siis sitä mieltä, että teko oli väärä ja törkeä, eikä kukaan meistä ansaitse sellaista. Voimia AP:lle.

PS: ensi kerralla tarkempi[/QUOTE]

Mihin aikaan teillä siellä pöpilässä jaetaan päivälääkkeet? Voisitko pyytää hoitajilta vähän etukäteen?

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
[QUOTE="AaPee";29055147]En tiedä miksi, mutta mulle tuli todella nolo olo. Tuntuu, että olen täysi idiootti. Miksi menin kertomaan. Miksimiksimiksimiksi. Tuntuu, että olen nolannut itseni ja mun pitäisi kaivaa itseni maahan. Enkä siis osaa tarkalleen sanoa miksi tunnen näin.[/QUOTE]

Höpö höpö. Pakkohan sun oli kertoa, koska asia ahdisti sua etkä sen takia voinut mennä miehen luo. Jos mies nyt tosta säikähtää, niin sit säikähtää. Mut älä tee asiasta isompaa kuin se on, älä jätä kaikkea yhteydenpitoa äläkä lähde liikaa selittelemään. On hyvä, että olit avoin ja rehellilnen.

[QUOTE="Mies";29055251]Turhaa sä itseäsi syyttelet. Teko oli julma ja väärä joka tapauksessa.

Ihan käsittämätöntä tekstiä. Tajuatko ollenkaan että suurin osa naisista raiskataan seurustelukumppaninsa tai jopa puolisonsa toimesta, jopa omassa kodissaan? Väitös että normaali ja "kunnollinen" nainen välttäisi tilanteen eikä koskaan voisi joutua raiskatuksi on PASKAA!!! Ihan uskomaton tuo aivopierusi. "Ei millään pahalla" ja sitten vaan laitat kaiken ap:n syyksi, jonka jostain syystä kuvittelet "kevytkenkäiseksi". Häpeä.

Mihin aikaan teillä siellä pöpilässä jaetaan päivälääkkeet? Voisitko pyytää hoitajilta vähän etukäteen?

Tottahan mä puhun. Suomessa raiskaus on 99,9% oma syy, jos kyse on täysi-ikäisen naisen raiskaamisesta. Joko nainen on liian kännissä, todella kevytkenkäinen itsetunnoton pimatsu, joka rakentaa itsetuntonsa miesten huomion varaan, tai sitten vain lapsellisen varomaton ja sinisilmäinen, joka ummistaa silmänsä faktoille.

Alkuperäinen kirjoittaja siis täh;29055280:
Ihan käsittämätöntä tekstiä. Tajuatko ollenkaan että suurin osa naisista raiskataan seurustelukumppaninsa tai jopa puolisonsa toimesta, jopa omassa kodissaan? Väitös että normaali ja "kunnollinen" nainen välttäisi tilanteen eikä koskaan voisi joutua raiskatuksi on PASKAA!!! Ihan uskomaton tuo aivopierusi. "Ei millään pahalla" ja sitten vaan laitat kaiken ap:n syyksi, jonka jostain syystä kuvittelet "kevytkenkäiseksi". Häpeä.

99,9% tapauksista on varoitusmerkkejä etukäteen. Naisen vika. Toki raiskaaja on aina täysi sika itsekin ja teko väärä. Nainen voi silti yleensä välttää tilanteen käyttämällä aivojaan ajoissa.

[QUOTE="mies";29055282]Tottahan mä puhun. Suomessa raiskaus on 99,9% oma syy, jos kyse on täysi-ikäisen naisen raiskaamisesta. Joko nainen on liian kännissä, todella kevytkenkäinen itsetunnoton pimatsu, joka rakentaa itsetuntonsa miesten huomion varaan, tai sitten vain lapsellisen varomaton ja sinisilmäinen, joka ummistaa silmänsä faktoille.[/QUOTE]

Ja nämä kaikki tekevät raiskauksesta hyväksyttyä? Vittu sä olet idiootti. Toivottavasti joku raiskaa sut anaaliin seuraaavan kerran kun olet kännissä.

