Sukupuolesta ultrassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minna-73

Jäsen
02.03.2005
61
0
6
Kävin eilen ultrassa omalla lääkärilläni viikkoja on nyt kasassa 17+3. Kysyin sitten samalla sukupuolen ja lääkäri sanoi että mahdollisesti olisi poika, näki valkoisen pisteen (tai jotain valkoista) joka voisi viitata pippelin päähän. Samalla kuitenkin pyörsi puheensa, sanoi ettei kyllä uskalla sanoa juuta eikä jaata koska vauvat voivat näillä viikoilla vielä olla samannäköisiä sukupuolitse.

Eli, mitä luulette onko toiveita tytöstä vai onko meille tulossa toinen, ihana poika?

Mulla oli rakenneultra viime tiistaina rv 19+4 ja selkeesti näky että kolmas poika tulossa. Nuorimmaista odottaessa rv n17+ jotain niin näkyi kans selkeesti sukupuoli, Inhottavaa jos ultraaja lähtee arvailee, sanois ennemmin ettei näe.

Jaa-a, empä tiedä.
2 ensimmäisestä en ole tienyt, kun ei ole kerrottu ultrissa, mutta kolmannesta kävin yksityisellä ja kyllä se pippeli näkyi niin selvästi, kun voi vaan...nyt kävin eilen ultrassa (vko 15+1) ja olin taas näkevinäni sen pippelin siellä, en kyllä tohtinut kysyä =) Jos rakenneultrassa sitten =)
Onkohan meille siis neljäs poika tulossa :heart: =)

Kiitos vastauksista! Oliko se "selkeästi näkyi" siis sitä että pippeli näkyi kunnolla vai miten ultraaja osasi sanoa, että "selkeästi näkyi"? Kysymykseni kuulostaa tyhmältä mutta kysyn kuitenkin =) Jossain vaiheessahan vauvat ovat samannäköisiä tuolta alapäästä, joten mietin miten sen sitten näkee sen eron??

Miellä kyllä selkeemmin näky kivekset, semmonen golfpallon näköinen pyöree pallukka, mitä sitten ultraajakin näytti ja sanoi että onpi kivekset.
Jahvetti oi, teillä on kolme poikaa? Meillekin nyt tulossa se kolmas:) Kui on menny? On varmaa hulinaa, meillä ainaki pojat niin vilkkaita:)

Itse kävin rakenneultrassa alkuviikosta rv 20+4. Sukupuolesta ei saanut kunnolla selvää, koska jalkovälissä ei näkynyt oikein mitään mistä olisi sukupuolen voinut varmaksi sanoa. Tällä perusteella ultraaja heitti varovaisen tyttöveikkauksen, mutta samalla sanoi, ettei mene takuuseen. Luin jostain kirjasta, että pojan kivekset laskeutuvat vasta joskus rv 21. Menen tarkistamaan asian 4D:hen rv 24. Kuulema rv 24-25 vasta sukupuoli erottuu selvästi ja 4D:llä ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
Miellä kyllä selkeemmin näky kivekset, semmonen golfpallon näköinen pyöree pallukka, mitä sitten ultraajakin näytti ja sanoi että onpi kivekset.
Jahvetti oi, teillä on kolme poikaa? Meillekin nyt tulossa se kolmas:) Kui on menny? On varmaa hulinaa, meillä ainaki pojat niin vilkkaita:)

Onnittelut kolmannesta sällistä :heart: :D
Vauhtia riittää!!! Liikaakin! Jos olisin vanhempi, en varmaan jaksaisi pysyä tämän lössin vauhdissa :D
Pojilla on tosi paljon yhteisiä juttuja, mutta myös riitaa ja tappelua piisaa. Nuo on jo "isoja" 9v, 7v ja 4v...ja päivä päivältä helpottaa =)

Tästä nelosesta en oikein osaa ees kuvitella muuta kuin poikaa :laugh: Ja sen olin näkevinäni, tosin voihan maallikkosilmäni erehtyäkin =)

Meille sanottiin rakenneultrassa rv 19 ja jotain, kun asiaa kysyttiin, että arvio, ei 100% varmuutta asiasta. Eli lääkäri totesi heti ettei ole varma. Vaikka selvästi vastauksen antoi kysymykseemme heti. Ei epäröinnyt ollenkaan. Olin uudelleen ultrassa rv 33 ja silloin lääkäri sanoi selvästi kumpi olisi tulossa. Silti en ole laskenut sen varaan, vaan jos nyt vielä ensi viikolla rv 37 kun ultrataan näyttää samalta, niin ehkä jo uskon..

Ensimmäisen kohdalla lääkäri antoi 60/40% jonka mukaan hän arvioi sukupuolta, ja rv 40 kun kävin äippäpolilla ja ultrattiin asia varmistui toisinpäin kuin rakenneultrassa oli sanottu. Joten.. Ja onko sillä sukupuolella loppujenlopuksi mitään väliä, ei se ainakaan itselläni ollut ensimmäinen mieleen tuleva asia kun pienen käärön kainaloonsa sai.. ;)

Hei,

Me käytiin samoilla viikoilla ap:n kans yksityisellä ultrassa ja silloin sain kätilöltä vain ylimalkaisen vastauksen siihen kun kerroin itse omasta poikatunteesta, että saattaa vaikka ollakin. En siis saanut ihan selvää vastausta sukupuolesta ja kätilö sanoikin ettei hän ihan varmaksi nähnyt vielä tuossa vaiheessa raskautta. Ultra laitekin oli aika epätarkan oloinen eikä mitään parasta mahdollista mallia varmastikaan. Itsellä tuli kyllä sen ultrauksen jälkeen sellainen olo, että hän näki pojan, mutta ei uskaltanut sanoa asiaa satavarmaksi ja siksi antoi ympäripyöreän vastauksen.

