suihinotosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
semmosta tässä oon miettinyt, että oonko mää outo ku en voi ottaa suihin ku just pestyä kalua.elikkäs miten te muut, voitteko ottaa vaikka aamulla jos se on illalla pesty?niin ja sama mulla on oman värkkini kanssa, en voi ottaa vastaan suuseksiä jos sitä ei oo just pesty.outoko?

En nyt siitä puhtaisuudesta ole niin tarkka (mies on joka tapauksessa puhtoista sorttia- ja ympärileikattukin), mutta suihinotto muuten vähän ällöttää ajatuksena.

Joskus toki kun mies tykkää mutta muuten saisi jäädä- kumminkin päin.

miksi olisit outo? kuitenkin yön aikana erittyy kaikenlaista eritettä ja "köhnää" en minäkään sellasta köhnä kikkeliä suuhuni ottas :x sama itelläni, käyn ensin pesulla ja sit saa mulle antaa suuhoitoa :D

Vain suihkutuore kelpaa suuhun! Jo muutaman tunnin aikana vehkeen omat entsyymit ovat ehtineet aloittaa toimintansa ja mulle ainakin pienikin tuoksahdus on no thanks, vaikka se onkin ihan asiaankuuluvaa ja normaalia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2006 klo 11:55 vitviu kirjoitti:
Kyllä voin ottaa suihin,jos muna on "päivänseissyt." Eli ei siis tarvi olla just pesty,vaikka parastahan se sillon on :p
Ite en kyllä levittele tarjolle muuta kun suihkutuoretta :D

Samoin. Mutta kyllähän se mukavammalta tuntuu jos paikat on pesty aika äskettäin. :)

Yhteistyössä