Sulkeutunut puh.liittymä ja soitonsiirto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle kävi näin:maksoin puhelinlaskun "viimeisen huomautuksen" eräpäivänä,mutta sulkivat liittymän kun uuden laskun eräpäivä oli mennyt kaksi päivää sitten.Mutta mitäpä sitä selittelemään omaa hölmöyttä tälläinen,mutta kun jostain piti säästää.Mutta kuitenkin minusta vähän epäreilua kun kuitenkin maksoin sen laskun ihan eräpäivään mennessä ja tämä uusi laskuhan olisi voinut vaikka postilta hävitä,aina pitäisi antaa mahdollisuus maksaa sillä huomautusmaksulla.

[QUOTE="annukka";24885516]Minulle kävi näin:maksoin puhelinlaskun "viimeisen huomautuksen" eräpäivänä,mutta sulkivat liittymän kun uuden laskun eräpäivä oli mennyt kaksi päivää sitten.Mutta mitäpä sitä selittelemään omaa hölmöyttä tälläinen,mutta kun jostain piti säästää.Mutta kuitenkin minusta vähän epäreilua kun kuitenkin maksoin sen laskun ihan eräpäivään mennessä ja tämä uusi laskuhan olisi voinut vaikka postilta hävitä,aina pitäisi antaa mahdollisuus maksaa sillä huomautusmaksulla.[/QUOTE]

Epäreilua on jättää laskut maksamatta. Ja se uusi lasku ja siihen tulleet kustannukset ovat operaattorille tulleet, hukkaisi posti laskun tai ei. Joten älä marise oman vikasi vuoksi.

[QUOTE="annukka";24885516]Minulle kävi näin:maksoin puhelinlaskun "viimeisen huomautuksen" eräpäivänä,mutta sulkivat liittymän kun uuden laskun eräpäivä oli mennyt kaksi päivää sitten.Mutta mitäpä sitä selittelemään omaa hölmöyttä tälläinen,mutta kun jostain piti säästää.Mutta kuitenkin minusta vähän epäreilua kun kuitenkin maksoin sen laskun ihan eräpäivään mennessä ja tämä uusi laskuhan olisi voinut vaikka postilta hävitä,aina pitäisi antaa mahdollisuus maksaa sillä huomautusmaksulla.[/QUOTE]

voi hyvää päivää sentää. kumma käsitys sulla että 'tämä uusi laskuhan on voinut vaikka postilta hävitä' . olet kyllä vuoden selittelijä
ensi kerralla kannattaa maksaa eräpäivänä turha maksumuistutusten keräily tuo vaan lisämenoja eikä säästöjä kuten luulit kuvittelevasi

Yhteistyössä