Suku...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkuminiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkuminiä

Vieras
Miehen sukulaiset laukoo välillä "kohteliaisuuksia".Yleensä silloin, kun mieheni ei ole kuuloetäisyydellä.Tästä ollaan puhuttu miehen kanssa, mutta yleensä vähättelee ja puolustaa sukulaisiaan.

Asia vaivaa tosi paljon eikä kovasti huvita käydä sukuloimassa, kun pelkää kokoajan, mitä seuraavaksi lauotaan.Viimekertaisesta on jo aikaa, mutta silti se pyörii mielessä.En voi asiaa oikein enää esille ottaa, koska se tuntuu jankuttamiselta.Enkä halua kuitenkaan kaikenaikaa valittaa miehen sukulaisista.

Tämä kuitenkin vaikuttaa parisuhteeseen.Miehen olemus ärsyttää ja tulee riitoja pienistäkin asioista.Mitä tässä nyt pitäisi tehdä?En jaksaisi ruveta suvunkaan kanssa tappelemaan,eikä samalle tasolle alentuminen kiinnosta.

Otat vaan reippaasti miehes kanssa tämä asia puheeksi ja jos
vähättelee asiaa kieltäydyt kaikista menoista missä näitä
"ittupäitä" on.Miten on turhauttavaa viettää aikaa tälläisten kanssa jotka pahoittavat mielesi.Koita saada asiaan jonkinlainen päätös.

Ihan sama ongelma mulla. Anoppi ja miehen sisko laukoo kans näitä "kohteliaisuuksia" vähän väliä. Aina saan tulla itku kurkussa kotiin anoppilasta :'( . Mun anoppi on tökerö, päästelee sammakoita suustaan eikä osaa hävetä mitään :/ . Kerran sanoin sille että EI NIIN SAA SANOA, ku oli taas jotain typerää sanonu. Anoppi ei osannu edes hävetä vaikka äitini oli kuulemassa. Luulis et anoppi yrittäis tehdä hyvää vaikutusta itsestään äidilleni, mut ku on yksinkertainen eikä ymmärrä käyttäytymistapoja niin minkäs voit. Mieheni kans ollaan tapeltu sen suvun takia. välillä tuntuu et olis parempi erota. Nyt olen ottanut etäisyyttä anoppiin ja se ihmettelee miksi en käy siellä :o on se tyhymä jos ei vieläkään ymmärrä :laugh:

Mun miehen mummo kanssa kommentoi kuinka olen "lihava" tai "paksu". Ennen raskautta painoin 63 ja pituutta 165 eli onhan mulla pari ylimääräistä kiloa, mutta huvittavinta on että sillä mummolla on paljon enemmän ylipainoa kuin mulla. Nyt kun oon raskaana niin se jaksaa päivitellä miten paljon mun paino on noussut. Nyt on rv 38 ja paino noussut 16 kiloa, joten ei musta ihan mahdottomasti. Nykyään annan sen kommenttien olla omassa arvossaan enkä lotkauta niille korvaani.

Ei sun tarvitse tavata ihmisiä, jotka eivät kohtele ihmisenä.
Olen itse tehnyt miehelleni selväksi , että esim. appiukkoani en halua nähdä. Ikinä!
Aikoinaan apella oli tapana haukkua mua vaikkei edes oikein tuntenut, mutta kaiken huippu oli se, että tämä lupasi miehelleni maat ja mannut (kirjaimellisesti) kunhan vaan eroaa minusta.
Eipä sekään mukavaa ollut, että ensimmäisen poikamme (7v sitten)ristiäisiin ukko tuli perskännissä. Sittemmin ukkoa ei olekaan mihinkään juhlaan enää kutsuttu.

Tämmönen kevennys tähän väliin, ex-anoppini osti minulle aikoinaan paistinpannun joululahjaksi, vaikka tiesi etten ole mikään kokkikolmonen, mutta ymmärsin yskän kun seuraavasta paketista tuli lahjaksi sammutuspeite.... :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 10:16 mami vaan kirjoitti:
Ihan sama ongelma mulla. Anoppi ja miehen sisko laukoo kans näitä "kohteliaisuuksia" vähän väliä. Aina saan tulla itku kurkussa kotiin anoppilasta :'( . Mun anoppi on tökerö, päästelee sammakoita suustaan eikä osaa hävetä mitään :/ . Kerran sanoin sille että EI NIIN SAA SANOA, ku oli taas jotain typerää sanonu. Anoppi ei osannu edes hävetä vaikka äitini oli kuulemassa. Luulis et anoppi yrittäis tehdä hyvää vaikutusta itsestään äidilleni, mut ku on yksinkertainen eikä ymmärrä käyttäytymistapoja niin minkäs voit. Mieheni kans ollaan tapeltu sen suvun takia. välillä tuntuu et olis parempi erota. Nyt olen ottanut etäisyyttä anoppiin ja se ihmettelee miksi en käy siellä :o on se tyhymä jos ei vieläkään ymmärrä :laugh:

Tämä oli kuin itseni kirjoittama! On teillä muillakin sitten kauhu anoppeja! Minä myös itkenyt silmät päästä monet kerrat anopin takia! Miehen kanssa tapellaan paljon koska hänen äitinsä puuttuu liikaa meidän elämään! Mies ei ymmärrä..puolustaa vain äitiään! Tsemppiä kaikille samaa kokeville! Tiedän mitä se on! Haluaisin myös itse tietää miten tehdä tälläisestä loppu! Ei miestä haluaisi sen takia menettää..mutta eikö se voi silmiä avata!?!? :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2005 klo 16:26 sepi kirjoitti:
sukulaisiaan ei voi valita mutta voi valita sen viettääkö aikaansa niiden vai joidenkin muiden kanssa.
Nimenomaan ja mikä pakko sitä on olla jatkuvalla syötöllä tekemisissä suvun kanssa kai sitä ihmisellä on muutakin tekemistä kuin kylässä juosta. Ei pahalla kellekään, itsellä kanssa tullut kaikenlaista ongelmaa miehen suvun kanssa. He kanssa haluavat meille eron, kiusaavat, haukkuvat, väkivaltaa olen joutunut kokemaan niin henkistä kuin fyysistä näistä syystä ollut käräjiä ja nykyisin jokaisella mahdollisella syyllä teeskentelevät miten hirveää heillä on kun en enää halua sukujuhlissa käydä ja anopilla käyn 4 kertaa vuodessa. :laugh: Niin tiiedän mun ei tarttis käydä ollenkaan, mutta jos aiheutan niin hirveen vitutuksen näyttämällä naamaani niin kyllä näyttelen tästeteen päinkin

Tällaista oli meilläkin. Pahimpina louskuttajina anoppi ja mieheni sisko. Keksittiin vaikka mitä ja sitä juttua vietiin muillekin sukulaisille. Oli pakko katkaista välit kokonaan, kun ei muuten loppunut. Sairaitahan nämä tällaiset ihmiset on.

Yhteistyössä