suihkutissit-mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vauva kitisee rinnalla ja huutaa mahaa,eikä ihme kun ei millään kerkiä niellä kaikkea maitoa sitä vauhtia mitä tulee!

millä mä saan tuon suihkuamisen loppumaan? oon pumppua vältellyt ja käsin lypsänyt enimmät paineet pois,siltikin aina hetken imemisen jälkeen tulee suihkulla,vauva irrottaa otteen ja saa maidot silmille. syö parin kolmen tunnin välein.

Sinulla ilmeisesti aika vastasyntynyt vauva? Maidontulo tasoittuu onneksi muutamassa viikossa. Tuo alussa lypsäminen on hyvä keino kun sen lisäksi vielä syötät vauvaa vähän pystymmässä sekä röyhtäytät vähän useammin syöttämisen aikana.

itse tein niin että pumppasin ennen syöttöä,oli pakko kun ei olis tullu koko hommasta muuten mitään.
eikös sillon suihkua kun rinnat on liian täynnä,että jos vaan sen paineen pumppaat pois??eikai se sillontällön pumppaaminen oo vaaraksi

2viikkoa vanha vauva on.
tuota pumppaamista vaan mietin et lisääkö se sitten vielä ennestään maidon tuloa? siksi sitä koittanut välttää ja vaan käsipelillä lypsänyt...mut tarvii varmaan koittaa jos tää ei pian helpota.

Yhteistyössä