Suku on......

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
pahin?

Sain taas kuulla tosi kurjaa kommenttia lapsistani. Ja siitä tulee aina pirun kehno mieli :/

Synttäreillä (miehen siskon lapsen) appiukko ja isomummi (kännissä kumpikin :headwall: ) parjasivat kuopusta kun hänellä on paha eroahdistus vieläkin... "kyllä sun pitää tehdä tolle pojalle jotain ettei se vaan jää tommoseksi!" -tiuskas appiukko tosi vihaiseen sävyyn, kun poika haluaa usein äidin syliin vieraassa porukassa.

Kävelin kahvikuppi kädessä kuopus vanavedessäni, ja pappa nappasi pienen yhtäkkiä syliin, mistä syntyi hirveä parku... Vein kahvin pois ja otin pojan, niin pappa tuhahteli että "voi v.ttu" :o \|O No siihen tuli sitten isomummikin kääkättämään että "tuhma poika, tuhma poika, sinä oot ***** tosi tuhma poika!" :o

Esikoinen vierastaa kummisetäänsä tosi paljon, kun kummisetä on vähän turhan hyökkäävä... :whistle: Niin johan häntäkin parjattiin että itkee "kuin pikkulikka" ja naurettiin päin naamaa.

Jurppii :headwall: :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:10 Panthera leo kirjoitti:
:o :o :o :o :o :o :o :o :o

Ei siinä paljon sukulaisilla järki päätä palele! \|O \|O \|O \|O \|O

No ei :/ Enkä mä edes pirulauta osannut sanoa tohon mitään nasevaa, kun tuijotin vaan naama ympyränä :o Kerroin vaan kuopukselle että ei hän ole tuhma poika... Ja sanoin esikoiselle ettei noista kännisistä pidä välittää.

Noi kun on aina kännissä, oli päivä mikä tahansa. Meidän poikien ristiäisissäkin haisivat viinalle ja pahasti, muutaman kuulemma olivat ottaneet...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:10 whatever kirjoitti:
minen kyllä tollasten sukulaisten kanssa ois missään tekemisissä, mihin sitä tollasia ihmisiä elämässään tarvii?

No en ois minäkään, mutta haluamme kuitenkin pitää yhteyttä kummilapsiimme, ja käydä heidän merkkipäivillään yms. ja noi on aina menossa mukana :/

Olen päättänyt jo viimeisten synttäreiden (siis omien lasten) jälkeen, että seuraavilla kekkereillä ilmoitan hyvissä ajoin että sinne ei ole kellään kännissä asiaa, että jos on juotava niin sitten ei tarvitse tulla. Ja jos kuitenkin tulevat kännissä (lähes 99% varmuudella näin käy), niin mies saa käännyttää heidät ovelta takaisin.

Meillä lapset kans tosi kovia olleet vierastamaan ja olisi kyllä ollut kamala kuulla tuollaisia kommentteja.. :'( Olisin kyllä varmasti suuttunut. :/

Mutta sulle :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:11 ChiChi kirjoitti:
:o

suku on ... p.erseestä?

Samma här, yritän olla välittämättä ja pysyn niin kaukana kuin mahdollista.

Näinpä.

Pisin miinus juhlista tulee aina noista sukulaisista... Vaikka muuten olisi kivat synttärit, niin eikös prkl siellä tarvii noiden känniapinoiden urveltaa... :/ Siellä se isomummi moralisoi muitakin vieraita kaikesta mahdollisesta, ja opetti miten lapsia kasvatetaan tukkapöllyillä. Eikä ne edes ymmärrä hävetä :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:13 sähläri kirjoitti:
kamalia :'(

meillä on kans ujoja lapsia mutta kaikki meidän tutut tietää et väkisin ei syliin oteta,lapsi ite menee JOS menee

en menis tommosiin juhliin

Mullekin noi pippalot tuottaa ylimääräistä stressiä, kun tietää että siellä AINA tapahtuu mukavia, kun on niiiiiin mukavia sukulaisia :whistle: Mutta synttärisankarin vuoksi me aina mennään kuitenkin.

Ärsyttää kun sitä pidetään jonain hemmetin vikana että lapsi on ujompi, eikä riemusta kiljuen hihku kun joku yhtäkkiä nappaa syliin tms.
Jos mut nappaisi joku känniurpo yhtäkkiä takaapäin syliin, niin pitäisin taatusti vielä kamalampaa huutoäläkkää kuin lapseni :xmas:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:14 voi että kirjoitti:
Meillä lapset kans tosi kovia olleet vierastamaan ja olisi kyllä ollut kamala kuulla tuollaisia kommentteja.. :'( Olisin kyllä varmasti suuttunut. :/

Mutta sulle :hug:

