U
Uimaan?
Vieras
Onko vauvauinnissa "pakko" sukelluttaa vauvaa ja oletteko te kaikki uinnissa käyneet sukelluttaneet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Ollaan sukellutettu,mutta eihän se tietenkään mikään pakko ole!Miksi ette halua?
Alkuperäinen kirjoittaja Uimaan?:Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Ollaan sukellutettu,mutta eihän se tietenkään mikään pakko ole!Miksi ette halua?
Pelkään, että vauva vetäisee vettä henkeensä. : (
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli sukellutuksetko aloitetaan vasta myöhemmin vauvauinnissa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli sukellutuksetko aloitetaan vasta myöhemmin vauvauinnissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Minun melkein tekisi mieli sanoa, että jos ette aio vauvaanne missään vaiheessa sukelluttaa, on koko vauvauintiharrastuksen idea hieman hukassa. Täällä ainakin paikkoja on rajoitetusti, ja tulijoita oli ainakin aiemmin käsittääkseni enemmän kuin paikkoja. Joten jos ette aio sukelluttaa, sanoisin että antakaa paikkanne jollekin toiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Minun melkein tekisi mieli sanoa, että jos ette aio vauvaanne missään vaiheessa sukelluttaa, on koko vauvauintiharrastuksen idea hieman hukassa. Täällä ainakin paikkoja on rajoitetusti, ja tulijoita oli ainakin aiemmin käsittääkseni enemmän kuin paikkoja. Joten jos ette aio sukelluttaa, sanoisin että antakaa paikkanne jollekin toiselle.
Käsittääkseni vauvauinnissa päätarkoitus ei ole sukellutus vaan veteen totuttelu, leikit. Se, että altaassaolosta nauttii sekä vauva, että vanhemmat.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mun mielestä taasen se sukellutus antaa turvallisuutta myöhemmille uintikerroille. Se ei ole pääasia, mutta itse ainakin olen halunnut sukelluttaa vauvojani, jotka vauvauinnissa ovat olleet. Pari lapsistani ei ole käyneet vauvana ja isompina uimassa käydessä olen ollut peloissani, jos ovat esim. kaatueet altaassa etteivät vedä vettä henkeen. Vauvauinnissa sukeltaneet, kun osasivat automaattisesti sulkea röörit samoissa tilanteissa.