Suhteessa eteneminen rupesi ahdistamaan, koska mulle on joskus tehty seksuaalista väkivaltaa. Miehen reaktio oli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "AaPee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mies";29055251]Turhaa sä itseäsi syyttelet. Teko oli julma ja väärä joka tapauksessa.

Silti. En oikeasti usko, että Suomessa kukaan joutuu raiskatuksi, jos itse varoo. MIKSI sä menit jonkun miehen luo? Kyllä sun täytyy oikeasti todella sinisilmäinen olla, ettet mitään merkkejä osannut etukäteen havaita. Sulla on ilmeisesti todella heikko itseluottamus ja et arvosta itseäsi yhtään? Lähdet äijän kuin äijän mukaan, sillä siten saa hyväksyntää itsellesi? Kuvittelet olevasi jotenkin erityinen, kun joku susta kiinnostuu?
Faktahan on, että sua on seksuaalisesti kaltoinkohdeltu miehen kotona. Raahasiko mies sut sinne kotiinsa väkisin jossakin roskapussissa? Kidnappasi työmatkalta? Vai menitkö itse miehen kotiin? Etkö voinut lähteä ajoissa pois?
Normaalilla itsetunnolla varustettu, edes suht.koht kunnollinen nainen olisi välttänyt tilanteen. Ei millään pahalla.
Eli tämä uusi miestuttavasi todennäköisesti ajattelee samalla tavalla kuin minä. Ei halua itselleen huonolla itsetunnolla varustettua kevytkenkäistä naista, jota hivelee miesten huomio.

Tottakai olen siis sitä mieltä, että teko oli väärä ja törkeä, eikä kukaan meistä ansaitse sellaista. Voimia AP:lle.

PS: ensi kerralla tarkempi[/QUOTE]

ei jumalauta voi olla totta mitä tekstiä

[QUOTE="Mies";29055251]Turhaa sä itseäsi syyttelet. Teko oli julma ja väärä joka tapauksessa.

Silti. En oikeasti usko, että Suomessa kukaan joutuu raiskatuksi, jos itse varoo. MIKSI sä menit jonkun miehen luo? Kyllä sun täytyy oikeasti todella sinisilmäinen olla, ettet mitään merkkejä osannut etukäteen havaita. Sulla on ilmeisesti todella heikko itseluottamus ja et arvosta itseäsi yhtään? Lähdet äijän kuin äijän mukaan, sillä siten saa hyväksyntää itsellesi? Kuvittelet olevasi jotenkin erityinen, kun joku susta kiinnostuu?
Faktahan on, että sua on seksuaalisesti kaltoinkohdeltu miehen kotona. Raahasiko mies sut sinne kotiinsa väkisin jossakin roskapussissa? Kidnappasi työmatkalta? Vai menitkö itse miehen kotiin? Etkö voinut lähteä ajoissa pois?
Normaalilla itsetunnolla varustettu, edes suht.koht kunnollinen nainen olisi välttänyt tilanteen. Ei millään pahalla.
Eli tämä uusi miestuttavasi todennäköisesti ajattelee samalla tavalla kuin minä. Ei halua itselleen huonolla itsetunnolla varustettua kevytkenkäistä naista, jota hivelee miesten huomio.

Tottakai olen siis sitä mieltä, että teko oli väärä ja törkeä, eikä kukaan meistä ansaitse sellaista. Voimia AP:lle.

PS: ensi kerralla tarkempi[/QUOTE]

Tuota. Ehkä olisit eri mieltä jos sinut, Mies, olis perseraiskannut ystäväsi, jonka luokse menit viettämään iltaa, etkä "sinisilmäisesti" kuvitellut raiskaamisen olevan mahdollista. Katsos kun ihan niitä heteromiehiäkin raiskataan, ei vain homoja ja naisia jotka ilmeisimmin raiskataan vain siksi koska se on heidän omaa tyhmyyttään tai he ovat sitä "kerjänneet".

Tiesitkö, Mies, että myös naiset voivat raiskata miehiä -- toki myös toisia naisia? Tiesitkö että jos missään vaiheessa henkilö, jonka kanssa olet harrastamassa seksiä sanoo "ei", ja toinen osapuoli jatkaa, on kyseessä raiskaus? Kyllä, myös avioliitossa ja parisuhteessa.

En koskaan toivo että kukaan joutuu raiskatuksi tai seksuaalisesti hyväksikäytetyksi, koska itselläni on siitä henkilökohtaista kokemusta niin lapsena kuin aikuisenakin, mutta tiedätkös, Mies, sen toivoisin sinulle tapahtuvan, jotta sinäkin voisit olla "ensi kerralla tarkempi".