Kiitos. Mietin että oonko ihan pikkusen ylireagoinut, kun toi jäi kaivamaan mieltä... Tosi positiivinen kuva jää lapsillekin tommosista sukutilaisuuksista.

mutta ainakin minä äitinä haluisin suojella lapsiani tommoselta,koska on varmasti pelottavaa,enkä menis.
et pitää sit suku minä vaan, mut mä jäisin menemättä tommosiin juhliin

se on kauhee mainos missä on se rukapöytä ja syöttötuoli siellä päässä "mieti missä seurassa humallut"

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:20 Viiviliinan sisko kirjoitti:
Oikeesti apua :o :o

Hitto mitä ihmisiä sitä onkaan :kieh:

Sanos muuta! :kieh:

AINIIN! Unohdin yhden jutun... Appiukkoni soitti synttäripäivän aamulla kännissä mieheni puhelimeen, mies oli pihalla joten vastasin siihen puheluun itse. Appi selitti jotain tosi epämääräistä jostain mönkijästä, minkä on ostanut meidän pojille (pojat 2v4kk ja 1v6kk!), että pääsevät kesällä sitten ajelemaan... No, puhelu katkesi, enkä ehtinyt kysellä enempiä.

Appi kertoi synttäreillä että hän on ostanut pojille mönkijän. En tiedä missä se on, nimittäin heillä sitä ei näkynyt (asuvat samassa pihapiirissä kuin tämä perhe missä synttäritkin oli), enkä tiedä että millä rahalla tuo on sen ostanut, kun velkaa se ei mistään saa, ja juuri vinkui (TAAS) meiltä rahaa lainaksi.

Oli miten oli, niin... Miksei meiltä kysytty, että saako pojat jo ajella mönkijällä? Minen nimittäin semmosta tappovehjettä meille ota! Se ei ole siis mikään lasten pieni 2km/h kulkeva kapine, vaan ihan kunnon mönkijä :o

Tiedäks oli sitten niin tuttua, että sydämmestä oikein riipas, Mulla on onneks jo sellanen vaihe menossa , että voidaan kieltäytyä menemästä ja lapset pitää kaveri synttäreitä , kasvaneet sen verran isoiksi ja kummilapsiin on pidetty yhteyttä ihan muina kun sukujuhla päivinä. Tosin tässä ollaan pas..n tärkeitä , ja luullaan olevansa parempia kun muut yms. Mutta kun pienten lasten synttärit juoppojen sukulaisten kanssa ei vaan sovi meille, eikä oikein sovi isompienkaan lastenjuhlat jos kännätä pitää. Voimia sulle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:22 sähläri kirjoitti:
mutta ainakin minä äitinä haluisin suojella lapsiani tommoselta,koska on varmasti pelottavaa,enkä menis.
et pitää sit suku minä vaan, mut mä jäisin menemättä tommosiin juhliin

se on kauhee mainos missä on se rukapöytä ja syöttötuoli siellä päässä "mieti missä seurassa humallut"

Niin on.

Oon koittanut tolle kummityttöni ja miehen kummitytön äidille jutella että pitäis vaikka erikseen lastenkutsut ja sitten suku erikseen, ja me voitais mennä sitten niille lastenkutsuille... :whistle: Kun siis kyllä heitäkin ottaa nuppiin kun yhdet tulee aina kännissä ja nolaa kaikki (siis nolaavat kaikki muut vieraat siellä laukomalla kaikkea tosi epämääräistä). Saas nähdä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:27 vieras kirjoitti:
Tiedäks oli sitten niin tuttua, että sydämmestä oikein riipas, Mulla on onneks jo sellanen vaihe menossa , että voidaan kieltäytyä menemästä ja lapset pitää kaveri synttäreitä , kasvaneet sen verran isoiksi ja kummilapsiin on pidetty yhteyttä ihan muina kun sukujuhla päivinä. Tosin tässä ollaan pas..n tärkeitä , ja luullaan olevansa parempia kun muut yms. Mutta kun pienten lasten synttärit juoppojen sukulaisten kanssa ei vaan sovi meille, eikä oikein sovi isompienkaan lastenjuhlat jos kännätä pitää. Voimia sulle.

:( Kurjaa että muillakin on tommosia sukulaisia :(

Musta toi kaverisynttäri -idea on hyvä, kuten tossa just äsken kirjoitinkin, ennen kuin luin tämän viestisi. Meillä on pienet pojat, niin he voisivat sitten mennä sinne lastenkutsuille, ja me tietysti mukana, kun ovat sen verran pieniä ettei voi yksin vielä laskea kutsuille...

Ja sitten kun loppuvuodesta tulee taas omien lasten synttärit, niin ilmoitan jo kuukautta ennen että sopii lopettaa ryyppyputki sit ennen synttäreitä, tai muuten ei todellakaan ole tulemista.

