Suklaa - hyi yök?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Pyysin meijän nelivuotiasta luokseni ja sanoin laita silmät kiinni ja suu auki. Teki niinkuin pyysin ja laitoin pienen palan suklaata, ajattelin, että tykkäis. Vastaus oli hyi yök mitä tämä on? En kyllä itsekään hirveästi syö suklaata, olen lakun ja salmiakin ystävä. Kaupasta ostan välillä lapselle lakua ja siitä tykkää, mutta olipa hyvä kommentti suklaalle.

Lapsi ei kyllä tykkää pullastakaan. Päiväkodissa oli ollut herkkupäivä, ei ollut syönyt pullaa. Kotiin hakiessani hoitaja selitti kun ei ollut syönyt pullaa.... Totesin, ettei ole mitään uutta ei syö kotonakaan. Lanttu, porkkana peruna kelpaa hyvin raakana ja kypsänä samoin salaatista tykkää, mutta pitää olla salaatti kastiketta. Mutta hyvä niin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
On hyvää suklaata ja on yökpahaa suklaata :)

Sitä en tiedä kumpaan kuuluu, oli pandan suklaalevy, sai synttäri lahjaksi. Mutta jotkut sulkaat on kyllä pahoja esim. jotkut joulusuklaa rasiat..

Pandan suklaa on kyllä myös mun suussa yökpahaa, vaikka muuten suklaata syönkin :) Se on tajuttoman makeaa, eikä kovin "suklaista".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
On hyvää suklaata ja on yökpahaa suklaata :)

Sitä en tiedä kumpaan kuuluu, oli pandan suklaalevy, sai synttäri lahjaksi. Mutta jotkut sulkaat on kyllä pahoja esim. jotkut joulusuklaa rasiat..

niin , mulle itselleni kày muuten usein ettà tekisin mieli jotainmakeaa, vaikkapa suklaata. mutta kun menen kauppaan mikààn ei oikein houkuttele

Yhteistyössä