Sukkapuikko kipu vasemmalla alaselässä ym kipua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "auts"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"auts"

Vieras
Tollainen piikki-pisto-kipu on jatkuut jo lähemmäksi viikon vasemmalla alaselässä. Ei ole jatkuvaa mut koko ajan tuntuu ilkeältä (ei satu). sit välillä kuin tuikkais ison neulan :( ja säteilee sit lantioon ym.
Eka luulin oviskivuksi kun oski munasarjaankin. Imetän ja kuukautiset eivät ole vielä alkaneet sit viime raskauden. Mut nyt en kyl ole enää varma kun vaan jatkuu ja jatkuu....

Sit toinen asia.
Minua on noin puoli vuotta vaivanut luupiikki? tai joku sidepussintulehdus vasemmassa kantapäässä. Olen vaivaan saanut kaksi piikkiä jo ja piikin myös hermoihin kun koko jalka on jo todella kipeä. Ilmeisesti astun väärin ja hermot/jänteet kovettuneet :( Nyt vasen jalka on todella jäykkä jo nilkasta asti. Samoin jalan ulkosyrjä. Kantapää vihoittelee enää vähän... olen käynyt tk-lääkäreillä, yksityisellä yleislääkärillä ja jäsenkorjaajalla. Eipä juuri apua :(
Nyt myös vsen ranteeni on ruennut vihoittelemaan. Se jäykkä eikä kestä kunnolla painoa muuta kuin rystysasennossa. Sitä pakottaa välillä kovastikkin :/ Muistelisin et tämä vaiva on ollut joskus vuosia sitten myös. Käsi muuten ok, vain ranne vihottelee.
Vasemman puolen polveni on myös ollut useassti kipeä. Kuin neulaa sinne työntäisi kun nousen portaita, nousen kyykystä tmv. Tällä hetkellä kuitenkin polvi on ihan ok. Poleveni on kuvattu ja tutkittu vuosia sitten. ei mitään löydöksiä.

Mut mikä ihme mulla on vasemmalla puolen kun kaikki nivelet temppuilee!!!!
Reumaa jo epäilin mut sehän pitäisi ilmetä molemmin puolin?
Pitäisikö varata aika lääkärille? Tk lääkäreihin en luota. Minne siis? Yleislääkärille vai?

Auttakaa!!