:'( minunkin esikoista aina moitittiin vierastamisen takia ja kun on pienikokoinen jne... keskimmäinen taas ollut pienestä pitäen kuin naantalin aurinko eikä juurikaan vierastanut. Se se vasta kamalalle tuntuikin kun idiootit sukulaiset vertailivat lapsia ja kehuivat kilvan keskimmäistä (silloin nuorimmainen).
Aikaa meni ennen kuin uskalsin puolustaa vanhinta lastani :ashamed: mutta nykyään annan niin napakasti takaisin ettei kukaan ole enää ainakaan ajattelemattomuuttaan lapsiani mollannut :kieh:
Monet itkut itkin lapseni takia ja niin itki lapsikin kun tajusi ilkeilyn varsin hyvin... Riepoo todella miten aikuiset ihmiset voivat olla idioottimaisen ajattelemattomia!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:33 Powerpuff Girls kirjoitti:
:'( minunkin esikoista aina moitittiin vierastamisen takia ja kun on pienikokoinen jne... keskimmäinen taas ollut pienestä pitäen kuin naantalin aurinko eikä juurikaan vierastanut. Se se vasta kamalalle tuntuikin kun idiootit sukulaiset vertailivat lapsia ja kehuivat kilvan keskimmäistä (silloin nuorimmainen).
Aikaa meni ennen kuin uskalsin puolustaa vanhinta lastani :ashamed: mutta nykyään annan niin napakasti takaisin ettei kukaan ole enää ainakaan ajattelemattomuuttaan lapsiani mollannut :kieh:
Monet itkut itkin lapseni takia ja niin itki lapsikin kun tajusi ilkeilyn varsin hyvin... Riepoo todella miten aikuiset ihmiset voivat olla idioottimaisen ajattelemattomia!!!!

Mä luulen että appiukkoa vaan kututtaa, kun se aina kaikille paasaa (kännissä) miten meidän lapset on hänen lempilapsenlapsiaan ja ah-niin ihania jnejnejne, mutta sitten lapset eivät mitenkään ihannoikaan tota kännistä pappaansa, niin pappa ottaa siitä sitten kovasti itseensä.

Mua kanssa riepoo. Ja sekin, että selvänä ollaan niin mukavia ja ajattelevaisia ja vaikka mitä, ja sitten kun otetaan viinaa niin muututaan täysiksi idiooteiksi, onko se ihme että lapset vierastavat tommosia, kun pappa on välillä aurinkoinen ja välillä hokee v.ttua ja haukkuu lapsia :o

oikeestaan aikuiset on JUST tollasia, etteivät ajattele omaa napaa enempää... mikä he ovat arvostelemaan toisen herkkyyttä, ei kai pieni tai isokaan lapsi ihan hetkessä erosta tms selviä... täytyy lapsellekkin antaa aikaa...

mä varmaan lähtisin itkien pois juhlista jos kävis tollee samallailla...

sano seuraavaksi suorat sanat!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:37 Udenforstående kirjoitti:
oikeestaan aikuiset on JUST tollasia, etteivät ajattele omaa napaa enempää... mikä he ovat arvostelemaan toisen herkkyyttä, ei kai pieni tai isokaan lapsi ihan hetkessä erosta tms selviä... täytyy lapsellekkin antaa aikaa...

mä varmaan lähtisin itkien pois juhlista jos kävis tollee samallailla...

sano seuraavaksi suorat sanat!!!

Sano se... Eipä tee mieli lähteä grillailemaan noille, kun olivat miehelle soittaneet ja pyytäneet. Kun grillaushan sisältää aina sitä kaljaakin noilla, eli...ei kiitos.

Tympeetä, kun noi on selvänä tosi mukavia, mutta kännissä ihan kamalia :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:18 MendedHearts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:13 sähläri kirjoitti:
kamalia :'(

meillä on kans ujoja lapsia mutta kaikki meidän tutut tietää et väkisin ei syliin oteta,lapsi ite menee JOS menee

en menis tommosiin juhliin

moikka!

Mullekin noi pippalot tuottaa ylimääräistä stressiä, kun tietää että siellä AINA tapahtuu mukavia, kun on niiiiiin mukavia sukulaisia :whistle: Mutta synttärisankarin vuoksi me aina mennään kuitenkin.

Ärsyttää kun sitä pidetään jonain hemmetin vikana että lapsi on ujompi, eikä riemusta kiljuen hihku kun joku yhtäkkiä nappaa syliin tms.
Jos mut nappaisi joku känniurpo yhtäkkiä takaapäin syliin, niin pitäisin taatusti vielä kamalampaa huutoäläkkää kuin lapseni :xmas:

ja saamari teidän lasten taustalla se ei TODELLAKAAN ole ihme ettei mee hip hei hurraa vieraiden syliin. \|O \|O :hug:

Yhteistyössä