Suihinoton jalo taito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarianna K.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vastauksia lukemalla ei voi muuta kuin todeta suurimman osan olevan älyttömän kateellisia ap:n harjoitellusta taidosta :) Kyllä TOSI moni (ellei lähes kaikki) miehet pitäisi ap:n tyylistä tehdä asia. Moni mies tosin tuskin edes osaisi tuohon opastaa tai ei kehtaisi pyytää.

Kateellisille: kertokaa nyt toki miten ja millai asian voi tehdä muka paremmin? Ja vastaukseksi ei nyt käy "en ota suihin, se on kuvottavan iljettävää ja mieheni on sanonut ettei sekään siitä pidä. Meillä on tavallista seksiä lauantaisin saunan jälkeen lähetyssaarnaajassa ja ei siinäkään niin pitkäön, että Jeesus ehtisi asian taivaasta käsin huomata. Hyi syntiset irstaat rivoilijat!" :)

Vastauksia lukemalla ei voi muuta kuin todeta suurimman osan olevan älyttömän kateellisia ap:n harjoitellusta taidosta :) Kyllä TOSI moni (ellei lähes kaikki) miehet pitäisi ap:n tyylistä tehdä asia. Moni mies tosin tuskin edes osaisi tuohon opastaa tai ei kehtaisi pyytää.

Kateellisille: kertokaa nyt toki miten ja millai asian voi tehdä muka paremmin? Ja vastaukseksi ei nyt käy "en ota suihin, se on kuvottavan iljettävää ja mieheni on sanonut ettei sekään siitä pidä. Meillä on tavallista seksiä lauantaisin saunan jälkeen lähetyssaarnaajassa ja ei siinäkään niin pitkäön, että Jeesus ehtisi asian taivaasta käsin huomata. Hyi syntiset irstaat rivoilijat!" :)

Jees. Mä olen täysin samaa mieltä. Paitsi siitä rasvasta.

Käsillä hyväily on kiihottavaa. Suulla myös. Ja se kun voi tunkea kielensä kivaan pikkukoloon.

Mulle suihinoton problemaattisin osa on se, etten osaa päättää, haluanko miehen laukeavan suuhun vai tuntea kielenkärjessäni sykkeen kun käsilläni hoidan hommat loppupisteeseen. Onneksi ei edes ole pakko valita.

Minä nuolen miehen persettä ja hän minun.Suihinotto onnistuu kummaltakin erittäin hyvin.Mieheni nauttii siitä ja tykkäämme puolin ja toisin myös sormettaatoisiamme myös peräaukosta.Siinä ei ole mitään hyi hyi:tä kun hygienia on kunnossa.Ainoastaan autittavaa ja kiihottavaa.

Joo ei kiitos. Me tehdään sitä mikä meille sopii.

Mitenköhän tuo pitäisi tulkita. Sinä et ota mieheltäsi suihin, sillä teette "kuten teille sopii". Eli siis a) miehesi ei saa suihinottoa vaikka haluaisi ja sinä puhut että te että pidä siitä.... tai b) miehesi oikeasti inhoaa suihinottoa ja siksi et sitä hänelle tee.

Seksissä kannattaa uskaltaa ja kokeilla. Se että et tarjoa miehellesi suuseksiä, ei todellakaan ole kehuskelun aihe, se on surullista. Tekeekö miehesi sinulle samoin, eli jättää toivomiasi asioita tekemättä? Vai onko tuo tekemättä jättäminen teidän suhteessanne yksipuolista? Kummin vain, surullistahan se on silti.

Mitenköhän tuo pitäisi tulkita. Sinä et ota mieheltäsi suihin, sillä teette "kuten teille sopii". Eli siis a) miehesi ei saa suihinottoa vaikka haluaisi ja sinä puhut että te että pidä siitä.... tai b) miehesi oikeasti inhoaa suihinottoa ja siksi et sitä hänelle tee.

Seksissä kannattaa uskaltaa ja kokeilla. Se että et tarjoa miehellesi suuseksiä, ei todellakaan ole kehuskelun aihe, se on surullista. Tekeekö miehesi sinulle samoin, eli jättää toivomiasi asioita tekemättä? Vai onko tuo tekemättä jättäminen teidän suhteessanne yksipuolista? Kummin vain, surullistahan se on silti.

Niin tai vastaushan on toki jo tiedossa... anna kun arvaan: "mieheni inhoaa ja vihaa suihinottoa. Siksi meillä ei tuollaisia pervouksia tehdä".

En sanonut että en ota suihin.

Minusta tuo ei kuulosta kovin hyvältä, anaali rauhaan ja syväkurkkua mukaan.
Kuulostat mun mieheltä hänkään ei tosta anaalin hyväilys tykkää, kun joskus todella harvoin. En ainakaan usko, että tykkäisi siitä viikottain, kun saa suuseksia... Syväkurkku on hänelle mieleen ja sen olen opetellut! Ja ylpeä siitä :D jokaiselle jotakin ja omien mieltymysten mukaan. Jos ap:n mies tykkää tälläisestä suuseksistä, niin loistojuttu!

Teillä naisilla ei pitäisi olla mitään tekemistä suihin oton kanssa, sillä vain mies voi tietää mistä mies nauttii ja näinollen vain mies voi olla hyvä ottamaan toiselta mieheltä suihin.

Teillä naisilla ei pitäisi olla mitään tekemistä suihin oton kanssa, sillä vain mies voi tietää mistä mies nauttii ja näinollen vain mies voi olla hyvä ottamaan toiselta mieheltä suihin.

Ei se ihan noinkaan mene. En minä naisena ainakaan osaisi naista suullani tyydyttää, mutta miehen saan helposti laukeamaan. Lisäksi jokainen on erilainen yksilö ja mieltymykset ovat jokaisella omanlaisensa. Tuskin sinäkään osaisit jokaikiselle miehelle antaa täydellistä suuhoitoa heti kättelyssä.

Ei menis kaupaksi meillä. Ei missään nimessä käsiä penikseen suuseksin aikana, on miehen toive jos täydellistä hoitoa haluaa antaa. Ja syväkurkkua myös ja pallien imeskelyä. Muu on kuulemma vähemmän miellyttävää.