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mies";29055282]Tottahan mä puhun. Suomessa raiskaus on 99,9% oma syy, jos kyse on täysi-ikäisen naisen raiskaamisesta. Joko nainen on liian kännissä, todella kevytkenkäinen itsetunnoton pimatsu, joka rakentaa itsetuntonsa miesten huomion varaan, tai sitten vain lapsellisen varomaton ja sinisilmäinen, joka ummistaa silmänsä faktoille.[/QUOTE]

Kerrohan MIES, mistä lähtien pahoinpidellyksi tuleminen ja väkivallan uhriksi joutuminen on ollut oma syy?

[QUOTE="mies";29055293]99,9% tapauksista on varoitusmerkkejä etukäteen. Naisen vika. Toki raiskaaja on aina täysi sika itsekin ja teko väärä. Nainen voi silti yleensä välttää tilanteen käyttämällä aivojaan ajoissa.[/QUOTE]

:laugh:

Raiskaaja on täysi sika, mutta syy raiskaukseen on naisen :D.

Mene hoitoon. Oikeasti.

Kiitos viesteistänne. Jos miehestä ei huomenna vielä kuulu mitään, otan yhteyttä. Olettaisin kysyvän viikonloppusuunnitelmiani.

Kannataako mun kysyä asiasta vielä? Vaivaako joku tms? Vai otanko yhteyttä muissa merkeissä?

[QUOTE="AaPee";29055841]Kiitos viesteistänne. Jos miehestä ei huomenna vielä kuulu mitään, otan yhteyttä. Olettaisin kysyvän viikonloppusuunnitelmiani.

Kannataako mun kysyä asiasta vielä? Vaivaako joku tms? Vai otanko yhteyttä muissa merkeissä?[/QUOTE]

Ota nyt ainakin yhteyttä! Just viikonloppusuunnitelmista tai jotain. Tai sano edes, että olisi kiva nähdä.

Jossain kohti teidän täytyy tuosta puhua, mutta voit myös katsoa tilanteen mukaan, miltä näyttää.

Minua on pahoinpidelty miehen toimesta ja yritetty siis enemmän. Kummallakin kerralla asuntooni murtauduttiin. Kerroin miehelle sopivan hetken tullen aika seurustelun alussa, koska sain kanssa pieniä paniikkikohtauksia välillä ja mies oli vähän pihalla mitä tapahtuu yhtäkkiä. En kuitenkaan koskaan jättänyt sanomatta suoraan miksi minusta tuntuu joltakin vaan ihan suoraan kerroin peloistani. Ja sitten kun kerroin noista päällekäymisistä niin mies vaan kyseli silmät pyöreinä että ei kai ne yrittäneet sitä ja tätä ja että miten vihaiseksi tämä pisti hänet ettei ollut vielä silloin "suojelemassa" minua. Sen jälkeen noi kohtaukset loppui, olen myös ihan rehellisesti sanonut että pelkään vaikka pimeää ja mies tulee sitten vastaan aina ihan oma-aloitteisesti jos myöhään vaikka pääsen töistä ja muutenkin tuntuu huolehtivan kovasti että mitään ei vaan käy. Sanoisin että noin sen miehen kuuluisikin reagoida, ei ottaa etäisyyttä, ellei sitten tosiaankin ole niin ettet ole ollut tarpeeksi suora puheissasi.

En osaa sanoa, mitä juuri sen miehen päässä liikkuu, mutta empiiristen havaintojen perusteella pitäisin erikoisena, jos jotain sellaista kuin luulet.
Ja tähän ketjuun vaikuttaa pesiytyneen erikoisia miehiä.
Tämän ketjun miehen logiikalla naisen ei pitäisi deittailla ketään, eikä varsinkaan mennä deittikumppaninsa luo kylään, koska silloinhan nainen ihan itse ajautuu raiskaustilanteeseen.
Kieltämättä tuollaisten miesten anaaliin voisi laittaa ihan vähän vaan jotain kesäkurpitsaa.
Vaikka herättää miehen silleen, kun mies on tullut ekaa kertaa uuden ihastuksensa luo kylään. Itsepähän kerjäsi sitä tulemalla ihastuksensa luo kylään! Miehen vika!

Tuosta AP:n keissistä vielä sen verran, että itse en tuollaisessa tilanteessa osaisi tehdä oikein mitään, jos siis oisin sen miehen asemassa.
Luultavasti antaisin toisen mennä, sillä en osaisi auttaa enkä usko, että kukaan muu voikaan auttaa.
Se on ap:n oma trauma josta hänen täytyy päästä ylitse, ennen kuin voi alkaa uuteen suhteeseen.

Yhteistyössä