Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Tarpeeksi pitkä aluspaita,siihen sukkikset ja esim. collegepuku mist laittaa paidan housujensisään ni pysyy päällä eikä nouse paita kainaloihin =)Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mä olen varmaan myös sit jonkinlainen kummajainen mut meillä on pojat pitäneet sukkahousuja siihen asti kun on ekaluokalle menneet.Minusta ne on ollu hyvät,kätevät,lämpimät ja suojanneet hyvin nilkat.Siihen päälle olen pukenut vielä pitkät kalsarit ja nilkkasukat.
Kouluikäiset vaan ei enää suostu pitämään,kuten ei talvella kokohaalariakaan,mikä olis oikeesti käytännöllinen,helppo pukea ja suojais hyvin ulkoleikeissä selkääkin.
Olishan se kieltämättä aia vinkee näky nähdä miesystäväki loikkimassa sukkiksissa täällä kotona,siitä vois saada vähän lisäkiksejä =) heh heh
Mä oikeesti mietin, et jos on haalarin alla paita kainaloissa, et suojaaks se selkää toisin kuin takin/housujen alla olevat vaatteet, joissa paita housuissa.
Siis ihan oikeesti oon miettin. =)
Äh niin joo, mut JOS olis paita kainaloissa, niin lämmittääkö enemmän se et on haalarissa...:wave:
Enemmän kuin silloin, jos paita on kainaloissa ja pelkät lantiomalliset housut ja takki, koska takinalle voi viima yltää. Ei mulla ainakaan paita ole sen useammin kainaloissa riippumatta käytänkö haalaria vai takkia ja housuja.