Sukunimi vaihtui, mitä pitää tehdä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neppi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="bbb";24337540]ei tarvi pankkiin soittaa mulle ainakin tuli itsestään...en oo ilmoittanu mihinkään... kaikki mitä tarvin vaihtu automaattisesti maistraatin kautta.[/QUOTE]

Hmmm eli ehkä mun kannattaa vielä odotella jos tulee itsekseen? :) kk mennyt.

mitä ihmettä ? mulle ei kyllä mitään kelakorttia ole tullut uudella nimellä, vaikka yli puoli vuotta jo nimenvaihdosta..
vai vaikuttasko tuohon, että mulla on kelakortin tiedot tuossa henkilökortissa (jonka nimitiedot olen kyllä päivittäytkin jo silloin aikanaan.. )

ajokortti maksaa kun käy vaihtaan uudelle nimelle,pankki kortti opssa ei maksanu mulle ainakaan mitään ,´tuli automaattisesti postissa... kirjasto kortti tietenkin ja bonuskortit niinku setukortti...voi vaihtaa tosin itellä vielä vanha s-etukortti ja kirjasto kortti ...vbaikka 2vuota sitte mentiin naimisiin..

tästä tulikin mieleen et pitäis vihdoin ja viimein käydä tilaamassa uusi ajokortti... en oo saanu aikaseks sitä käydä uusimassa ja naimisiin menosta on aikaa kohta vuosi....

[QUOTE="...";24337782]tästä tulikin mieleen et pitäis vihdoin ja viimein käydä tilaamassa uusi ajokortti... en oo saanu aikaseks sitä käydä uusimassa ja naimisiin menosta on aikaa kohta vuosi....[/QUOTE]

Itselläni 3 vuotta jo vanhalla nimellä ja vaikka poliisitkin pysäytti kk sitten niin ei ne mtn sanoneet.

Yhteistyössä