Sukkahousut koulupojalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytöttäjä-äitikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mä olen varmaan myös sit jonkinlainen kummajainen mut meillä on pojat pitäneet sukkahousuja siihen asti kun on ekaluokalle menneet.Minusta ne on ollu hyvät,kätevät,lämpimät ja suojanneet hyvin nilkat.Siihen päälle olen pukenut vielä pitkät kalsarit ja nilkkasukat.
Kouluikäiset vaan ei enää suostu pitämään,kuten ei talvella kokohaalariakaan,mikä olis oikeesti käytännöllinen,helppo pukea ja suojais hyvin ulkoleikeissä selkääkin.
Olishan se kieltämättä aia vinkee näky nähdä miesystäväki loikkimassa sukkiksissa täällä kotona,siitä vois saada vähän lisäkiksejä =) heh heh

Mä oikeesti mietin, et jos on haalarin alla paita kainaloissa, et suojaaks se selkää toisin kuin takin/housujen alla olevat vaatteet, joissa paita housuissa.

Siis ihan oikeesti oon miettin. =)
Tarpeeksi pitkä aluspaita,siihen sukkikset ja esim. collegepuku mist laittaa paidan housujensisään ni pysyy päällä eikä nouse paita kainaloihin =)

Äh niin joo, mut JOS olis paita kainaloissa, niin lämmittääkö enemmän se et on haalarissa... :D :wave:

Enemmän kuin silloin, jos paita on kainaloissa ja pelkät lantiomalliset housut ja takki, koska takinalle voi viima yltää. Ei mulla ainakaan paita ole sen useammin kainaloissa riippumatta käytänkö haalaria vai takkia ja housuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tytöttäjä-äitikö?:
Olen ihan tosissani. En tietenkään halua pakottaa poikaa pitämään mitään mistä hän ei pidä. Enkä ajatellut kovin ohuita nylon-sukkahousuja vaan sellaisia mikrokuituisia, mitkä ois kuitenkin melko paksut ja joiden luulisin pojankin mielestä olevan mukavat.

Mun mies pitää myös joskus sukkahousuja, joten hänellä ei ole mitään sitä vastaan että poikakin niitä käyttää. :-D

kuulostat minun mielestä järkevältä.
Miehelläsikin tuntuu olevan itsetunto kohdillaan.
KUKA keksi että sukkahousut on tarkoitettu VAIN NAISILLE???

Mä oon kyl kuullut, että sukkahousut tekisivät miesten kiveksille huonoa

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Olen ihan tosissani. En tietenkään halua pakottaa poikaa pitämään mitään mistä hän ei pidä. Enkä ajatellut kovin ohuita nylon-sukkahousuja vaan sellaisia mikrokuituisia, mitkä ois kuitenkin melko paksut ja joiden luulisin pojankin mielestä olevan mukavat.

Mun mies pitää myös joskus sukkahousuja, joten hänellä ei ole mitään sitä vastaan että poikakin niitä käyttää. :-D

ah, no kukaan ei ole vielä maininnut sitä paitisi sinä nyt.
Alettiin vaan pyöritteleen silmiä ja hokemaan ei-eitä...

Mä olen varmaan myös sit jonkinlainen kummajainen mut meillä on pojat pitäneet sukkahousuja siihen asti kun on ekaluokalle menneet.Minusta ne on ollu hyvät,kätevät,lämpimät ja suojanneet hyvin nilkat.Siihen päälle olen pukenut vielä pitkät kalsarit ja nilkkasukat.
Kouluikäiset vaan ei enää suostu pitämään,kuten ei talvella kokohaalariakaan,mikä olis oikeesti käytännöllinen,helppo pukea ja suojais hyvin ulkoleikeissä selkääkin.
Olishan se kieltämättä aia vinkee näky nähdä miesystäväki loikkimassa sukkiksissa täällä kotona,siitä vois saada vähän lisäkiksejä =) heh heh

Mä oikeesti mietin, et jos on haalarin alla paita kainaloissa, et suojaaks se selkää toisin kuin takin/housujen alla olevat vaatteet, joissa paita housuissa.

Siis ihan oikeesti oon miettin. =)
Tarpeeksi pitkä aluspaita,siihen sukkikset ja esim. collegepuku mist laittaa paidan housujensisään ni pysyy päällä eikä nouse paita kainaloihin =)

Äh niin joo, mut JOS olis paita kainaloissa, niin lämmittääkö enemmän se et on haalarissa... :D :wave:

Enemmän kuin silloin, jos paita on kainaloissa ja pelkät lantiomalliset housut ja takki, koska takinalle voi viima yltää. Ei mulla ainakaan paita ole sen useammin kainaloissa riippumatta käytänkö haalaria vai takkia ja housuja.

