Suivaantunut suhteeseen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "avovaimoke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"avovaimoke"

Vieras
Olemme olleet 9v yhdessä ja meillä on 3 yhteistä lasta.
Asumme omakotitalossa ja on myös koira ja kissa.
Siinä aloitus ja kaikki pitäisi olla kunnossa ,mutta mikään ei ole lähellekkään sitä.
Meillä ei puhuta!!!
Mies ei siis puhu minulle muuta ,kuin pakolliset asiat ,yleensä murahtaen=(
Miestäni ei kiinnosta puhua kanssani mistään,koskea minuun ja olla kanssani missään.
Olen yrittänyt aloittaa keskustelun parisuhteestamme ,mutta lopputulos on aina sama->Vain minussa vika,hän yrittää kaikkensa ja minä vaan valitan.

Tässä tämä päivä(siis ihan normi meille)
6.30 mies lähtee töihin
ja tulee klo.15.00
Kävelee autosta,vie takin makkariin
Juo kahvin ja syö jotain
minä menen lasten kanssa pihalle ja ukko saattaa pölähtää sinne(emme ole vieläkään puhuneet)
mennään sisälle ja syödään ja yleensä kysyn häneltä syötkö sinä?lyhyt vastaus
ilta menee tv:tä katsoessa ja siivoessa minulta .mies makaa sängyssä,ei puhu kuin pakolliset

lapset menee nukkumaan ja niin menee mieskin 20.00(välillä käy lenkillä sitä ennen)
Samaa rataa menee päivät..

Tänään sain tietää ,että saan töitä ja vuoden sopimuksen ja innoissani siitä miehelle kertomaan,sanoi no jaa....mä nyt oon tehny töitä 15v asti,ett empä osaa sanoa mitään..Onnex en pettynytkään paljon!!!Oon ollu 7v kotiäitinä ja olin tosi iloinen saadessani töitä..

Ja myöhemmin sanoin ,ett voitais avata yhteinen säästötili,josta sitte maksettais sähkö ja vesi laskut..vastaus:Emmä tajuu mitä järkeä siin on,on ne laskut enenki maksettu ilman tollasia tilejä..emmä halua mitään yhteisiä tilejä,
Oon lopen uupunut tähän suhteeseen,en haluais erota ,mutta miten saan mieheni puhumaan tai ymmärtämään ,ettei suhde voi jatkua näin!

Varra teill eparisuhde kurssi ja hanki lapsille hoitajat.Mies autoon ja menoksi.Eikohan ala uskoa ,että on tosi kyseessä.Ja haluta tehdä kaikkensa suhteen eteen. Eroa en suosittele ennenkuin olette kaikki konstit kokeileeteli erilaiset parisuhde kurssit esim.kataja ry ,pariterapia ym.

Vähän samaa ilmassa. Meillä menee keskustelut ristiin jatkuvasti. Mies sanoo aina, että nalkutan vaikka mielestäni en nalkuta vaan hän määrää asiat. Saattaa rumasti puhua ja puhutella. Tiuskii ja töksäyttelee. Minä teen meillä kaikki kotityöt ja jos sanon miehelle, että hänkin voisi jotain tehdä, sanoo minun nalkuttavan.

Mulla on tosi turhaantunut olo kyllä=(
Ja kyllä meillä mies siivoaa,sillon kun ole kotona ja viettää lasten kanssa aikaa..ja paljonkin..
Mutta minun kanssa ei..
Voisin sanoa ,että kaikkeni olen antanut tähän suhteeseen..

[QUOTE="avovaimoke";23319923]Mulla on tosi turhaantunut olo kyllä=(
Ja kyllä meillä mies siivoaa,sillon kun ole kotona ja viettää lasten kanssa aikaa..ja paljonkin..
Mutta minun kanssa ei..
Voisin sanoa ,että kaikkeni olen antanut tähän suhteeseen..[/QUOTE]

Ja miehelle vaihtoehtoja kaksi joko kurssille tai ero.

Tässä yksi ehdotus, mikä ei ehkä kaikkia miellytä, mutta saattaa olla kokeilemisen arvonen. Muutu etäisemmäksi, ole hyväntuulinen ja arvoituksellinen. Käyttäydy niin kuin sulla olisi salaisuus, ehkä vieras ihastus. Ehkä se saisi miehesi huomaamaan taas sinut.

Olen kyllä aina hyvällä tuulella,olen jo vuosien saatossa oppinut,että vaikka olen hyvällä/huonolla tuulella ,se ei juuri miestäni hetkauta..
Ja mies on minusta tullut hiljaisemmaksi vuosien saatossa,mutta ei myöskään ole kovin sosiaalinen ihminen..Mutta viimeinen vuosi on ollut tosi outo..Ja minusta on alkanu nyt tuntua siltä,että tekee tai siis on hiljaa ihan vaan siksi,että yrittää saada minut ärsyyntymään..

Uusimmat

Yhteistyössä