Sukupuolitauti Klamydiasta tietävät, auttakaa äkkiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Apua.. mua pelottaa :( Mulla on ollut kirvelyä pissatessa ja kun vein lääkäriin näytteen, siinä oli ollut verisyys kolmella plussalla. Pissatulehdusta ei ollut. Nyt lääkäri käski viemään uuden näytteen, jotta siitä otetaan Klamydia-testi..

Miten tää Klamydia oireilee? Mistä se voi tulla? Voiko olla mahdollinen, vaikka olen avioliitossa ja harrastan seksiä ainoastaan mieheni kanssa? Mitä tämä Klamydia voi aiheuttaa???

Pelottaaa...

Netistä löydät siitä kuuklettamalla paljon tietoa.

Voi olla mahdollinen: olet voinut saada sen mieheltäsi tai joltain aikaisemmalta kumppanilta.

Klamydia voi olla lähes oireeton eli salakavala siksi. Voi aiheuttaa lapsettomuutta, jos sitä ei hoida. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Netistä löydät siitä kuuklettamalla paljon tietoa.

Voi olla mahdollinen: olet voinut saada sen mieheltäsi tai joltain aikaisemmalta kumppanilta.

Klamydia voi olla lähes oireeton eli salakavala siksi. Voi aiheuttaa lapsettomuutta, jos sitä ei hoida. :)

Juur näin. Sain kans aikoinani yltiöuskolliselta ex-mieheltäni- joka aina pelkäs että MINÄ häntä pettäisin...
Voi se silti olla tulehdustakin- ei se aina näy, nimimerkillä kokemusta on.....

Okkei.. pitää siis käydä testissä, sittenhän sen näkee. Mutta vielä kysyn, että voiko siis olla vuosia oireettomana??

Meillä nimittäin sellainen tilanne, että mies on ainoa petikumppanini (siis eka ja ainoa) ja miehellä on ollut pari vuotta sitten muitakin naisia, siis ennen kuin tutustuimme. Voiko olla niin, että mies on saanut tartunnan pari vuotta sitten ja se on ollut hänellä niin pitkään oireettomana ja tarttunut sitten nyt minuun??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös miehillä yleensä oireile pahasti klamydia? Naisilla taas se voi olla oireettomana vuosia.

Ei. Miehilläkin voi olla oireettomana vuosia. Joskus sitten pahan selkäkivun takia ajautuvat lääkäriin kun munuaiset alkaa vaivata..

Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös miehillä yleensä oireile pahasti klamydia? Naisilla taas se voi olla oireettomana vuosia.

Ei. Miehilläkin voi olla oireettomana vuosia. Joskus sitten pahan selkäkivun takia ajautuvat lääkäriin kun munuaiset alkaa vaivata..

Jaa, no lääkäri sitten valehdellut mulle..

Tuskimpa on tässä vaiheessa vasta sinuun tarttunut.Klamydia nimittäin tarttuu todella helposti eli kyllä se olisi jo silloin pari vuotta sitten tarttunut...Sen sijaan se voi todellakin olla vuosiakin oireettomana mutta jos näin on niin silloin niitä oireita ei yleensä tule ollenkaan ja se klamydia huomataankin jonkun muun asian yhteydessä.Miehillä on naisia yleisemmin oireita...

Yhteistyössä