suihinotto..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muru

Vieras
onko nainen tyhmä jos se nauttii suihin ottamisesta? mä olen sellainen joka todellakin nauttii siitä, mitenkä valtavan ihanaa se onkaan kun saa vaikka suoraan suihkusta tulleelta mieheltä ottaa suihin. Siitä nauttii molemmat. Sekin on todella ihanaa kun saunassa ottaa suihin ja sitten mies ruiskuttaa mällinsä tisseille.

Ihan huippuälykäs kysymys! Ihan yhtä hyvä kuin ""onkohan nainen tyhmä jos se nauttii seksistä?"". Voi jessus sentään! Kai nyt jokainen seksistä vapautuneesti nauttiva nainen nauttii myös suuseksin antamisesta. Valitettavastihan maailmassa on myös naisia, jotka eivät seksistä nauti lainkaan :( ""Siitä nautti molemmat"" -hih! Enpä vielä ole törmännyt mieheen, joka ei suuseksin saamisesta nauttisi ;)

Tule heti meille ja kouluta mun kaveria suihin ottoon, hän ei ota vaikka kulli olis pesty puhtaalla pirtulla,oon edellisistä suhteista jääny kaipaamaan juuri kunnon suu seksiä, pitäisköhän mennä vieraisiin suihin, mut kyllä mun antama suu seksi kelpaa, kun kieli pyörii ja huulet näykkii klittaa niin muija vinkuu kuin munistaan rotanloukkuun jääny sika,että silleen meillä.