Kävin myöhemmin raskausviikolla 20+6 rakenneultrassa ja silloin lääkäri sanoi että kyllä täällä näyttäisi kolmatta jalkaa vilkuttavan :) Varmaan se meillä ainakin sitten poika on tulollaan.

Katja ja poikavauva 29+4 :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Lintu:
Meille sanottiin rakenneultrassa rv 19 ja jotain, kun asiaa kysyttiin, että arvio, ei 100% varmuutta asiasta. Eli lääkäri totesi heti ettei ole varma. Vaikka selvästi vastauksen antoi kysymykseemme heti. Ei epäröinnyt ollenkaan. Olin uudelleen ultrassa rv 33 ja silloin lääkäri sanoi selvästi kumpi olisi tulossa. Silti en ole laskenut sen varaan, vaan jos nyt vielä ensi viikolla rv 37 kun ultrataan näyttää samalta, niin ehkä jo uskon..

Niin, tosi harvoin sitä kuitenkaan pystyy 100%:sti sanomaan. Kahdellekin ystävälleni arvioitiin poikaa, mutta tyttö kuitenkin tuli. Meillekin lääkäri arvioi nähneensä pojan, mutta en usko enne kuin itse näen. En aio siis sisustaa lastenhuonetta etukäteen siniseksi pelkkien ultrien perusteella...

Neiti Neponen ja Susa79:

Millä viikolla nuo ultrakuvat on otettu?

Susan vauvan ultrakuva oli kyllä selkeä =)

Mutta joskus tyttöjenkin häpyhuulet ovat niin turvoksissa, että muistuttavat erehdyttävästi pojan elimiä.

Itse en halunnut tietää sukupuolta, koska en kuitenkaan siihen uskaltaisi 100% luottaa, vaikka lääkäri 4d-ultrassa tiesi kumpi oli. Villipillin tavoin en alkaisi kuitenkaan sisustamaan lastenhuonetta ultran mukaan =)

Me saatiin tietää kaks ekaa poikaa, napiin meni ainakin heidän kohdallaan. Nyt kolmas on vielä arvoitus. Mua suunnattomasti ihmetyttää miten lääkäri löytää muutaman sentin mittaisesta ihmisalusta jonku pernan mutta ei muka näe sen haaroväliin. Taitavat vain olla pätemisen haluisia kun eivät voi kertoa. Varsinkin siinä myöhemmin tehtävässä ultrassa (18+) varmasti on jo sukupuoli nähtävissä jos kerran maksat ja haimatki :D

......eikö se ollut että vast joskus viikolla 25 sukupuoli on täysin kehittynyt....... niskapoimu-ultrssa kai niillä ei vielä ole mitään eroa,joten eikai ne ne lääkärit voi mitään jos ei näy........ja eihän ne lääkärit kaikki halua edes arvata,jos meneekin pieleen.........

Ei mekään alunperin haluttu tietää sukupuolta, mutta eipä tuo kaveri paljon ujostellut vehkeitään. Kuva on otettu rv 20. Seuraavassa ultrassa näin sukupuolen itsekkin ja sanoin lääkärille että taitaa olla poitsulla vielä kikkelit tallessa. Oli samaa mieltä (eri lääkäri). Pieniä pojan vaatteita en ole malttanut olla ostamatta mutta lastenhuone on vielä sisustamatta. Tyttö on kuitenkin yhtä tervetullut.

mä en ikinä uskaltaisi luottaa siihen mitä sanotaan ultrassa. Siksi en edes halua tietää. Kaverille kolme eri lääkäriä sanoi, että ihan selkee poika, ei epäilystäkään ja olivat siihen luottaneet ja hankkineet poikien vaatteita ja sisustaneet huoneen pojalle ja KAS..... tyttö tuli... et sillee :whistle:

Mulle sano nt-ultrassa, että sukupuolen voi nähdä rv15:sta eteenpäin, mutta tuskin tuolloinkaan niin selkeesti, kun rakenneultrassa tai juuri rv23-24 tienoilla.
Itse en ole kahta aikasempaa halunnut tietää, mutta nyt mies haluu ehdottomasti tietää, joten rakenneultrassa sit kysytään.
Noissa parissa ultrakuvassa näky kyllä niin selkeesti pojan vehkeet! Että jos tollasta näkys,melkei uskosin ite :) .

:heart: nelli&pulla 14+3

Heii...hauskoja nuo ultrakuvat, missä näkyy sp tosi selvästi!! :D :D
Mulla on kolmosesta myös sukupuoli kuva viikolta 26...ei kyllä oo noin selkee :kieh:

Oiskos kellään vastaavasti tytöistä tollasia? Ois hyvä vertailla :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
http://www.aijaa.com/v.php?i=460226.jpg

Tossa on meidän ultrakuva. Aika selkeästi näkyy, kumpi voisi olla tulossa, mutta en luota kuitenkaan täysin 100% tohonkaan. :)

Voi veikkonen, mikä kuva :laugh: Vähänkö repesin kun katsoin, ei tuosta voi olla kai enää kovinkaan epävarma =) Onko tuollainen kuva otettu alhaalta päin vai mistä suunnasta tuo on tarkalleen?