Ääh, eli et oo testannu :D

mun poika 3v5kk käyttää vielä eikä niistä mitään ole sanonut käyttää niin kauan ku haluaa mut ehkä kun koulun alottaa sirrytään lopullisesti kalsareihin.
pojalla 1v9kk löytyy punaiset ja vaaleanpunaiset sukkahousut.

Kiitos!

Tällä hetkellä poika tosiaan vielä pitää niitä sukkahousuja hyvin mielellään. Ei niitä tarvitse hänelle tuputtaa. Haluaisin että hän saisi jatkossakin valita sellaiset vaatteet kuin itse haluaa ja siksi tahtoisin että hän saisi kokeilla erilaisia vaihtoehtoja, niitäkin mitkä on ehkä joittenkin mielestä oudompia.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Mä oon nahny kaupassa 120 senttiselle Puuha-pete sukkiksia ja ihmettelin että kukhan poika sellaset suostuu pukemaan...
Meillä on kelvannut kaikki yksiväriset ja raidalliset mitä on ostettu.

Tehdään niitä sukkahousuja miehillekin,ehkä niissä on erimallinen leikkaus?

Mun miespuolinen kunto-ohjaaja käyttää sukkahousuja itse lenkkeillessään ulkona ja siinä päällä viel juoksutrikoot eikä siinä ole mitään kummallista urheilupiireissä.
:wave:

Meillä poika 3v käyttää vielä sukkiksia. Enkä usko että se vaikuttaa hänen tulevaan seksuaaliseen suuntautumiseensa. Jotenkin tuntuisi pahalta ajatella niitä paljaita nilkkoja jotka saattaa olla silloin kun käytetään sukkia ja kalsareita.
Ja jotkut sukat jättää kauheat jäljet jalkoihin kun ovat varret niin tiukat

Alkuperäinen kirjoittaja 3xtuplaäiti:
No mutta miettikääs kun väistämättä muut pojat näkevät nämä sukkahousut liikuntatunnilla esim.koulussa, voi raasua poikaa kun taitaa tulla kommenttia...

no mutta kun fakta on että kaikki ei mahdu tiettyyn muottiin, ja pitäiskö edes?
eiköhän osa syy oo tommoset toisia arvostelevat vanhemmat...

meillä poika on käyttäny jostain reilu 1veestä pitkiä kalsareita kun mun äiti ei kestäny kattella pojalla sukkiksia...eli koko 90 cm taitaa olla isoin meillä...mun miesletä sopii vauvalle mut en enää tunkis isolle pojalle paitti jos tuo tykkäis niitä pitäöä!! ja onhan nyt tullu kauppoihin miesten sukkiksiakin jo!!
mikäs siinä...tuntuu vaan niin naisellisille kun on tottunu niihin seksintappajiin miehillä ; D

Alkuperäinen kirjoittaja 3xtuplaäiti:
No mutta miettikääs kun väistämättä muut pojat näkevät nämä sukkahousut liikuntatunnilla esim.koulussa, voi raasua poikaa kun taitaa tulla kommenttia...

no mutta kun fakta on että kaikki ei mahdu tiettyyn muottiin, ja pitäiskö edes?
eiköhän osa syy oo tommoset toisia arvostelevat vanhemmat...

Niin, mistäpä ne muut pojat tietäis pitää sukkiksia ns. tyttöjen vaatteena, ellei äidit ja isät olis sellaista puhuneet?

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Meidän poika luopui n.2 vuotiaana itse sukkahousuistaan, kun halusi kalsarit kuten isilläkin oli, nyt on ekalla, eikä varmasti sukkahousuja jalkaansa laittais.

sama täälä...itselläni on 6v. poika ja ei takuu varmasti laittais mistään hinnasta sukkahousuja eskariin, johan pojalle huomautettais eskarin liikuntatunnilla pukuhuoneessa, kun samalla liksa tunnilla on myös 1-luokka....
yhdyn tähän.
meijän 3 vee ei ees suostu sukkiksii laittaa ku on iki ihania sankari kuvioisia kalsareita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Oonkohan mä jotenkin omituinen kun en näe siinä mitään outoa, että kouluikäinen poika käyttää sukkiksia :whistle:
Aika vähissä taidetaan olla me jotka näin ajattelee. Joskus aiemminkin lukenut näitä juttuja että 4-5v asti aika monet pitää, mutta yli 6v ei juuri kukaan.

Yhteistyössä