[QUOTE="mies";29055293]99,9% tapauksista on varoitusmerkkejä etukäteen. Naisen vika. Toki raiskaaja on aina täysi sika itsekin ja teko väärä. Nainen voi silti yleensä välttää tilanteen käyttämällä aivojaan ajoissa.[/QUOTE]

Sulla on ilmeisesti paljon kokemusta raiskaamisesta.

[QUOTE="mies";29055322]Kunnon mies ei raiskaa ja kunnon miehillä on yleensä kunnon nainen. Ns. huonot naiset saavat/joutuvat ottamaan puolekseen raiskareita.[/QUOTE]

Lakkaa häpäisemästä naisia ja omaa sukupuoltasi ja ryömi takaisin sinne pimeään luolaasi josta tulitkin.

Alkuperäinen kirjoittaja siis täh;29055301:
Ja nämä kaikki tekevät raiskauksesta hyväksyttyä? Vittu sä olet idiootti. Toivottavasti joku raiskaa sut anaaliin seuraaavan kerran kun olet kännissä.

Mies ei sanonut missään vaiheessa, että raiskaus ois jollain tapaa hyväksyttävä teko. Hän tarkoittaa sitä, että suurin osa täysikäisten naisten raiskauksista olisi estettävissä pienillä teoilla, niihän se varmasti onkin, mutta eihän sitä aina kaikkea osaa etukäteen ajatella.

Höpön pöpön!
Onpa todella päätöntä aivopierua.

Ihmettelet miksi on miehen kotiin menty. Satuitko huomaamaan ap:n tekstistä että hän TAPAILI miestä. Silloin on normaalia että jossain vaiheessa menee käymään myös toisen osapuolen kotona. Vai miten muuten luulet että ikinä parisuhteet pääsisivät etenemään, pitäisikö odottaa papin aamenta ennenkuin käy visiitillä toisen luona. Haloo.

Taisi nyt sekottua päässä tämä ap:n tapaus johonkin toiseen, eihän tekstistä mitenkään voi päätellä että "lähtee miehen kuin miehen mukaan".

Ja luuletko todella että raiskaajan tunnistaa "merkeistä" etukäteen. Mitähän ne merkit sitten olisi? Voisitko vähän vihjaista niin vältytään kaikki naiset raiskauksilta tästä etiäpäin.

Uskomattoman typeriä vastauksia olet AP saanut muutamalta mieheltä täällä. Etsi googlella Tukinaisen puhelinnumero ja soita siihen. Siellä on ammattilaisia vastaamassa. Päätät itse minkä verran7missä tahdissa haluat kertoa. Ohjaavat puhelimesta sinua eteenpäin avun hakemisessa.

Ja mielestäni et tehnyt mitään väärää kertoessasi miehelle. Toisille miehille voi olla vain vaikeaa käsitellä kertomaasi asiaa, vaikka he eivät sinänsä ajattelisi ollenkaan, että sinä olisit syypää (niin kuin et olekaan!) siihen mitä pari vuotta sitten tapahtui. En sis hetipaikalla ajattelisi, että tämä uusi mies olisi nyt lakannut kiinnostumasta sinusta. Ota vain rohkestai yhteyttä uudestaan, kun siltä tuntuu. Voimia asian käsittelyyn!

Voi sinua parkaa, on tainnut joku nainen satuttaa joskus todella pahasti ja nyt purat katkeruuttasi koko naissukupuolta kohtaan täällä. Hanki itsellesi apua. Et kuulosta ihan täysillä käyvältä.

Jos mies säikähti tuosta niin anna mennä menojaan. Jossain on varmasti se kultakimpale, joka haluaa olla sun tukena tuossa siassa. Vai onko kaikki miehet empatiakyvyttömiä?

Yhteistyössä